4756 13

Переваги для клієнтів у витратах на систему ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство" порівняно з іншими ON-LINE системами

Переваги для клієнтів у витратах на систему дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» порівняно з іншими on-line системами полягають у наступному:

-          Державна казначейська служба України надає послуги по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовно;

-          використання клієнтами системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» не потребує абонплати, тобто безкоштовно;

-          первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство»безкоштовне;

-          підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовна.

Вимоги щодо використання захищених носіїв ключової інформації (НКІ) визначено Комплексною системою захисту інформації (КСЗІ) на систему дистанційного обслуговування.

Витрати на (НКІ) є разові та здійснюються за рахунок коштів клієнтів.

Державна казначейська служба України повідомляє, що успішно завершено тестування використання у системі дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» надійного засобу НКІ SecureCard, що дозволяє значно зменшити витрати клієнтів на придбання захищених НКІ у випадку роботи декількох користувачів на одній робочій станції у порівнянні з використанням засобів НКІ SecureToken.

Окупність придбаних НКІ, навіть за умови невеликих кошторисних призначень бюджетних установ, становить шість місяців у зв’язку з економією витрат на відрядження, папір, витратні матеріали тощо.

За матеріалами Держказначейства



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (13)
Oleg
29.07.2015
А чого у кожної шарашкіної кантори свої ключі чого не можна користуватись тими ж ключами мінздоху
Микола
04.08.2015
У нас все одно зроблять через одне місце, посадять якусь марусю яка буде виносити мізки, прикулопуватись до кожної коми, а тим часом на верхах розкрадуть мільярди, автоматично платежі все одно не підуть, документи також потрібно буде носити, плюс постійний геморой із поновленням програм, сертифікатів та інш.
Любов
05.08.2015
Цілком згідна з Олегом та Миколою, оскільки в нас все робиться не для полегшення роботи, а для того, щоб тобі виносили мізки. .
Євгеній
05.08.2015
Олег, з ключами - це загальноукраїнська проблема, над цим працюють, ось стаття на сайті ЦЗО Мін'юсту є http://czo.gov.ua/status-ecp Чув, що до кінця року стоїть завдання вирішити проблему сумісності, а як воно буде, побачимо.
Євгеній
05.08.2015
Микола та Любов, ви трохи змішуєте грішне з праведним, оскільки явно не володієте інформацією. Дистанційне обслуговування в ДКСУ не ставить за мету автоматичне проведення платежів. Його результатом буде заміна етапу, коли клієнт друкує платіжки та інші документи й НЕСЕ в казначейство в паперовому вигляді та у вигляді файлів dbf, етапом, коли клієнт передаватиме документи, підписані ЕЦП, лише в електронному вигляді через інтернет. А казначей, як і раніше, все одно буде перевіряти документи тільки лише в електронному вигляді. Ну і плюс всякі "плюшки" у вигляді відстежування в режимі реального часу руху коштів на рахунках. З поновленням не постійний геморой, бо це працюватиме за принципом онлайн-системи в браузері (наприклад, як онлайн-звітність iFin). Сертифікати - на 2 роки. Якщо буде забезпечено загальноукраїнську сумісність, то не треба буде кожен рік купувати сертифікати для Медка, тощо, а користуватись казначейськими безкоштовними.
Євгеній
05.08.2015
Інша справа, що технічно в розробників ще багато роботи попереду. Совкова звичка рапортувати про те, що не до кінця допрацьовано, як про вже працююче, дається взнаки. Запланований функціонал (повноцінне обслуговування за видатками) дуже гарну економію дасть (на витратних матеріалах і поїздках). А там і на звітність в електронному вигляді замахнуться...
Євгеній
05.08.2015
А ефект марусі викорінити можна лише професійними казначеями і професійними клієнтами - і там, і там є свої марусі, які є наслідком низької з/п на нижніх рівнях в бюджетній сфері і які однаково в обидві сторони мізки можуть виносити.
Лена
11.08.2015
одне питання- КОЛИ? КОЛИ? КОЛИ це буде впроваджено?
Свєта
20.08.2015
Якось до нас завітала сама СЛЮЗ і розказувала яка гарна ця система. Але для цього необхідно придбати суперфлешки для отримання ключів, сканер і звичайно необхідно інтернет. Якщо у нас недостатньо коштів для виплати індексації і нас кожного місяця відправляють у відпустку без збереження ЗП, а для придбання суперфлешок кошти знайдуться! І ще як було роз'яснено на семінарі то установі необхідно роздрукувати платіжні доручення, зобов'язання, реєстр підписати їх потім відсканувати все це та ще відсканувати рахунок, накладну та договір і тоді все це відправити в електронному вигляді в УДК. Скажіть будь ласка яка користь бюджетній установі від такого нововедення? Я бистріше на паперових носіях віднесу документи в УДК.
Євген
20.08.2015
Свєта, щось ви не правильно зрозуміли, платіжки реєсстри ЮО та ФО сканувати не буде потреби, лише електронні версії цих документів (щось схоже на дбф котрі ви носите в казну)! Сканування накладних та договорів скоріш за все буде але це в далекій перспективі! А ще в дуже далекій перспективі це електронні версії накладних між вами та постачальником які будуть підписань ключами теж не будуть потребувати сканування, можливо і договори будуть електронні :) Хоча це і здається фантастикою але це прийде, хоча і не відомо коли :)
masya
26.08.2015
Понятно одно, для бухгалтеров облегчения никакого, экономии никакой... Как ездили так и будем ездить, как выносили мозг так и будут выносить, только проблем добавится
Марія
26.08.2015
Все робиться тільки для казначейства, а для бюджетників тільки морока, тепер один бухгалтер не справиться з таким навантаженням, а в централізованих бухгалтеріях де документів і так гора, взагалі проблема. Хоч би хто подумав про програмне забезпечення бюджетних установ, а це зміни за змінами, що і програмісти не справляються з древніми програмами.
Микола
25.11.2015
Поясніть мені для чого Маруся в казначействі буде перевіряти накладні і договори якщо підприємець суму накладної може видати готівкою, в чому тут смисл, казнокради домовляться і так, а для нормальних людей геморой. Чи допомогло казначейство зберегти кошти при зекові, навпаки їх разом і розікрали, висновок казначейство взагалі не потрібне, банки впораються.