Після видачі готівки під звіт для придбання товарів, до казначейства треба подати документи підтверджуючі отримання товарів
Відповідно до частини 1 статті 48 Кодексу розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років.
Розпорядники бюджетних коштів згідно з пунктами 2.2 та 2.4 Порядку N 309 подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів та/або Реєстр бюджетних фінансових зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, а також оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов'язання та бюджетного фінансового зобов'язання.
Пунктом 13.2 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 23.08.2012 N 938, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.09.2012 за N 1569/21881 (далі - Порядок N 938), передбачено, що готівка на здійснення інших видатків, які не можуть бути проведені у безготівковій формі, розпорядникам бюджетних коштів видається на підставі заявки на видачу готівки.
Слід зазначити, що після отримання розпорядником бюджетних коштів матеріальних цінностей або послуг, придбаних/отриманих за готівку, до органів Казначейства подаються документи, які підтверджують здійснені видатки (акти придбання матеріальних цінностей чи послуг, рахунки-фактури тощо).
У разі неподання розпорядником бюджетних коштів до органу Казначейства протягом трьох робочих днів після закінчення строку, на який надається готівка під звіт, документів, що підтверджують отримання товарів, робіт чи послуг, органи Казначейства припиняють видачу готівки на зазначені цілі.
Видача готівки відновлюється після подання розпорядником бюджетних коштів до органу Казначейства документів, що підтверджують отримання товарів, робіт чи послуг (пункт 13.4 ПорядкуN 938).