Щодо перевірок страхувальників
Контроль за використанням коштів забезпечується шляхом проведення працівниками робочих органів Фонду планових та позапланових перевірок страхувальників по коштах Фонду в частині правильності їх використання. Перевірці підлягають документи за звітні періоди поточного та попередніх років, за які не здійснювалась перевірка. Планові перевірки проводяться згідно з планами-графіками органу Фонду.
Під час перевірок страхувальників перевіряються правомірність призначення та виплати матеріального забезпечення застрахованим особам, стан заборгованості по страхових коштах, правомірність призначення та виплати матеріального забезпечення застрахованим особам, правильність обчислення середньоденної заробітної плати, з якої обраховуються суми матеріального забезпечення застрахованим особам, правомірність заявлення і використання страхових коштів, які надійшли від органів Фонду, правомірність видачі та використання путівок на санаторно-курортне лікування працівниками та членами їх сімей та правильність ведення їх обліку, своєчасність сплати їх часткової вартості, робота комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації, відповідність даних бухгалтерського обліку даним звітності по коштах Фонду та даним статистичної звітності.
На проведення кожної перевірки посадовій особі органу Фонду видається направлення, яке пред'являється перед початком перевірки керівнику страхувальника або уповноваженій ним особі разом із службовим посвідченням. Копія направлення вручається керівнику страхувальника або уповноваженій керівником особі з відміткою про отримання.
За результатами перевірки складається два примірника акта, в якому об’єктивно та чітко викладаються факти порушень, виявлені під час перевірки. Примірники акта перевірки підписуються посадовою особою органу Фонду та керівником або головним бухгалтером страхувальника.
Виконавча дирекція Київського міського відділення ФСС з ТВП