Статус електронного проїзного квитка та підтвердження витрат на його придбання
Для підтвердження витрат на придбання будь-якого електронного квитка потрібен такий пакет документів:
- оригінал розрахункового або платіжного документа, що підтверджує здійснення розрахункової операції у готівковій чи безготівковій формі (платіжне доручення, розрахунковий чек, касовий чек, розрахункова квитанція, виписка з карткового рахунку, квитанція до прибуткового касового ордера);
- роздрук на папері частини електронного авіаквитка з вказаним маршрутом (маршрут/квитанція);
- оригінали відривної частини посадкових талонів пасажира;
- посадочний документ, перевізний документ роздруковані на папері (транспортні квитки).
Залежно від форми оплати за електронний квиток розрахунковим документом є, зокрема, при оплаті за допомогою банківської платіжної картки корпоративної чи особистої платіжної картки працівника — квитанція платіжного термінала про оплату вартості квитків із застосуванням платіжної картки або виписка з відповідного рахунку, засвідчена підписом та печаткою банку.
Лист МГУ ДФС - Центрального офісу з обслуговування ВП від 17.09.2015 № 21961/10/28-10-06-11