Затверджено новий Порядок відкриття та закриття рахунків в Казначействі
Таке оновлення спрямоване на:
- гармонізацію та оптимізацію процесів та переліку документів, що застосовуються під час відкриття / закриття рахунків клієнтів в органах Казначейства та їх подальшого розрахунково-касового обслуговування, у тому числі дистанційного,
- посилення відповідальності клієнтів та їх посадових осіб за інформаційну безпеку під час підключення та використання системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство».
Нова редакція Порядку містить такі розділи:
І. Загальні положення;
ІІ. Відкриття рахунків за надходженнями і витратами та формування справ з юридичного оформлення рахунків;
ІІІ. Відкриття бюджетних / небюджетних рахунків клієнтів та формування справ з юридичного оформлення рахунків;
IV. Картка зі зразками підписів та відбитка печатки;
V. Відкриття інших бюджетних рахунків та формування справ з юридичного оформлення рахунків;
VI. Зміна рахунків клієнтів;
VII. Закриття рахунків в органах Казначейства.
Органи Казначейства у тримісячний строк з дня набрання чинності новим Порядком відкриття та закриття рахунків повинні переукласти з клієнтами договори про здійснення розрахунково-касового обслуговування.
У разі неможливості переукладення договорів про здійснення розрахунково-касового обслуговування з клієнтами, що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих, і не здійснюють свою діяльність у штатному режимі, у тримісячний строк, переукладення таких договорів здійснюватиметься протягом трьох місяців з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні.