Мінфін про передачу коштів між місцевими бюджетами
Для отримання погодження такого рішення орган місцевого самоврядування (військова адміністрація) (далі - ініціатор) надсилає Мінфіну письмове звернення, до якого додає належним чином оформлені такі документи:
- проект рішення про передачу коштів між місцевими бюджетами та пояснення до основних положень проекту рішення;
- оригінал або завірену в установленому порядку копію звернення органу влади (органу місцевого самоврядування чи військової адміністрації), до бюджету якої передаються такі кошти;
- розрахунки і обґрунтування передачі коштів між місцевими бюджетами із зазначенням причин та обставин, у зв'язку з якими приймається рішення про передачу коштів, а також проблем, на вирішення яких будуть ці кошти спрямовані, і очікуваний результат (ефект) від їх використання;
- інформацію про стан виконання бюджету, з якого надається міжбюджетний трансферт (% виконання річного плану, приріст доходів загального фонду без трансфертів до відповідного періоду минулого року, оцінку виконання доходів місцевого бюджету, наявність/відсутність зобов'язань по видатковій частині (в т. ч. по захищених статтях), інформацію щодо місцевого боргу.
Зазначені у листі документи необхідно надсилати через систему електронного документообігу АСКОД, а у разі її відсутності - на електронну адресу Міністерства фінансів України infomf@minfin.gov.ua.