Особливості складання проєкту місцевого бюджету на 2020 рік та прогнозу місцевого бюджету на 2021 – 2022 роки
Державна бюджетна політика на 2020 – 2022 роки щодо місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин буде спрямована на розвиток середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні, удосконалення міжбюджетного регулювання, зміцнення фінансової спроможності місцевих бюджетів, підвищення прозорості та результативності використання бюджетних ресурсів, а також створення дворівневої системи міжбюджетних відносин.
Під час планування дохідної частини місцевого бюджету на 2020 рік та прогнозу на 2021 – 2022 роки в частині податкових і неподаткових надходжень та інших доходів доцільно керуватися показниками наведенемі у листі МФУ 05110-14-6/22263 від 05.09.2019.
Прожитковий мінімум є базовим державним соціальним стандартом, на основі якого визначаються державні соціальні гарантії та стандарти у сферах доходів населення, житлово- комунального, побутового, соціально-культурного обслуговування, охорони здоров'я та освіти. Прожитковий мінімум у 2020 році підвищуватиметься темпами, що на 2 відсоткових пункти перевищують показник прогнозного індексу споживчих цін на 2020 рік. Зростання розмірів прожиткового мінімуму відбуватиметься з 1 липня та 1 грудня 2020 року.
Прожитковий мінімум на 2020 – 2022 роки становитиме:
Показники | рік | ||
2020 | 2021 | 2022 | |
працездатних осіб: | |||
– з 1 січня року (гривні) | 2 102 | 2 270 | 2 445 |
– з 1 липня року (гривні) | 2 197 | 2 372 | 2 555 |
– з 1 грудня року (гривні) | 2 270 | 2 445 |
2 623 |
Мінімальна зарплата та соціальні стандарти:
Показники | 2020 | 2021 | 2022 |
Мінімальна заробітна плата: | |||
– з 1 січня року (гривні) | 4 723 | 5 003 | 5 290 |
– темпи росту (відсоток) | 13,2 | 5,9 | 5,7 |
Посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки: | |||
– з 1 січня року (гривні) | 2 102 | 2 270 | 2 445 |
– темпи росту (відсоток) | 9,4 | 8 | 7,7 |
Протягом 2020 – 2022 років держава продовжуватиме надавати підтримку для реалізації інвестиційних програм та проектів регіонального розвитку за рахунок державного фонду регіонального розвитку. З цією метою в показниках граничних обсягів видатків та надання кредитів загального фонду державного бюджету для Міністерства розвитку громад та територій України враховано відповідні кошти з урахуванням вимог частини першої статті 24 1 Бюджетного кодексу України.
Більш детально читайте в листі МФУ 05110-14-6/22263 від 05.09.2019.