Інформація по темі "" | Публікації по тегу
14.02.24
12604 12
Друкувати
Обране

Реєстрація та облік бюджетних зобов’язань: Мінфін підготував зміни

На сайті Мінфіну оприлюднено проєкт наказу Про затвердження змін до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309.

Зокрема, пропонується внести зміни до п. 2.2 Порядку.

А саме, передбачається, що розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку в паперовій формі (у двох примірниках) разом із електронним носієм інформації, на якому записано файл проєкту цього документа, і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.

Також п. 2.2 Порядку збираються доповнити новим абз. 4, відповідно до якого у разі взяття бюджетного зобов’язання, за яким здійснюється закупівля товарів з урахуванням особливостей, визначених законодавством у сфері закупівель, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань:

  • протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання
  • або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).

Аналогічно відкоригують й п. 2.4 Порядку. Зокрема, пропишуть , що розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати прийняття ними до виконання бюджетного фінансового зобов’язання, якщо інше не передбачено бюджетним зобов’язанням,  подають до відповідного органу Казначейства Реєстр фінансових зобов’язань за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку в паперовій формі (у двох примірниках) разом із електронним носієм інформації, на якому записано файл проєкту цього документа, а також оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання.

Крім того, передбачать, що якщо зобов’язання та/або фінансові зобов’язання не зареєстровані у зв’язку з порушенням бюджетного законодавства розпорядниками бюджетних коштів, органи Казначейства застосовують такі заходи впливу як попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства та/або зупинення операцій з бюджетними коштами відповідно до п. 1 (попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства) , п. 2 (зупинення операцій з бюджетними коштами) ч. 1 ст. 117 «Заходи впливу за порушення бюджетного законодавства» БКУ.

Пропишуть, що якщо зобов’язання та/або фінансові зобов’язання не зареєстровані у зв’язку з відсутністю документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг, передбачених законодавством у сфері закупівель, органи Казначейства надсилають розпорядникам бюджетних коштів лист з обґрунтуванням причин їх нереєстрації та повертають Реєстр та/або Реєстр фінансових зобов’язань і підтвердні документи.

У разі надання листа з обґрунтуванням причин нереєстрації зобов’язань (фінансових зобов’язань) у зв’язку з порушенням законодавства у сфері закупівель у графі «Примітка» Реєстру треба буде проставляти відмітку про лист (номер та дату).

 

Проєкт наказу Про затвердження змін до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012  № 309.

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
12
Аніта
14.02.2024
"В паперовій формі (у двох примірниках) разом із електронним носієм інформації".
Це що???? Був крок вперед,а тепер три кроки назад? Згадались дискети які ми надавали в казначейство.
EVGENIY Аніта
14.02.2024
Ніхто нічого не повертає, все як і було в електронній формі, порядок лише уточнили пункти про електронну реєстрацію не змінили
EVGENIY Аніта
14.02.2024
3.1. Для реєстрації бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань в електронній формі розпорядник бюджетних коштів здійснює формування та подання документів до системи Казначейства в електронному вигляді за переліком та у строки, визначені пунктами 2.2, 2.4 глави 2 цього
ДОР
14.02.2024
Що змінилось? ...видимість роботи створюють
Ярослава ДОР
16.02.2024
Про реєстрацію договорів, укладених через прозорро-маркет протягом 7 днів з дня реєстрації кошторису, це дуже важливо. Бо була просто дира в законодавстві. Ми в кінці 2023 року уклали договір на закупівлю електрики на 2024 рік, і повинні були його зареєструвати протягом 7 днів з дня підписання, а кошторису ж ще немає.... Ледве вклалися у строки. Ще один день не було б кошторису і все, порушення
NeProzorro
15.02.2024
Ну чому вони причепилися за термін 7 днів ????
Чому не 10-15 днів ? Чи "не пізніше 25-ого числа наступного місяця" ?
NeProzorro
15.02.2024
На період воєнного стану могли б терміни реєстрації продовжити
Наталя
15.02.2024
А комунальні за грудень? Досі так і не розробили чіткої процедури по цьому питанню.
Як можна до кінця грудня зареєструвати, наприклад, електроенергію, коли акт остаточний буде тільки в січні наступного року, і ще й коли відбувається зміна постачальника?
Куди потім борг дівати?
Таня
15.02.2024
А де прописано, що органи Казначейства мають право вимагати якісь протоколи по торгах чи звіти про договір до 100 тисяч?
NeProzorro Таня
15.02.2024
Так це все вони можуть подивитсия самі на Прозорро. Для чого щось друкувати, і сканувати чи нести до них?
Олена
27.02.2024
Дайте довідку, щоб видати довідку, що треба видати довідку. На один документ треба ще 10 документів. Коли це вже закінчиться? До війни було добре, а тепер ще краще. Мені не треба, щоб ти робив; мені треба, щоб ти мучився - це про нашу казну
NeProzorro Олена
14.03.2024
Та то не тільки в Казні так, то всюди. І фінансові департаменти всякої макулатури вимагають, і по закупівлях купа паперчиків складати треба.
А паперові кошториси, довідки змін і їх носіння туди-сюди на підписи? І це в ХХІ столітті
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі