Інформація по темі "" | Публікації по тегу
author-avatar
Світлана Замазій
шеф-редактор порталу buhgalter.com.ua
Проведення поточних та/або капітальних ремонтів будівель і споруд потребує кожна бюджетна установа. В зв’язку з цим постає питання щодо класифікації ремонтних робіт. Особливо при плануванні видатків на ремонт. І не дарма, оскільки від виду ремонту (поточний чи капітальний) напряму залежить порядок застосування КЕКВ при оплаті ремонтних робіт. У цій статті ви знайдете підказки, які допоможуть вам визначити роботи, що відносяться до поточного ремонту, та ті, що належать до капітального ремонту.
Вчитель школи захворів. Його заміняє інший вчитель, за що йому проводиться погодинна оплата. Під час заміни вчитель перевіряє зошити. Чи нараховувати йому доплату за перевірку зошитів?Чи нараховувати цьому вчителю надбавки, які були йому встановлені за вислугу років та за престижність?
Перед ремонтом приміщення, обладнання, устаткування або транспортного засобу їх потрібно оглянути та скласти дефектний акт. Це документ, який підтверджує, що об’єкт потребує ремонту, виправлення дефектів. У цьому матеріалі розглянемо детальніше що це за документ «дефектний акт», для чого він потрібен, як його правильно скласти та за якою формою.
З метою забезпечення пожежної безпеки кожна установа повинна бути обладнана вогнегасниками. Яка кількість вогнегасників та якого типу повинна знаходитися в установі? Хто в установі уповноважений зай­матися вирішенням протипожежних питань? Як часто необхідно проводити періодичний огляд та технічне обслуговування вогнегасників? Як правильно обліковувати та списувати вогнегасники? Про все це піде мова у цій статті.
Насамперед слід нагадати, що ч. 2 ст. 30 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.95 № 108/95-ВР зобов’язує всіх роботодавців забезпечити достовірний облік виконуваної працівником роботи і бухгалтерський облік витрат на оплату праці у встановленому порядку.
Платник податків попросив надати індивідуальну податкову консультацію з питань:
Шановні колеги! Ми підготували для вас унікальну, суперкорисну книгу – «Альбом бухгалтерських проводок для бюджетних установ».
На складі установи обліковуються запаси (краска, будівельні матеріали, санітарно-технічні матеріали, що залишились після ремонту), а також основні засоби (старий металевий сейф). Ці активи нам не потрібні. Також на обліку є деяке обладнання, в якому вже немає потреби. Використовувати запаси найближчим часом ми не збираємось, вони лише місце займають. Сейф за призначенням не використовується, як і обладнання. Яким чином можна списати такі активи з балансу? Або іх якось передати іншій установі, якій вони більш потрібні? Які взагалі існують варіанти для вирішення такої ситуації?
У закладі освіти медична сестра працює на 0,5 ставки. В якому розмірі їй виплачувати допомогу на оздоровлення під час надання щорічної основної відпустки: повний оклад чи пів окладу, тобто пропорційно зайнятості?
Допомога в натуральній формі завжди була порятунком для бюджетних установ. Під час надходження «натуралки» установи не витрачають власні кошти, але повинні документально оформити такі надходження та відобразити їх в бухобліку.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×