Розширено функціональні можливості системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК "Клієнт казначейства - Казначейство"
Так, з 2016 року вводяться у дію розширені функціональні можливості ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» в частині отримання та передачі документів щодо планових показників; передачі розподілів відкритих асигнувань; завантаження інформації щодо бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань та підтвердних документів до них.
У зв’язку з зазначеним внесено зміни до анкети клієнта для підключення до системи дистанційного обслуговування та до типового договору про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство», які розміщено на офіційному Веб-порталі Державної казначейської служби України у рубриці «Електронні сервіси».