Інформація по темі "" | Публікації по тегу
17.11.17
56369 177
Друкувати
Обране

Уряд визначив пріоритетним казначейське обслуговування через СДО “Клієнт казначейства — Казначейство” та рекомендував всім строки підключення

Уряд прийняв рішення, що забезпечить обмін електронними документами між органами Казначейства та розпорядниками і одержувачами бюджетних коштів шляхом дистанційного обслуговування клієнтів з використанням програмно-технічного комплексу "Клієнт казначейства - Казначейство". Це передбачено розпорядженням щодо деяких питань дистанційного обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.

Документом рекомендовано визначити пріоритетним казначейське обслуговування через систему дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство" розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів державного та місцевих бюджетів.


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 15 листопада 2017 р. № 816-р

Київ

Деякі питання дистанційного обслуговування 
розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів

1. Розпорядникам (одержувачам) коштів державного бюджету визначити пріоритетним казначейське обслуговування через систему дистанційного обслуговування “Клієнт казначейства — Казначейство” та здійснити організаційно-технічні заходи щодо підключення до даної системи з 1 січня 2018 року.

2. Рекомендувати розпорядникам (одержувачам) коштів місцевих бюджетів визначити пріоритетним казначейське обслуговування через систему дистанційного обслуговування “Клієнт казначейства — Казначейство” та здійснити організаційно-технічні заходи щодо підключення до зазначеної системи:

  • з 1 квітня 2018 р. — розпорядникам (одержувачам) коштів обласних, районних бюджетів, міст (у тому числі районів у містах), бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;
  • з 1 липня 2018 р.  — розпорядникам (одержувачам) коштів бюджетів територіальних громад сіл, їх об’єднань, селищ.

3. Державній казначейській службі забезпечити обслуговування розпорядників (одержувачів) коштів державного та місцевих бюджетів із застосуванням системи дистанційного обслуговування “Клієнт казначейства — Казначейство”.

Прем’єр-міністр України                                                   В. ГРОЙСМАН

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
177
оо
17.11.2017
казначеїв скоротять
Ирина оо
20.11.2017
нам добавится работа ещё - сканировать все документы: договора, счета, акты
НаТа оо
17.11.2017
Чому? Хто буде документи приймати, обробляти, проплачувати?Думаю, казначеї залишуться на місцях.
Катя
17.11.2017
Тут пишуть "пріорітетним", а каначеї кажуть "обв'язковим")))).
meri Катя
17.11.2017
мені сказали, що не будуть проводити жодних документів з січня. І що роботи?
Vitalik meri
19.11.2017
А як з підтверджуючими документами? Всеодно треба везти показувати. Слюз херню продвигає, а людям лишню головну біль добавляє
Ikar Vitalik
19.11.2017
навіщо везти? сканкопія для чого?
Люда Ikar
19.11.2017
На чому ж мены выдсканувати цей документ, у мене навыть принтера немаэ на роботы
Vitalik Ikar
19.11.2017
паперовий носій полюбомо потрібен скан до справи непідшиєш і ревізору непокажеш
Sneman Vitalik
19.11.2017
Электронные документы, отправленные через СДО, подписаны ЭЦП. Они имеют такую же юридическую силу, как и бумажные. Ничего следом везти не нужно.
Наталія БВПД Sneman
23.11.2017
А платіжки взагалі друкувати потрібно для м/о2?
Світлана Наталія БВПД
27.11.2017
з пз роздруковувати реєстр пд до м/о
Vitalik meri
19.11.2017
ДБ з 1 січня МБ якщо непомиляюсь 1.07, але є 1 но села там нета як такого немає нормального. При поганій швидкості це ге неробить.
Люда Vitalik
19.11.2017
цікаво, а як ми з 1 січня вже проплатимо за електронні ключі, кошторис буде тимчасовий - дадуть копійки по 2210. Так що платежі проводити не будуть?
Оксана Люда
21.11.2017
А чому тимчасовий? Цього року були зразу постійні )))
Люда Оксана
21.11.2017
ні, по ДБ був тимчасовий, постійний дали в лютому
катя meri
17.11.2017
ви який бюджет?
Олена Іванівна
17.11.2017
Добровільно-примусово.
Тетяна Олена Іванівна
17.11.2017
Як завжди
людмила
17.11.2017
наврядли
Наталі
17.11.2017
а чого іх повинні скоротити? Ми будемо відправляти документи по програмі, а слідом нести в паперовому вигляді
Ірина Наталі
17.11.2017
Ні, нести в паперовому вигляді не потрібно. Я вже рік працюю в цій програмі.
Катрин Наталі
17.11.2017
Нічого в паперовому вигляді не потрібно носити, я вже рік користуюсь
Наталія БВПД Катрин
23.11.2017
Скажіть, а Ви платіжки взагалі друкуєте? для м/о 2? якщо ні, то що підкладаєте у м/О 2. Дякую
Stavr Наталі
17.11.2017
Смысл нести следом в бумажном виде?
Вікторія
17.11.2017
Чи платно це буде?
Ірина Вікторія
17.11.2017
Ні. Це безкоштовно наразі
Настя Вікторія
17.11.2017
Сама программа бесплатно, а вот флешки с электронными подписями - платно
Елена
17.11.2017
А техникой кто обеспечит)))
Sneman Елена
19.11.2017
Ну Вы же отправляете каким-то образом отчеты в налоговую? "Клиент-казначейство" прекрасно уживается с другими программами на одной машине, для него отдельный компьютер не требуется ))
Світлана Sneman
27.11.2017
Тільки програмі казначейство потрібна інша версія яви
Sneman Світлана
27.11.2017
Уже осуществляется постепенный переход на "безджавную" версию, так что скоро эта проблема уйдет сама собой.
Татьяна Sneman
20.11.2017
Вы разработчик? Шкурный интерес присутствует? Если нет - тогда почему картридеры за денежку надо брать?
Sneman Татьяна
21.11.2017
Я не разработчик, и шкурного интереса у меня нет никакого. Просто пытаюсь отвечать на вопросы и давать советы, не вижу в этом ничего странного и шкурного. Почему токены будут за деньги - наверное Вам лучше поинтересоваться у производителей. У них на сайтах есть контактная информация, созвонитесь, пообщайтесь. Расскажете про результат )) ПС. Уважаемые админы! Пройдет несколько дней, и эта статья уйдет на вторую страницу, а она, судя по просмотрам, еще долго будет топ-новостью. Предлагаю в ее текст добавить ссылку на тему с обсуждением ПТК ККК на форуме, потому что, судя по комментариям, многие не знают о ее существовании. Там все-таки удобнее задавать вопросы и отвечать на них.
Олександр
17.11.2017
Я за компютеризацію і оптимізацію. Але спочатку потрібно програмістів посадити на 2 місяці в оперзал для прийомки платежів, а на наступні 2 місяці посадити в установу на набір платіжок. Після цього вони випустять продукт на який ми всі так сильно розраховуємо.
Сергій Олександр
17.11.2017
А після 4 місяців, що звільнити таких програмістів?))
Тетяна Олександр
17.11.2017
Такі побажання стосуються практично всих кроків міністерств та відомств, що наразі покращують нам умови роботи. А в реалі: компи 2003 року ( є і старіші ), інтернет такий, що на волах до Києва бистріше документи доправити, я вже мовчу про грамотний "лікбез" стосовно роботи в СДО. Знову це чати, форуми, особисте спілкування з незнайомими, проте готовими допомогти, бухгалтерами, за що їм велика подяка.
Вера
17.11.2017
Многие уже начали пользоваться этим СДО. В принципе - ничего страшного, даже удобнее, сидишь в теплом кабинете, отправляешь по интернету платежки...Когда все доработают(хотя бы систему уведомлений), сделают нормальную инструкцию, то будет вообще хорошо. Из затрат - это расходы на флешки для ключей (Е-токены) - 2085 грн. за 3 штуки (почему такие дорогие эти крошечные пластиковые флешки не понятно никому, явно этой фирмой "О-2" управляет какой-то чиновник, но выбора у нас нет...), остальное бесплатно. Инструкция, которая на сайте казны - очень плохая и ненужная... 60 страниц воды. Когда начинаешь работать, то понимаешь что все просто, но приходится разбираться методом тыка. На форуме кто-то описал схему действий в 3-х строчках и намного понятнее. А еще не пытайтесь сканы в jpg формате туда загрузить, сразу ищите программу для перевода в PDF.
Євгеній Вера
21.11.2017
З кінця 2015 року підтримуються токени двох виробників ТОВ "Автор" і ПАТ «Інститут інформаційних технологій» (токени "Алмаз"). http://www.treasury.gov.ua/main/uk/publish/article/292533 О-2 схоже просто створили, щоб окремо клієнтами СДО займались. У Автора кілька напрямків (ДКСУ, юстиція, АЦСК Україна і т.д.), носії Автор у всіх по одній ціні. Алмаз нині дещо дешевший.
Таисия Вера
20.11.2017
Дайте, пожалуйста, ссылочку на форум, где обсуждаются проблемы с этой СДО.
Sneman Таисия
20.11.2017
https://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=124&t=4521
Ikar Вера
19.11.2017
никто Вам не мешает купить дешевле КЗІ CryptoCard-337 350 грн. штука
Вера Ikar
20.11.2017
Когда мы покупали, наше казначейство нам не разрешило Крипто-кард, только в виде флешки... такие у них были инструкции...
Ikar Вера
20.11.2017
Це обумовлено лише звичкою працювати казначеям с ключами у формі флешки та необхідністю везти картридер для генерації ключів. Ви маєте право купувати картку, адже вона дозволена ДКСУ
Ктерина
17.11.2017
Працюю у системі СДО уже 2 роки. Переваги- можливість бачити залишки на рахунках, платіжки(пакетне підписування- не сидите півдня, щоб підписувати, при неправильному заповненні будь-яких реквізитів, одразу повертається червоним папірцем). Не бігаєте туди-сюди у казну. Можливість відсилання бюджетних зобов'язань, розподілів, довідок про зміни до кошторису.ЕКОНОМІЯ ПАПЕРУ. Недоліки -при відсиланні бюджетних зобов'язань потрібно сканувати підтверджуючі документи. При величезній масі договорів, накладних та актів виконаних робіт - часу на це реально немає - носимо паперові носії. Щоб підключити СДО, потрібно придбати токери або флешки (у мене флешки) з електронними підписами та печаткою (хоча вже і печатка згідно закону не обов'язкова). І ще відновлення касових видатків - на паперових носіях, так як програма не розуміє Дт-Кт одного і того ж рахунка. В результаті я дуже задоволена СДО.
Євгеній Ктерина
21.11.2017
Уточнення: придбати потрібно токени один раз. А електронні цифрові підписи (на 2 роки) від АЦСК ДКСУ - безкоштовні. Щодо печатки є нюанси: загалом вона необов'язкова для суб'єктів господарювання, а розпорядники бюджетних коштів - то трохи інше, там печатки в силі.
Катерина Євгеній
21.11.2017
Так, вірно. Я придбала один раз у 2015 р. Нещодавно подала заявки на продовження цифрових підписів. Зробили в органах казначейства за один день.
Ліля
17.11.2017
Я доволі довго користуюсь програмкою. Потрібно "набити руку", далі все піде, як по маслу. Є недоліки, зокрема як писали вище ПДФ формат, але і переваг багато:економія часу, паперу, коштів(можливо декому повертають витрати на проїзд в казначейство).
11111
17.11.2017
давно пора ту казну розформувати, так нащо тоді через казну робити це, можна напряму відразу з Києвом працювати
иришка
17.11.2017
ну-да, ну-да Отчеты по ЕСВ тоже начинались с легкости, удобства и на бесплатных основах...
Оксана
17.11.2017
якби ще допомагали в установці цього СДО в мене рік як стоїть програма, але не працює не можу запустити і казначеї не допомагають
Ikar Оксана
19.11.2017
вже впроваджують без Jav-ну версію, повинно бути легче в настроюванні
Маша
17.11.2017
Що мається на увазі: " Державній казначейській службі забезпечити обслуговування розпорядників (одержувачів) коштів державного та місцевих бюджетів із застосуванням системи дистанційного обслуговування “Клієнт казначейства — Казначейство”."? Безкоштовне забезпечення токенами?
Vitalik Маша
19.11.2017
токени ви купляєте.як варіант то що 950 грн. нормальний варіант картка і картридир гавно 350грн. картка і 1 картридир так само неварто якщо брати то варіант 950 але накладно. Получається що Автору даєм заробити відповідно відкат з цього має хтось
Маша
17.11.2017
Чи забезпечення програмістами?
Люда
17.11.2017
Дівчата, скажіть, це програма лише для відправки реєстрів і платіжок? набирати іх ми все-одно будемо в мережі?? А яким чином ми будемо іх відправляти, адже щоб відправити спочатку треба набрати чи можна імпортувати з мережі? І ще питання тим хто вже користується СДО - цю програму казначейство буде встановлювати чи знову все самій, у мене в штаті немає програмістів?7
Сергій Люда
20.11.2017
Які програмісти? відрізняйте системного адміністратора і програміста. Програмісти пишуть програми, сис., адміни їх обслуговують. У вашому випадку, вам буде дана інструкція і можливо в деяких районах айтішнік с казначейства встановить вам програму. Але працювати з нею це вже ваша задача!
Вера Люда
17.11.2017
Встановлювати все самій, програмісти з казначейства консультують і допомагають, якщо щось не виходить. У нас хороші спеціалісти в казначействі, ні разу не відмовили. А платіжки і зобов'язання набирати як звичайно в Мережі, потім завантажувати в СДО.
Люда Вера
17.11.2017
Это плохо. не всегда могут помочь по телефону. В конце концов мы же на бухгалтеров учились а не на программистов. А где можна скачать СДО на сайте казны?
Сергей Люда
17.11.2017
Для работы в СДО не нужно быть программистом, это именно бухгалтера работа :-) Установить и настроить систему Вам помогут айтишники казначейства, уверен в этом. Программу Вам предоставят через некоторое время после заполнения анкеты и заключения договора на обслуживание в СДО, она будет собрана конкретно под Вашу организацию.
Вован Сергей
06.12.2017
"Айтішніки" Казначейства???Це що,за такі міфічні істоти???
Олена Сергей
21.11.2017
Сергій айтішнік казничейства відповідає що нас таких багато...... встановити на налагодити систему ??? Та Ви жартуєте ???!!! Він всім каже беріть комп та везіть до нього !!!! і якщо він матиме час ...... то він зробить !!!!!
11 Олена
22.11.2017
нам кажуть в інструкції все є і допобачення!
Александра Сергей
19.11.2017
Сергей, вы с такой уверенностью говорите во множественном числе "айтишники казначейства/" :))) Районное казначейство Киевской области. По штату всего ОДНА должность головного спеціаліста з ІТ та ЗІ. Вакантная! Почему то никто из айтишников не хочет идти на 2754 грн зарплаты, ага. Временно записали девочку на эту должность. Много она поможет организациям с работой в СДО?
Люда Сергей
19.11.2017
у нас в казне 1 программист и я уверена что никому он не поможет, все самим.И это всетаки НЕ бухгалтерская работа! У нас в районе много организаций где есть программисты, они устанавливают медок бухгалтерам и прочие , там бухгалтера даже мережу сами не устанавливают, они даже не могут ее обновить-все делают проограммисты, это их работа
Sneman Люда
20.11.2017
Позволю себе вмешаться :) Давайте разграничивать работу компьютерщика и бухгалтера. Установка - сфера первого, работа в программе - безусловно бухгалтера. Вы зовете компьютерщика, чтобы он Вам набрал отчеты в Сонате и отправил их? Или он Вам набирает платежки в финдокументах? Так и здесь. Установка Клиент-казначейства - это 0,000001% от общего объема работы. Дальше - Вы как набирали все в Финдокументах, так и набираете. Просто передаете их через СДО в казначейство. Кроме того, на диске с программой идет подробнейшая иллюстрированная пошаговая инструкция, если все делать по ней - ошибиться сложно. Сейчас программа будет обновлена, и проблемные компоненты удалены. В дальнейшем Вам ничего обновлять не нужно будет. Вы работаете через браузер , а обновления программы будут на стороне казначейства. На том же диске сейчас прилагается так же подробная инструкция по работе именно для бюджетников, а не та , хозрасчетная, которая была раньше. Так что - не бойтесь, подключайтесь и работайте. Заходите на форум, спрашивайте, Вам помогут. Одна голова -хорошо, а вся Украина - лучше :-))
Люда Sneman
20.11.2017
Извините, не поняла, эта программа на диске или в интернете? Или ее где-то сейчас можно скачать? Если у меня нет ключей(и скорее всего не будет...) могу ли я ее скачать и попытаться с ней поработать???
Sneman Люда
20.11.2017
Установочную версию программы Вы получите на диске, после заключения договора с казначейством (ну и плюс время на создание самого установочного пакета). В свободном доступе ее для скачивания нет, потому что определенные компоненты идут под конкретную организацию. После установки работа осуществляется через Интернет, заходите через браузер. Без ключей Вы к сожалению ничего не сможете сделать.
Бедняк
17.11.2017
наша ДА сказала что ничего не будут выделять.
Люда Бедняк
17.11.2017
мы летом делали бюджетный запит на 2018 і я на ЕЦП ничего не планировала по 2210. Я так понимаю ведь єто будут аппаратные ключи на флэшке и их еще надо будет ставить на баланс на 1113 счет????Может еще ьв декабре будем делать бюджетный запит
Елена
17.11.2017
Пользуюсь СДО больше года и благодарю людей которые это придумали - очень удобно, быстро, и не надо ездить в казну с платежами или за выписками. Устанавливается за пол часа без программиста, - есть инструкция в которой всё прописано. Импортируется с мережи без проблем
Маруся
17.11.2017
Если бы СДО толком работало, а то сидишь и ждеш когда связь будет, так и теряеш день из-за двух платежок, вот она какая система СДО
Andrey
17.11.2017
Прежде чем внедрять что-то нужно сначала до ума довести. Сначала инструкцыи нормальные написать и инсталятор зделать нормальный. И чтоб связь была нормальная. У нас проблему в целом невидят. Если у нас работает то и у других должно. У нас как обычно полено кинут с идеей и сиди стругай.
Наталія
17.11.2017
Підкажіть, будь ласка, що це спеціальні флешки і де їх отримувати?
Сергей Наталія
17.11.2017
Для работы в СДО не нужно быть программистом, это именно бухгалтера работа :-) Установить и настроить систему Вам помогут айтишники казначейства, уверен в этом. Программу Вам предоставят через некоторое время после заполнения анкеты и заключения договора на обслуживание в СДО, она будет собрана конкретно под Вашу организацию.
Сергей Сергей
17.11.2017
Промахнулся с адресатом )
Сергей Наталія
17.11.2017
Заказываете здесь: http://o2.kiev.ua
АННА
17.11.2017
Программа чем плоха, что не доработана работа с юр обязательствами. и кто видел настоящие клиент-банки, понимает какая СДО грустная программа. Кривой рог просит бумажные варианты следом, каждая Казна- маленькая страна)))
Євгеній АННА
20.11.2017
Почитайте 309-й наказ, порядок реєстрації зобов'язань, тицьніть пальцем тим, хто просить слідом паперові. Нормативка - одна для всіх. Учіться відстоювати свою позицію.
Наталія БВПД Євгеній
23.11.2017
Тицьніть і мені пальцем, це п.3 наказу 309. Особисто я не друкую взагалі нічого(ні юридичних, ні фінансових, ні платіжок). А мені сьогодні колега доказувала, що я порушую Порядок 1407, так як я повинна мати на всьому мокрі штампи, бо перевіряючі причепляться і будуть мати за що наказати. Я втрансі і що далі не знаю(((
Sneman Наталія БВПД
23.11.2017
Вы ничего не нарушаете. вот п. 1.3 из 1407-го приказа: 1.3. У процесі казначейського обслуговування державного бюджету за видатками, операціями з надання кредитів за рахунок коштів державного бюджету та з погашення державного боргу може застосовуватися система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства - Казначейство» (далі - система Казначейства) з використанням засобів криптографічного захисту інформації Державної казначейської служби України (далі - Казначейство України). У разі застосування системи Казначейства між розпорядниками бюджетних коштів (одержувачами бюджетних коштів) та органами Казначейства здійснюється обмін документами в електронному вигляді, в тому числі електронними документами.
Наталія БВПД Sneman
23.11.2017
Дякую. Заспокоїли))
Sneman Наталія БВПД
23.11.2017
Ну порядок. Рад был помочь :)
11 Євгеній
22.11.2017
хто як, тикати пальцем, а потім отримати вирвані годи і звільнитись від неможливості працювати в таких умовах? краще "по людськи"
Євгеній 11
23.11.2017
Отак "по людськи" ми в глибоку ж* й залізли всією бюджетною системою. Якщо по-людськи обговорити нормативку і спокійно розібратися - це одне, а якщо боятися аргументовано відстоювати свою правоту, то некомпетентні працівники до старості сидітимуть і "їздитимуть" по мозгах клієнтам. Абсолютно "непробивні" люди не так часто й зустрічаються. Коли бачать, що співрозмовник працює з нормативкою і аргументує свою позицію, то або менше випендрюються, або й самі перечитують нормативку = піднімають свій рівень і не вимагають неправомірні речі. Нормативка звісно далека від ідеалу, але й "наша казна сказала" - точно не НПА.
Тетяна Євгеній
30.11.2017
Найнекомпетентніші сидять НАВЕРХУ і тикають пальцями ВНИЗ. Зробіть спочатку, щоб всі закони та постанови щодо кожного напрямку діяльності між собою дружили, а не морди били одне одному, а потім вимагайте з бухгалтерів виконання. А то взяли собі моду цілий рік роз"яснювать офіційну думку міністерства, кожен місяць її змінюючи, та в кінці листів писати про рекомендаційний характер. Д І С Т А Л И !!!
Ikar АННА
19.11.2017
согласен, ее изначально неверно сделали из Клиентбанка обычного банка что для казначейства немножко не то, надеялся что клиенты получать что-то типа Е-казны но только обрезанной
Людмила Ikar
20.11.2017
Клієнт-банк Ощадбанку має ідентичний інтерфейс
Ikar Людмила
20.11.2017
Так, адже це розробка однієї фірми....але в казначействі є свої нюанси яких нема в звичайному банку я то КПК, призначення, юридичні, фінансові, звіти....хотілося щоб клієнти могли бачити всі свої показники та документи як це реалізовані в Є-Казна
Лєна
19.11.2017
А що робити якщо в нас на підприємстві не має інтернету і не буде.
Люда Лєна
20.11.2017
я також надіюсь що для маленьких і малозабезпечених, так мовити, організацый казна зробить виключення і дозволить носити реєстри і платіжки на папері я к і раніше. У мене маленька організація, штат 7 чоловік, 10 платіжок в середньому на місяць. Яка СДО, які електронні ключі платні??? У мене по 2210 в рік немає такої суми.
Лєна Люда
20.11.2017
Це точно. В мене штат 8 чоловік. У нас лише є лише заробітна плата, комунальні та раз на рік оплата продовження програми МЕДОК та канц.товори на 500 грн. І все. Банк дозволив нам не користуватися Клієнт-Банк. 8 людей для них є не багато. Приймають на паперовому носії. Можливо і Казна для малих установ дозволить. Дуже надіюся на це. А як ні то.... прийдеться ставити програму на домашній компютер і буде дурдом. Дали гроші - поїхала додому скинула - поїхала на роботу.... В казну легше.
Євгеній Лєна
20.11.2017
А чому Медок можна щорічно купувати, а один раз носії для ЕЦП - ні? :) Працюйте через Електронний кабінет платника податків на сайті ДФС безкоштовно. Або набирайте звіти у Фрізвіт і відправляйте через демоверсію Сонати. І в програмі ДФС здається теж відправляти можна. Для малої й бідної організації - кілька безкоштовних альтернатив, треба тільки пошукати. При всіх недоліках СДО завжди дивують установи, що бідкаються на відсутність коштів, але регулярно гилять кошти на Медок і платні ЕЦП.
Лена Євгеній
22.11.2017
Нам по 2240 виділяють на рік лише 2000 грн. І нащо ми їх потратимо (Медок чи ремонт) нікого не цікавить. А звіти ЄСВ можливість робити є лише у Медку (робимо у програмі і носимо на флешці у податкову). Оскільки не має інтернету.
Надія Лена
23.11.2017
Звіти ЄСВ (і не тільки) можна робити в чудовій безкоштовній програмі Фрізвіт, і так само на флешці носити до податкової
Люда Надія
23.11.2017
наша казна сказала, щоб ми в найближчий час вирышували цю проблему, бо з нового року більше не будуть приймати звіти на флешці
Люда Лена
22.11.2017
так-так, схожа ситуація. Нам в цьому році по 2240 виділили 1700, потім 100 сняли. А потім архів приноситть рахунок на 3000 ))))))У мене сота коштувала 1700.
Люда Євгеній
21.11.2017
Евгений, не согласна с Вами. Во-первых, кто хоть раз поработал с Электронным кабинетом, "чертыхаться" на него будут всю жизнь-там просто не реально работать: тормозит, грузится часами, не приходят вовремя квитанции. Я так и не смогла отправить даже 1 отчет. Во-вторых, В Сонате уже нельзя отправлять бесплатно отчет по ЕСВ втянутый через фризвит. В-третьих, электронные ключи у многих бюджетных организаций бесплатные с налоговой АЦСК ІДД ДФС. Ну и лично за себя скажу- я перешла с Соты на Сонату в связи с финансированиеи, потому что она больше чем в 2 раза дешевле а денег нет по смете. Поэтому не нужно апеллировать не проверенными фактами, маленькие организации (особенно госслужба) действительно "бідкаються" на отсутствие средств, но многие до сих пор даже отчеты в налоговую носят вручную на флешке, за платные ЕЦП и речи быть не может
Іра Євгеній
21.11.2017
Через демо Сонати відправляти ЄСВ можна, якщо версія програми стоїть стара, а все обіцяють оновити Додаток 4, тоді підійде демо Соти, з якої не можливо зберегти звіт та квитанції, а лише роздрукувати. Через єдиний кабінет і думати не буду щось відправляти після нещодавніх його глюків. Кошти не те що на Медок, на Парус нам не виділяють, навіть тоді, коли він не був під забороною
Люда Лєна
20.11.2017
Лена, поехать домой отправить платежки в казну то еще пол беді ( мне не привыкать, у меня на работе нету принтера я почти все дома печатаю), но где мы возьмем деньги на ЕЦП если нам даже на канцелярию нормально не выделяют, а где будем сканировать, что домой еще и сканер покупать?????? У меня нету слов))))
Лєна Люда
20.11.2017
З Ощад банком хоть можна ьез проблемвідмовитися від Клієнт-банк давши офіційного листа "Відмовляємся у зв'язку з відсутністю технічного забезпечення......" Можливо і казна так зробить.
Лєна Люда
20.11.2017
У мене вдома є сканер, який працює через раз, а на роботі і такого не має. А от ЕЦП також проблема як його купити. Виліляють, крім зарплати і комунальних, лише по КЕКВ 2210 500 грн. і по КЕКВ 2240 2000грн. На 2018 рік сказали, що по цих кодах булуть точно такі суми і більше навіть не просити.
Людмила
20.11.2017
Доброго дн. Програма встановлена більше року. Але крім перегляду виписок, і то, в основному, лише по 3711, нею не користувалась. В той час не було механізму підкріплення сканкопій, все рівно з паперовими первинними потрібно було в казну їхати. Але це були ще квіточки... ягідками було те, що для підпису документа трьома ключами потрібно було окремо під кожним ключем зайти в програму, підписати, вийти... а потім іншим ключем зайти, підписати, вийти... так тричі. Танці з бубнами ще ті)))) Ну і з первинними в казну в будь-якому випадку. В плані підписання документів на сьогодні є зміни? чи все залишили так само?
Євгеній Людмила
20.11.2017
А Ви хотіли, як у звітах - бухгалтер одним кліком "махає" підпис за усіх і щоб навіть пароль не питало? Ви ж тільки своїм паспортом в житті користуєтесь, а не усіх працівників. Чому з підписами має бути інакше? Кожен має заходити зі своїм ЕЦП і виконувати певні дії за себе. В тому числі керівник може теж захотіти самостійно пороздивлятися стан рахунків онлайн. То в звітності йому нічого цікавого, тільки підпис. А те, що у нас на рівні району/села "дрімучий ліс" з інформаційними технологіями (у вигляді відсутності комп.мережі, відсутності елементарних знань про інформаційну безпеку та безвідповідального зберігання ЕЦП і т.п.), то СДО тут ніяким боком не винна.
Люда Євгеній
21.11.2017
Автоматизація в першу чергу передбачає економію часу бухгалтера і зусиль, а так виходить що ми більше часу витратимо на підписання документів в СДО, та ми б в ручну швидше підписали б навіть усім відділом((((((
Євгеній Люда
21.11.2017
Система передбачає окрему, паралельну роботу власника ключа керівника в системі СДО як при підписуванні, так і для перегляду стану рахунків. А те, що Ви пишете - відсутність мережі чи керівник просто з комп'ютером не дружить і бухгалтер робить те, що не повинен робити. То відсутність автоматизації на нижньому рівні, яку без зусиль з вашого боку ніхто не вирішить.
Люда Євгеній
21.11.2017
А які мають бути зусилля з мого боку - битись головою об стіну? Я що являюсь постачальником мережі Інтернет, чи я маю за свої власні кошти купувати сканер і ці флешки, якщо нас держава не фінансує?
Євгеній Люда
21.11.2017
Ви то вже підключені, але довго підписуєте, то ще тільки збираєтесь купувати... Чи в цій гілці різні Людмили пишуть? Чи Ви в СДО останній раз в 2015р. заглядали? Скажу так, хто хоче щось у себе автоматизувати, то і мережу комп'ютерну (хай і на нещасні кілька комп'ютерів) організує, і роботу через СДО для себе налагодить (сканування, підписування керівником, печаткою, тощо) і знайде там переваги для себе. Такі після відключення через кібератаку минулого року не могли дочекатися відновлення роботи СДО. Ну а можна бачити лише недоліки. P.S. До речі, про постачальників інтернету: неякісні послуги від них - часта причина поганої роботи СДО, хто змінив постачальника чи посварився і домігся від старого якісного виконання договору, має значно менше проблем.
Люда Євгеній
22.11.2017
А якщо хочемо автоматизувати але немає такої можливості. Євгенію, Ви так і не зрозуміли про ми тут говоримо? У організацій просто напросто немає матеріально-технічної бази: у мене на роботі один принтер на весь відділ, не кабінет, а відділ!!! Щоб платіжки з мережі роздрукувати, я встановила мережу на інший комп і покілька разів на день ходжу туди друкувати їх. Але ж за цим комп’ютером постійно працює інша людина, інколи вона мене просто не пускає за свій комп’ютер, просить почекати, поки я чекаю, я не встигаю до 3 годин все підписати у начальника, і все, казна у мене після третьої платіжки не приймає. Це нормально по-вашому, як бухгалтеру працювати в таких умовах? Все інше я ходжу додому друкувати, добре що живу поруч...... А ви говорите СДО: сканера немає, інтернет через кожен день відсутній. До речі, установочна версія програми на CD-диску так???? Класно, у мене в ноутбуці немає дисковода, знову встановлювати на інший комп і ходити працювати в інший кабінет на інший комп’ютер?
Євгеній Люда
22.11.2017
Я чудово розумію, в т.ч. про матеріальну базу, тільки Ви мене не чуєте. Оті Ваші страждання ВИРІШУЮТЬСЯ СТВОРЕННЯМ ЛОКАЛЬНОЇ КОМП'ЮТЕРНОЇ МЕРЕЖІ: це трохи кабелів, пристрій для комунікації (можливо у вас він уже і є, якщо adsl-модем чи роутер для інтернету мають кілька портів для підключення комп'ютерів). Якщо ноутбуки, то може взагалі без кабелів можна обійтися. У Вас іноді щось ламається на комп'ютері і хтось ті проблеми вирішує, от і запитайте як у ваших умовах зробити локальну мережу. Можна було б подумати, що Ви принципово своє не потратите на роботу, але оскільки Ви стільки робите вдома, то повірте - дешевше просто один раз зробити локальну мережу за свої кошти. Буде Вам і друк, і все інше на роботі без турбування колег і без друкування вдома. P.S. До речі з компакт диску для СДО можна просто переписати вміст на флешку (або по мережі) і встановити там, де потрібно.
Олена Євгеній
22.11.2017
У нас постачальник інтернету один - Укртелеком. В містах, навіть не великих набагато більше можливостей зі звязком, а що робити в селі, коли для того, щоб подзвонити треба виходити із приміщення і шукати де краще лове звязок....
Іра Євгеній
21.11.2017
З банками якось однією флешкою обходяться чи взагалі через смс працюють, а тут такі складнощі
Євгеній Іра
21.11.2017
Наприклад, в Авальовському ПЗ так само треба перезаходить підписувати окремо
Іра Євгеній
22.11.2017
Працювала раніше 7 років в комерції, бачила чимало клієнт-банків, ні разу кошти не пропадали. На мою думку, найбезпечнішим є використання смс, бо якщо вкрадуть телефон, то легко заблокувати та відновити номер, а з токеном якщо щось станеться?
Євгеній Іра
23.11.2017
А я багато років працюю в бюджетній системі і волосся дибки від безвідповідального ставлення бухгалтерів до ЕЦП. Якщо вкрадуть токен, то заблокуєте сертифікат. А коли крадуть ецп, що були записані на флешках, Ви можете навіть і не здогадуватися. Може смс Вам здається найзручнішим, але все таки безпечнішим є ецп на токені, особливо якщо пароль поряд на клавіатурі не написаний.
Люда Євгеній
21.11.2017
там хоч програма не "тормозить"
Євгеній Іра
21.11.2017
Тільки потім кошти десь пропадають... Почитайте останню редакцію ПКМУ 1452. Багатьом нові ключі так чи інакше доведеться на захищених носіях робити і забути про "одну флешку".
Taha Людмила
20.11.2017
купуєте "USB-хаб" і проблема з ягідками вирішена)
Гость
20.11.2017
"Приорітетним" - не є обов'язковим, чи я помиляюсь?
Ксенія Гость
20.11.2017
Добровільно-примусово) в нас ніхто не питає :)
Іра
20.11.2017
Скажіть, а коли директор у відпустку іде, раніше ми носили картку зі зразком підпису його ТВО, а з СДО потрібно ще і на нього окремий токен?
Ikar Іра
20.11.2017
Право підпису мають особи зазначені в картку зразків підпису, що заважає надати право першого підпису ще й іншій особі на постійній основі, а не тільки на час відсутності?
Іра Ikar
20.11.2017
В нашій установі різні люди впродовж року можуть замінювати директора і на кожного потрібен окремий токен? Ось у чому питання
Катя
20.11.2017
Підкажіть будь ласка! Загубила установочний диск з СДО. Чи можу я встановити ПЗ з диску записаного для іншої установи??
Sneman Катя
21.11.2017
Если Вы его не устанавливали раньше на компьютер - то от другой организации диск не подойдет. Если же устанавливали и работали, а сейчас нужно просто переустановить - все зависит от того, остался ли у Вас на компьютере работающий криптосервер. Если остался - то можно, если нет - то увы, нельзя.
Ірина
20.11.2017
Головна проблeма СДО! А тe,що в дeяких сeлах нeмає ні води, ні газу,нe кажучи вжe про інтeрнeт, то цe всe фігня. І як працювати? Ніхто про цe навіть нe думає у вeрхах. Слюз Т.Я. нe тим ви займаєтeсь!
Ikar Ірина
20.11.2017
Слюз повинна займатись прокладкою інтернету?
Маша Ikar
21.11.2017
Прежде чем внедрять в страну ІТ-технологии, поинтересовались бы сначала как у бюджетных организации обстоят дела с интернетом и с финансированием в целом
Ikar Маша
21.11.2017
Цим рішенням когось заставляють? Нема інтернету носіть в паперовому вигляді
Сергій Маша
21.11.2017
Да ті хто приймаються ці ріщення свіч від роутера не відрізнять.
Лючия
21.11.2017
Ми зробили електронку для галочки: коли багато договорів і документів то казна просить все нарочним.
Ikar Лючия
21.11.2017
скажу по секрету що казначеям теж не дуже зручно це СДО, швидше перевірити паперовий варіант да і адаптація Казни бажа кращого
Вадим
21.11.2017
Я так зрозумів, головне завдання цього СДО дати можливість підзаробити певним приватним фірмам на продажі "спецфлешок". Думаю, що звичайного ЕЦП було б цілком достатньо , а для додаткового захисту ще зробити привязку до телефону бухгалтера чи директора. Також скажу вам , якщо у вас багато накладних та договорів то набагато простіше і швидше возити документи в казну ніж все це сканувати .
Євгеній Вадим
22.11.2017
Так, звичайний ЕЦП - то класна штука. Можна скопіювати з флешки на диск комп'ютера, можна скопіювати на флешку сусіда, можна сходити з тою флешкою кудись і там самі скопіюють ваші звичайні ецп і Ви поняття не матимете, хто і що робить з Вашим звичайним ЕЦП. Почитайте краще ПКМУ 1452.
Ikar Вадим
22.11.2017
Якщо не помиляюсь, то в майбутньому всі ключі в т.ч ДФС повинні запитуватись на такі апаратні ключі
олена
21.11.2017
якщо, ще й купувати за свій власний рахунок, зовсім не дешево и не вигидно, коли на рік виділили по КЕКВ 2210 тільки 500,00грн, а їх треба купити 3,, ох як не дешиво
Ніна
22.11.2017
Прийшов лист з вищестоящої організації: запит скільки нам треба кріптокарток і картрідерів для роботи в СДО? Що це таке, людонтки?? Ходила в казну сказали треба 2 кріптокартки, за картрідери вони навіть не знають що це таке!!! І сказали що реєстри і платіжки монжа буде одразу набирати в цій програмі в інтернеті, в мережі тепер можна не набирати, це правда? Пояніть хтось будь-ласка!!!
Ingvar Ніна
22.11.2017
Ось сайт, якщо йому вірити флешки-ключі подешевшали... http://o2.kiev.ua/price/
Ingvar Ніна
22.11.2017
потрібно як мінімум 3 криптокартки, печатка, главбух та керівник. Картрідер можна 1, але потрібно буде тоді працювати на 1 компі. Більшість покупає флешки-ключі за 785 грн, Набирати можна прямо в СДО, але там дуже незручно, стовпчики не підписані і називаються скороченнями (KVK, UDK і т.п.) проще все ж таки набирати по старому
Ніна Ingvar
22.11.2017
зрозуміла, дякую. А коли бухгалтер і начальник ідуть у відпустку що робити? А що це за картрідер і до чого тут прив’язка до компа. Вибачте, будь-ласка, просто моя казна досі нічого не знає, немає у кого спитати.
Ingvar Ніна
22.11.2017
Якщо йдуть у відпустку, тоді або на паперових носіях по-старому або краще купити відразу 5 ключів, картрідер для карток, бо вони не флешки, їх просто так в комп. не вставиш
Ніна
22.11.2017
і ще скажіть будь-ласка, правда що програму треба встановлювати з диска? а по-іншому ні як? у мене в ноутбуці немає дисковода!!!!!!!!!!!! Що робити???
Ingvar Ніна
22.11.2017
можно спробувати буде скопіювати файли з диску на флешку, але не факт, що спрацює, спитайте в казначейських програмістів
Sneman Ingvar
22.11.2017
Да, такой вариант возможен, будет работать.
Люда Sneman
27.11.2017
Люди скажите еще по-поводу ключей, пожалуйста. В казне сказали можно покупать криптокартки и к ним картридер, это и есть тонеры?? А можно купить просто флешку, это я так понимаю будет без картридера и дешевле???? И еще , вы ключи делать ездили в свое обласное управление казначейства сами?????Я думала казна на месте их выдает???
Sneman Люда
27.11.2017
Так называемый токен - это носитель, по виду похожий на флешку. Его минимальная цена - 695 грн. сейчас. Картридер стоит 330 грн, карточка-350 грн. Как минимум нужно три носителя. Продумайте, как у Вас будет организована работа по подписанию документов в СДО, что будет удобнее - три "флешки", один картридер и три карточки, или два кртридера и три карточки - тогда сможете просчитать свои затраты на покупку. С этими носителями и пакетом документов Вы должны будете поехать для получения электронных ключей в свой центр сертификации ключей Казначейства. Это может быть как Главное управление, так и районное. За каким центром сертификации ключей закреплен Ваш район - уточните с своем казначействе. Возможно, по счастливому стечению обстоятельств ВПР как раз у Вас в районе :) Вот здесь http://acsk.treasury.gov.ua/reglament_robot/ в разделе 10. подробно расписано, какие документы нужны для генерации ключей. А здесь http://acsk.treasury.gov.ua/formi_documentiv/ - их формы
Люда Sneman
27.11.2017
спасибо, на счет ключей поняла. Единственное что не понятно - кзна моя сказала что ключи можно пока не делать (нет денег) но можно заключить договор и получит ьдиск с программой. Вопрос- сейчас мне делать только договор, заяву про надання доступу и акт про підключення я пока не заполняю, а потом когда сделаю ключи? и еще читала что можно ЕЦП самой згенерировать на рабочем месте, как, где??
Sneman Люда
27.11.2017
Пожалуйста :) Да, сейчас можно составить анкету и заключить договор на дистанционное обслуживание. При наличии денег - купите токены или карточки и сделаете ключи. Акт на подключение и заявки на доступ подадите уже после генерации ключей и установки программы с полученного диска. Раньше Вы при всем желании не сможете их подать, потому что в заявке на доступ указывается серийный номер сертификата. Что касается самостоятельной генерации ЕЦП в данном конкретном случае - ничего не могу сказать. Я Вам советую ехать в ВПР.
Люда Sneman
28.11.2017
Sneman спасибо Вам, Вы мне очень помогаете своими ответами, а то у нас в районе мне не у кого и спрашивать. Даже казна еще толком не в курсе. А можно еще ворпос? На сайте Автора нашла токены Засіб КЗІ «SecureToken-337K» стоимость 965 грн., Засіб КЗІ «SecureToken-337M»- 695. какая разница между ними, какие брать???
Sneman Люда
28.11.2017
Пожалуйста, рад помочь :) Функционально 337К и 337М абсолютно одинаковы. Различия между ними в следующем: 337К - больше размер, прочнее корпус, защитный колпачок, металлический USB-разъем. 337М - меньший по размерам пластиковый корпус без защитного колпачка, разъем USB тоже пластиковый. Чисто внешне 337К выглядит надежнее, но это мое сугубо личное мнение. Гарантийный срок службы что у одного, что у второго - 3 года. Ориентируйтесь по финансовым возможностям своей организации.
Sneman Sneman
27.11.2017
Уточню - минимум три носителя нужно, если Вы будете работать с обязательствами и платежами. Для работы с выписками достаточно одного.
Люда Sneman
27.11.2017
мне сегодня в казне сказали что так нельзя. Там стоит какая-то защита
Sneman Люда
27.11.2017
Будет работать, проверено лично :)
Аня
24.11.2017
Взагалі вже достали своїми програмами СДО, Є- дата невстигаємо взагалі з бухгалтер.єю, а потрідпо бути ще й оператором
Ikar Аня
25.11.2017
мабуть Вам і на рахівниці було зручніше
Маша Ikar
26.11.2017
можливо і зручніше. Там хоча би нічого не глючило, не "висло". Робили свою основну роботу і знали що і для чого робили. А не чекали по пів дня коли інтернет заробить чи на є-даті закінчаться тех. роботи. Поки налаштуєш якусь програму, реально пройде весь день, свого нічого не зробила. я вважаю якщо вводять в організаціях автоматизацію, то хай вводять в штатний розпис посаду системного адміністратора чи того хто буде обслуговувати програми. Розумію що в маленьких організаціях це можливо але хай тоді хоч казна допомагає, їм там всеодно яким чинов я сама встановлю програму, а РДА всеодно що немаї грошей на неї. От і виходить замкнуте коло.
Для маші Маша
26.11.2017
Маша. А для чого інструкції роблять з малюнками зі стрілочками, розписано розмальовано, як для початкової школи. В договорі прописано що клієнт встановлює сам. Читайте інструкції.
остап
26.11.2017
СДО ще потрібно допрацьовувати 1. і саме основне щоб була можливість ручного вводу докуметів ( навіщо набирати в ПМ а потім втягувати в СДО)
Наталя БВПД остап
26.11.2017
так, там є можливість ручного вводу. А ще, якщо Ви ведете бухгалтерію програмі наприклад 1С, то можна вивантажувати з 1С і завантажувати у СДО.
Люда
27.11.2017
КТО КАКИЕ КЛЮЧИ БУДЕТ ДЕЛАТЬ И СКОЛЬКО ОНИ СТОЯТ????
Вован
06.12.2017
Колеги,не пісяйте в кампот!!!Я вже 2 роки користуюсь,це просто клас!!!Не треба дивитись на дебільні казначейські морди!!!
Ikar Вован
06.12.2017
давайте без образ, не показуйте свою слабкість
Тетяна
11.01.2018
Доброго дня. Ми підключені до СДО платежі проплачені немає дати проведення банком на платіжному доручення. Що робити в такому випадку.
Люба
12.01.2018
Доброго дня! Користувалась СДО тільки для перегляду залишків на рахунках і виписок, всі проплати возила в казну в паперових носіях. Потім скзали, що з січня потрібно буде працювати через СДО і в мене таке питання: Як тоді складати МО, якщо всі платіжні доручення та акти будуть передаватися в казну в електроному варіанті? І що робити з договрами, якщо на них не буде печаті казначея, адже будуть відправлятись скан-копії?
світлана Люба
16.03.2018
Ми в СДО працюємо 2 роки. До ордерів ми підкладаємо первинні документи і виписку казначейства з печаткою (ходимо за нею в казну), поки немає такої можливості роздрукувати виписку з печаткою казначейства. В виписці казначейства є всі необхідні дані платіжного доручення і дублювати , додаввати до виписки платіжні доручення немає сенсу. А на договорах зараз не обо*язково ставити печатку казначейства про реєстрацію. Договір до того часу як попадає в казначейство проходить "все круги ада" ))) . При тендерній процеді -опубліковується, в ПРОЗОРРО -опубліковується. Якщо договор не зареєстрований в казні той руху по ньму не буде.... у вас просто не візьмуть фінансові зобов*язання а тим більше платить Ви нічого по ньму не зможете. А перевіряючі органи (любі) будуть в першу чергу дивиться оригінали документів та рух коштів, якшо дуже захочуть - то з інтернету тожуть все почитать а до Вас прийти вже підготовленими.
Олена
19.01.2018
Чи можливо в СДО бачити доходи, саме за видами податків?
Яна
22.03.2018
У нас бухгалтер по ЦПХ так как больших обьемов нет. На нее ключи не можем сделать, в итоге лишаемся финансирования
Олена
18.06.2018
Хто в СДО проводить фінансування?
Людмила
06.09.2018
Люди,хелп!!!Хтось має ссилку на відеоінструкцію як працювати в програмі?В мене чомусь не дуже виходить.Набираю юр.зобов"язання візую,а коли міняю токен, документ зникає.
Таня Людмила
07.09.2018
натисніть "перечитати"
Людмила
10.09.2018
В мене та ж сама ситуація і "перечитати" не допомагає.Я коли міняю токен знову затягую документ.
Татьяна
26.10.2018
Підкажіть як розпечатати платіжки з СДО,після оновлення програми?
Ксенія
01.04.2019
Треба допомога. питалася війти в програму але заблокувала ключ на токені коли хотіла війти в прогаму СДО. ( не правильно ввела пароль)
Лариса
24.05.2019
Погано працює система.Неможливо підписати документи на відправку.І це ще мало хто працює в СДО.
Олена
30.05.2019
Як та чи потрібно роздруковувати акти виконаних робіт відправлених через СДО під фінансовими зобов'язаннями? дякую)
Наталія
12.09.2019
ЧИ ПОТРІБНО ПО СДО ДО ЮРИДИЧНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ПРИКРІПЛЮВАТИ ДОГОІР З ЛОКАЛЬНИМ КОШТОРИСОМ, ЧИ МОЖНА ОДИН ТІЛЬКИ ДОГОВІР?
Інна
22.10.2019
Добрий день! Я не працювала в цій програмі, тільки починаю не маю с ким проконсультуватись буду вдячна хто допоможе. З інструкції не зрозуміла де переглянути чи завізували юридичні зобов"язання? та інші запитання. Може вкогось є інструкція або бажано відеоінструкція.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі