Інформація по темі "" | Публікації по тегу
buhgalter.com.ua
16475 3
Друкувати
Обране

Внесено зміни до порядку складання кошторисів

Урядом внесено зміни до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ.


Зокрема, доповнюється перелік:

  • бюджетних установ, яким затверджені бюджетні призначення і які відповідно до законодавства самостійно затверджують кошториси та інші документи, що застосовуються в процесі виконання бюджету, а після затвердження подають їх Мінфіну;
  • послуг, для проведення розрахунків за якими розпорядники повинні обов’язково передбачати обсяг коштів у кошторисах, зокрема, які відповідно до законодавства, віднесені до інших енергоносіїв та інших комунальних послуг;
  • учасників бюджетного процесу, які в процесі складання, розгляду, затвердження та виконання кошторисів застосовують положення цього Порядку;
  • випадків внесення розпорядниками бюджетних коштів змін до кошторису та інших документів, що застосовуються у процесі виконання бюджету, як за загальним, так і за спеціальним фондом.

Крім того, визначається порядок затвердження кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету вищими навчальними закладами I—II рівня акредитації, які є відокремленими структурними підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, вищих навчальних закладів III—IV рівня акредитації.

Постанова КМУ від 28.02.2002 № 228 "Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ" (з усіма змінами)

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі (3)
маргарита
23.07.2019
як би зробили та затвердження кошторисів та змін до нього, як є-звітність, без паперових носіїв. проведено казначейством. "прелесть"
EVGENIY маргарита
23.07.2019
100% в майбутньому буде
Яна
25.07.2019
Виходить, що кошториси, довідки, штатні розписи РДА і структурних підрозділів ОДА тепер не треба погоджувати у фінансових органах? Їхнього штампа вже не потрібно?
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд