Інформація по темі "" | Публікації по тегу
12.05.16
16428 5
Друкувати
Обране

Затверджено Порядок ведення та зберігання особових справ державних службовців

Національного агентства України з питань державної служби Наказом від 22 березня 2016 року N 64 затвердило Порядок ведення та зберігання особових справ державних службовців

 



Порядок визначає вимоги щодо ведення та зберігання особових справ державних службовців (далі - особова справа), а також перелік документів, з яких формуються особові справи.

Ведення особової справи державного службовця розпочинається одночасно зі вступом на державну службу або іншим призначенням на посаду державного службовця.

Особова справа формується з таких документів і в такій послідовності:

  • особова картка державного службовця встановленого зразка;
  • текст Присяги державного службовця, скріплений підписом державного службовця (для осіб, уперше прийнятих на державну службу);
  • копія паспорта державного службовця;
  • копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  • копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання;
  • копія трудової книжки (у разі наявності);
  • копія військового квитка (у разі наявності);
  • копії документів про надані пільги (у разі наявності);
  • довідка встановленої форми про наявність допуску до державної таємниці (для відповідних посад);
  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру;
  • довідка про результати проведення спеціальної перевірки (у разі її проведення) відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" або копія відповідної довідки;
  • довідка про результати проведення перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади" або її завірена в установленому порядку копія;
  • ознайомлення з обмеженнями, встановленими Законом України "Про державну службу", пов'язаними з призначенням на посаду державної служби та її проходженням;
  • ознайомлення з обмеженнями, встановленими Законом України "Про запобігання корупції";
  • ознайомлення із правилами етичної поведінки державних службовців;
  • ознайомлення із правилами внутрішнього службового розпорядку та іншими локальними актами державного органу (у разі необхідності);
  • згода на обробку персональних даних;
  • заява про призначення на посаду;
  • копія акта про призначення на посаду;
  • витяг із протоколу засідання конкурсної комісії в разі, якщо призначення здійснюється за результатами конкурсу;
  • копія акта органу вищого рівня про призначення на посаду (у випадках, передбачених законодавством);
  • погодження відповідних органів, передбачені законодавством для призначення на посади державних службовців.

Наказ від 22 березня 2016 року N 64

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(5)
галина
17.05.2016
А як було ДО прийняття цього закону? Голова місцевої ради пішла у відставку і ЗАБРАЛА з собою особову справу. Це - нормально?
123
17.05.2016
а що робити з особовими справами які було заведено і сформовано ДО цієї постанови? все перекладати? а нумерація? ...чи просто добавити копію трудової?
123
17.05.2016
Так Згоду (письмову) на обробку ПД відмінено же, а необхідно тільки повідомлення... І що тепер? в наказі одне, в Законі інше... підшивати і згоду і повідомлення?
галина
08.06.2016
Повтор: А як було ДО прийняття цього закону? Голова місцевої ради пішла у відставку і ЗАБРАЛА з собою особову справу. Це - нормально?

Наталія
24.11.2016
Доброго дня! підскажіть як ви формували нові особові справи працівникам які вже багато років працюють. чи долучати Усі призначення/переведення просування По службі, Свідоцтво про одруження(якщо диплом на дівочому прізвищі), Свідоцтва про народження дітей, Направлення на працевлаштування до копії (витягу) протоколу, присвоєння рангів, сертифікати і т.д. зі старої справи.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Шановні колеги!
Довгі роки ми наполегливо працювали, щоб вчасно підставляти плече підтримки всім українським бухгалтерам бюджетного сектору. Ми завжди розуміли, що їм нізвідки чекати допомоги й опори, тому розвивали новинний і консультативний портал власними силами та засобами. За що ви повсякчас віддячуєте нам своєю довірою та прихильністю. Ми дуже цінуємо це!

Та настають складні часи в усьому світі – й дедалі важче стає підтримувати гідний рівень роботи найбільшого в Україні порталу за свій кошт, частково покриваючи витрати завдяки рекламі. Цього вкрай замало!

Buhgalter.com.ua – це не лише стрічка новин із тематичними розділами та корисною інформацією. По той бік монітора щоденно стоять на варті роботи порталу 14 фахівців та чимале технічне забезпечення для безперешкодного функціонування сайту.

Ми сформували максимально комфортну ціну, яка б не «била по кишені», – 30 грн на місяць або 1 грн на день. Передплатники видань «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці», як і раніше, продовжують користуватися порталом безкоштовно та без реклами.

Розуміємо, для вас це стало несподіванкою, але в сьогоднішніх умовах ми не можемо діяти інакше. Цілком посильна сума, що дорівнює чашці кави у кав’ярні, підтримає життя вашого улюбленого ресурсу. За це ми віддячимо вам завжди цікавою й важливою інформацією та новими ідеями. Далі буде тільки краще!

Залишайтеся з нами – і давайте підтримувати один одного!

Ваші колеги – команда buhgalter.com.ua
30
грн/
місяц
Це приблизно усього 1 грн/день
Ви можете скасувати в будь-який момент
ic-acc-pay
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн