Інформація по темі "" | Публікації по тегу
28.07.16
4548 3
Друкувати
Обране

Хто відповідає за кадрову роботу в апараті й структурних підрозділах місцевих держадміністрацій

Уряд постановою від 22.07.2016 р. № 465 уніс зміни, зокрема, до Типового регламенту місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою КМУ від 11.12.1999 р. № 2263, і Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою КМУ від 26.09.2012 р. № 887.


Відповідно до таких змін, передбачено:

1. Організацію кадрової роботи в апараті місцевої держадміністрації та в структурних підрозділах місцевої держадміністрації здійснює служба управління персоналом, а в підрозділах, які мають штатну чисельність до 5-ти осіб, виконання кадрової роботи покладається за рішенням їх керівників на одного з працівників.

2. Керівник структурного підрозділу місцевої держадміністрації, утвореного як юридична особа публічного права, здійснює повноваження з питань державної служби й організації роботи інших працівників цього підрозділу.

Постанова від 22 липня 2016 р. № 465

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(3)
Світлана
28.07.2016
Доброго всім дня. Підкажіть, будь ласка, чи потрібно в структурному підрозділі РДА з чисельністю 37 чол. (36 держ.службовців) перейменовувати посаду головного спеціаліста з кадрової роботи та державної служби в головного спеціаліста з управління персоналом?
Людмила
29.07.2016
Скажіть, в секторі містобудування 2 один. Одна вакансія. Хто буде здійснювати кадр.роботу? Сектор не юр.особа
Ольга
01.08.2016
У фінансовому управлінні штат 9 чоловік, це більше чим 5 осіб. Виконання кадрової роботи положено на головного бухгалтера, де взяти окрему штатну одиницю, яка би виконувала кадрову роботу?
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Шановні колеги!
Довгі роки ми наполегливо працювали, щоб вчасно підставляти плече підтримки всім українським бухгалтерам бюджетного сектору. Ми завжди розуміли, що їм нізвідки чекати допомоги й опори, тому розвивали новинний і консультативний портал власними силами та засобами. За що ви повсякчас віддячуєте нам своєю довірою та прихильністю. Ми дуже цінуємо це!

Та настають складні часи в усьому світі – й дедалі важче стає підтримувати гідний рівень роботи найбільшого в Україні порталу за свій кошт, частково покриваючи витрати завдяки рекламі. Цього вкрай замало!

Buhgalter.com.ua – це не лише стрічка новин із тематичними розділами та корисною інформацією. По той бік монітора щоденно стоять на варті роботи порталу 14 фахівців та чимале технічне забезпечення для безперешкодного функціонування сайту.

Ми сформували максимально комфортну ціну, яка б не «била по кишені», – 30 грн на місяць або 1 грн на день. Передплатники видань «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці», як і раніше, продовжують користуватися порталом безкоштовно та без реклами.

Розуміємо, для вас це стало несподіванкою, але в сьогоднішніх умовах ми не можемо діяти інакше. Цілком посильна сума, що дорівнює чашці кави у кав’ярні, підтримає життя вашого улюбленого ресурсу. За це ми віддячимо вам завжди цікавою й важливою інформацією та новими ідеями. Далі буде тільки краще!

Залишайтеся з нами – і давайте підтримувати один одного!

Ваші колеги – команда buhgalter.com.ua
30
грн/
місяц
Це приблизно усього 1 грн/день
Ви можете скасувати в будь-який момент
ic-acc-pay
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн