Хто відповідає за кадрову роботу в апараті й структурних підрозділах місцевих держадміністрацій
Відповідно до таких змін, передбачено:
1. Організацію кадрової роботи в апараті місцевої держадміністрації та в структурних підрозділах місцевої держадміністрації здійснює служба управління персоналом, а в підрозділах, які мають штатну чисельність до 5-ти осіб, виконання кадрової роботи покладається за рішенням їх керівників на одного з працівників.
2. Керівник структурного підрозділу місцевої держадміністрації, утвореного як юридична особа публічного права, здійснює повноваження з питань державної служби й організації роботи інших працівників цього підрозділу.
Наш сайт корисний для вас?
Отримуйте першими актуальні новини!
Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи