Об’єднані територіальні громади організовуватимуть надання соціальних послуг відповідно до методрекомендацій
Міністерство соціальної політики України Наказом № 26 від 19.01.2016 р. затвердило Методичні рекомендації щодо виконання власних (самоврядних) повноважень об'єднаної територіальної громади у сфері соціального захисту населення
З метою надання якісних послуг населенню територіальної громади у сфері соціальних послуг та організації соціальної роботи у сільській місцевості з максимальною зручністю та мінімальними затратами залежно від чисельності мешканців та віддаленості населених пунктів від адміністративних центрів рекомендують передбачити:
- у штатному розписі виконавчого органу об’єднаної територіальної громади посаду фахівця із соціальної роботи та надання соціальних послуг (консультування, інформування, оцінювання потреб мешканців громади у соціальних послугах, організація соціального супроводу, направлення до закладів соціального обслуговування);
- визначення територіальних зон обслуговування населення для фахівців із соціальної роботи (із розрахунку орієнтовно 1 фахівець на 1000 населення сільської місцевості об’єднаної територіальної громади).