Інформація по темі "" | Публікації по тегу
22.06.23
3726 0
Друкувати
Обране

Проєкти порядків використання коштів місцевих бюджетів: чи потрібно розробляти та затверджувати?

Нещодавно у листі від 14.06.2023 № 05120-02/К-694/1/1054 Мінфін пояснив, чи потрібно на місцевих рівнях складати проєкти порядків використання коштів місцевих бюджетів. Якою саме є позиція Мінфіну з цього приводу, розглянемо далі.

Порядки використання бюджетних коштів

Проєкти порядків використання бюджетних коштів розробляють головні розпорядники коштів державного бюджету.

Це передбачено ч. 7 ст. 20 БКУ*.

Бюджетний кодекс України від 08.07.2010 № 2456-VI.

При цьому такі порядки вони розробляють за бюджетними програмами, здійснення заходів за якими потребує нормативно-правового визначення механізму використання бюджетних коштів, у т. ч. за бюджетними програмами, вперше визначеними Законом про держбюджет.

Головні розпорядники коштів держбюджету мають забезпечити затвердження порядків використання бюджетних коштів протягом 30 днів з дня набрання чинності Законом про держбюджет.

За рішенням Кабміну порядки використання коштів державного бюджету затверджує або сам Кабмін, або головний розпорядник коштів держбюджету за погодженням з Мінфіном.

Чи потрібно складати порядки щодо коштів місцевих бюджетів?

Як зазначив Мінфін у вищезгаданому листі, для головних розпорядників коштів місцевих бюджетів розроблення проєктів порядків використання бюджетних коштів не передбачено.

УВАГА!

Затверджувати проєкти порядків використання коштів місцевих бюджетів не потрібно

Де ж у такому разі має бути визначено механізм використання коштів місцевого бюджету? Такий механізм щодо коштів місцевого бюджету може бути прописано безпосередньо у відповідній місцевій програмі.

Нагадаємо: місцеві програми затверджуються рішенням відповідної місцевої ради. Обумовлено це п. 22 ч. 1 ст. 26 Закону № 280**, яким визначено, що питання затвердження програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

** Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.97 № 280/97-ВР

Водночас пам’ятайте: в період дії воєнного стану в питаннях бюджетного процесу слід також керуватися постановою № 252***. Відповідно до п.п. 2 п. 1 цієї постанови місцеві (цільові) програми затверджують військові адміністрації населених пунктів, обласні, районні та Київська міська військові адміністрації. Звісно, у разі їх створення.

*** Постанова КМУ «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» від 11.03.2022 № 252.

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
60
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×