Ради об'єднаних громад самостійно вирішують організаційні питання щодо вчинення нотаріальних дій на своїй території
Роз’яснення підготовлені Мінрегіоном спільно з Мін’юстом та експертами на основі діючого законодавства України.
У листі повідомляється про два можливі шляхи організації вчинення нотаріальних дій та реєстрації актів цивільного стану громадян в населених пунктах об’єднаних громад: уповноваження старости села, селища на вчинення таких нотаріальних дій або покладення на старосту села, селища обов`язку забезпечити прийняття від мешканців відповідних документів, їх передачу для виконання зазначених повноважень уповноваженим виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, а також видачу належно оформлених документів мешканцям.
«Керуючись інтересами територіальної громади в цілому і мешканців відповідних населених пунктів, сільська, селищна, міська рада має самостійно прийняти рішення щодо організації здійснення виконавчими органами сільських, селищних, міських рад територіальних громад, утворених в результаті об`єднання, повноважень з питань вчинення нотаріальних дій та реєстрації актів цивільного стану громадян», - йдеться у листі з посиланням на положення законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про нотаріат», «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ