Інформація по темі "" | Публікації по тегу
23.04.15
2219 0
Друкувати
Обране

Роз’яснення щодо можливості сільських, селищних, міських рад самостійно визначати структуру виконавчих органів та умови оплати праці їх працівників

Роз’яснення підготовлене експертами Асоціації міст України.

Постанова Кабінету Міністрів України від 3 грудня 1997 року №1349 «Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування» рекомендувала міським, селищним і сільським головам під час підготовки пропозицій щодо структури виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, районних у містах рад (крім міст Києва та Севастополя), загальної чисельності апарату рад та їх виконавчих комітетів дотримуватися типових штатів згідно з додатками №1-5 до неї. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року №664, постанова №1349 втратила чинність з 1 січня 2015 року.

Таким чином питання визначення структури виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, районних у містах рад вирішується відповідними радами самостійно, на власний розсуд.

Що стосується питання оплати праці працівників виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, районних у містах рад, то необхідно звернути увагу на наступне.

Механізм оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначається Законами «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», постановами Кабінету Міністрів України №268 від 09.03.2006 р. «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», №614 від 21.07.2005 р. «Деякі питання віднесення областей та міст до груп за оплатою праці», №414 від 15.06.1994 р. «Про види, розміри і порядок надання компенсації громадянам у зв'язку з роботою, яка передбачає доступ до державної таємниці».

Основною складовою заробітної плати є посадовий оклад, розміри якого залежать від категорії населеного пункту, а також від виду виконавчого органу в якому працює посадова особа.

Що стосується встановлення посадового окладу посадової особи місцевого самоврядування, то пункт 1 постанови №268 передбачає, що умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються органом місцевого самоврядування виходячи з умов оплати праці, встановлених для державних службовців відповідних категорій і схем посадових окладів згідно з додатками 48 - 54 і 57 до цієї постанови. Окрім того, додаток 55 постанови №268 визначає схему посадових окладів службовців апарату (секретаріату) органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів.

Необхідно зазначити, що вказана постанова №268 регулює також і питання виплат надбавок, премій та інших доплат. Надбавка за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи може сягати 50 відсотків місячного посадового окладу, місячна премія не обмежується розміром і залежить лише від можливостей відповідного місцевого бюджету. Постановою №268 передбачені також і інші види доплат та надбавок, наприклад за науковий ступінь кандидата або доктора наук з відповідної спеціальності, почесне звання «заслужений» тощо.

Таким чином, органи місцевого самоврядування в спосіб передбачений вищенаведеними нормативно-правовими актами самостійно визначають умови оплати праці посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, районних у містах рад (крім міст Києва та Севастополя).

Центр аналізу та розробки законодавства спільно з Центром професійного розвитку та правової допомоги Асоціації міст України

http://www.auc.org.ua

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі