Нашi сайти:
buhgalter.com.ua
14106 63
Друкувати
Обране

Скорочення райдержадміністрацій зніме проблему дублювання управлінських функцій там, де створені громади, – Володимир Гройсман

Ініціатива Уряду України скоротити на 50% райдержадміністрації, особливо там, де створені об’єднані громади, зніме проблему дублювання управлінських функцій. Про це в ефірі телеканалу «Україна» сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.


«Нам потрібно оптимізувати систему управління на районному рівні. Нащо дублювати функції? Ми запропонували скоротити на 50% райадміністрації. Це справедливе рішення», - сказав Володимир Гройсман.

Він пояснив, що влада на місцях має формуватися на виборчій основі. «Я не хочу призначати або рекомендувати голів РДА. Нехай владу обирають люди. Тоді буде нормальна співпраця і взаємодія. А держава виконуватиме функції контролю», - додав Прем’єр-міністр.

КМУ

Наш сайт корисний для вас?

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (63)
Ганна
24.06.2019
Шановний Володимир Гройсман, а як Ви пропонуєте вирішити питання з безробітними "чиновниками". Це прості спеціалісти які "пашуть" і виконують великий обсяг роботи за малу заробітну плату. А вот Верховну Раду потрібно скоротити, почніть з себе
josh_ua Ганна
24.06.2019
Як раз 50% працівників райдержадміністрацій та міськрад дійсно "пашуть", решта просто по кабінетах собі сидять і нічого не роблять просто получаючи зарплату. І до речі Гройсман не депутат Верховної Ради.
111 josh_ua
24.06.2019
От як раз ці працюючі 50% і скоротять ...
Таїсія Ганна
22.08.2019
Чи й не пахарі))))))
Марина
24.06.2019
А чому ніхто не контролює штатну чисельність самих ОТГ? Є райони в яких утворилось по 4 ОТГ, а це значить по 4 всіх управлінь. Це в рази більше ніж було.
саня Марина
24.06.2019
Да, там взагалі дядьки і тьотки сільські правлять бал.
отгиги
24.06.2019
А ще б врахували, що в цих отг зазвичай немає спеціалістів, та що казати навіть молоді. Сидять там такі собі літні жіночки, які ні компом невміють користуватися, ні звітність підготувати, ні законодавства толком не розуміють, не кажу вже про те, що багато з них не розуміє, що таке підзаконний акт чи розпорядження голови ода. Я нікого з них, боронь Боже, не звинувачую і не применшую їх компетентність, але людей потрібно вчити, а потім навантажувати їх роботою.
Тетяна отгиги
24.06.2019
Помиляєтесь, шановний. В штат ОТГ понабиравли таку зелену молодь, що аж жах. І от для багатьох із них і закон, і підзаконний акт, і, навіть, методичні рекомендації - всі ці поняття акумулює голова ОТГ. Сподіваюсь, ви зрозуміли, про що я кажу...
саня
24.06.2019
Потрібно скорочувати не тільки самих тих, хто виконує роботу, а й пропорційно заступників, об"єднувати відділи, зменшити кількість секторів. А то нікого не чіпай в апараті, бо вони працюють на обласний апарат і в кожного своя криша - як не фіндепартамент то виборці, то ще якісь типу "не влізай-уб"є". От такі абсурди у владі потрібно знищити. Да, і говорилось спочатку і про обласні адміністраціїї, а тепер вже ні????
Оксана саня
01.07.2019
Та, да спеціалістів поскорочують, а начальників залишать)) керівник то святе!
Бухг
24.06.2019
На даний час працюю у відділі РДА,і не розумію,навіщо такий обсяг відділів, секторів, які сидять тільки і папери з стола на стіл перекладають-це такі,як відділ діловодства і контролю,сектор ЖКХ, і т.д-як вони допомагають нашій державі та людям?це просто бездарі, хоча і я там працюю
света Бухг
03.07.2019
шановна не знаю як ви "працюєте" в рда точніше сказати з чим? вся робота працівників пов"язана з паперами в рда :починається з оформлення документів (вхід/вихід, контроль) немає документів не потрібен не один відділ, а робота бугалтеріїї ( грошей на розвиток району немає), то як вони допомагають людям та державі !!?
доня света
31.07.2019
а зарплату хто вам нараховує? а звітність хто складає? про бухалтерію мовчить вже там є завжди робота, ще не бачила у сьогоденні бухгалтера, який нічого не робить!
доня света
31.07.2019
а хто буде дані вносити та підписувати?
Тетяна доня
15.10.2019
Парадокс - одні держслужбовці придумують форми звітності, які потрібно здавати, а інші держслужбовці роблять цю звітність. Навіщо? Бо першим потрібно робити вигляд, що вони працюють і створюють тупу, чесно кажути, звітність. Звільнити перших - менше роботи другим, і КПД бухгалтера буде краща, не на те витрачається дорогоцінний час. Працюю бухгалтером майже рік і, вибачте, куча парадоксів в організації роботи бюджетних організацій. Наприклад, навіщо одній бюджетній організації платити іншіх бюджетній організаціїї за послуги виконані другою? Це ж перекидка з бюджету України в бюджет України! Обурливо. Стільки роботи, а можна ж просто акт виконання робіт або акт передачі предметів, матеріалів і все. Цю країну вже ніхто не підійме з дна.
Таїсія Бухг
22.08.2019
цілком з Вами згодна....
Петро мальдівський
24.06.2019
Не заздрю тим 50-ти відсоткам, які залишаться після скорочення. Вони певно будуть працювати по 24 години на добу, що б виконати доручений їм обсяг роботи.
Спеціаліст
24.06.2019
Згодна з Вами щодо зайнятості працівників апарату. Створили до десятка підрозділів ,а рельноі роботи нуль. Розподіл на утримання по принципу -впершу чергу собі. Заробітна плата на рівні керівників підприємств.І нічого що є района рада, ОТГ(70% населення) ,там також є своі апарати.Фінансування добре йде на утримання, незалежно який бюджет.Та ранїше був райвиконком і з меншою кількістю працівників і все встигали,а зараз в кожного на столі компютер.
Ксю
25.06.2019
На счет того, что біло раньше. Работаю бухгалтером с 1995 года сразу в поссовете, а теперь в ОТГ на одном участке (зарплата). Мі тоже думали, компьютер, работі будет меньше, но..... появилось СТОЛЬКО МНОГО НОВІХ ОТЧЕТОВ, заполнения всяких документов и т.д., что работі стало в разі больше.. мне бі тот обїем работі, как в 2000.... я и в отпуск смогла бі пойти...
Інна
25.06.2019
Я теж працюю в відділі освіти вже 30 років бухгалтером. Раніше рахували на рахівниці, все вели вручну. І все встигали. Заробітну плату касир в один день відносив платіжку в банк, отримував готівку і роздавав зарплату. Азараз через Казначейство 3 дні поки все отримаєш кучу операцій проведеш. А звітів скільки та інформацій які нікому не потрібні.
josh_ua Інна
25.06.2019
"раньшє било лутьшє"
Данія
25.06.2019
Спочатку в повідомленнях було і про скорочення облдержадміністрацій, а зараз мовчать. А вони ж (не скорочені ОДА) будуть вимагати ще більше різної інформації та звітів з райдержадмінстрацій(скорочених), щоб показати свою роботу. І кількість всіляких звітів та інформацій все збільшується з кожним роком.
право
25.06.2019
Для тих хто пише, що будуть скорочувати 50% штату, то Ви не зрозуміли скорочуватимуться не посади і відділи, а мається на увазі взагалі кількість райдержадміністрацій в Україні, зокрема і по областях. Із 470 районів в державі планується залишити 235.
josh_ua право
25.06.2019
Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман виступає за скорочення на 50% штату обласних і районних державних адміністрацій з січня 2020 року, особливо там, де на 100% сформовані об'єднані територіальні громади (ОТГ). - ua.interfax. на інших сайтах також читав про скорочення імено штату та чиновників в райдержадміністраціях, а не скорочення районів.
аа josh_ua
25.06.2019
Для скорочення кількості районів, а відповідно і РДА, потрібно внести зміни до Конституції про адміністративно-територіальний устрій (більше 300 голосів), а це дуже не просто.
Петро мальдівський josh_ua
25.06.2019
Не йде мова про скорочення в облдержадміністраціях.
josh_ua Петро мальдівський
26.06.2019
вище новину я кидав, де пише про скорочення штату. і це логічно. особливо в тих районах де є багато ОТГ і громади взяли на себе частину робіт. киньте новину де написано про скорочення іменно районів на 50%. бо скорочення райдержадміністрацій не то саме, що скорочення районів.
ОЛЬГА
25.06.2019
Як можна розцінювати такі дії керівників структурних підрозділів адміністрацій в Житомирській області: собі нараховують преміями весь фонд заробітної плати, який залишається,а головним спеціалістам та спеціалістам нічого,0 %. Таких керівників треба гнати у три шиї. Розберіться!!!!
jnu ОЛЬГА
26.06.2019
Точно теж і у деяких районах Вінницької області
derslujbovec jnu
11.09.2019
В Херсонській також.
Надя
25.06.2019
Зрозуміло, що при створенні в районах ОТГ, чисельність РДА зміниться. Але, в роботі основних структурних підрозділів не можна допустити скорочення. До прикладу: на місцевому рівні необхідні сильні підрозділи центрального органу виконавчої влади у сфері фінансів з прямим підпорядкуванням профільному міністерству. Такими на сьогодні є департаменти та фінансові управління, які здійснюють контроль на кожній стадії бюджетного процесу. Це дає можливість в правовому полі вирішувати питання життєдіяльності територій, їх соціально-економічного розвитку та самодостатності. Від того наскільки правильним, цілеспрямованим та ефективним буде управління фінансовим ресурсом, настільки міцною і розвиненою буде кожна територія і держава в цілому. Пропоную в процесі децентралізації влади зберегти кількісний та якісний потенціал фінансових працівників, надавши їм відповідні повноваження у сфері управління публічними коштами та забезпечити належний рівень оплати праці державних службовців, що сприятиме з честю і гідністю виконувати службові обов’язки.
Фінуправління Надя
25.06.2019
Кому пропонуєте? Зараз питання структури і чисельності (в межах граничної) вирішують голови адміністрацій, зрозуміло, виходячи з того, з ким у них кращі стосунки. Дружить голова з керівником одного управління - проводить скорочення за рахунок іншого. Не дарма ж раніше фінуправління мали подвійне підпорядкування - і РДА, і Мінфіну, щоб не можна було ламати їх через коліно, примушуючи робити що потрібно, хай і не ефективно чи навіть незаконно.Зараз вони незахищені, пропонуйте-не пропонуйте. А не працювати тиждень собі дорожче, потім все одно доведеться завали розгрібати.
Алла Надя
27.06.2019
Мене дуже цікавить таке питання, як бухгалтера фінансового управління, таке поняття як звіт про виконання бюджету ніхто не відміняв, може в РДА і є ( а таки є) такі відділи та спеціалісти, які нічого значущого не роблять, але хто тоді буде звітувати про закритий бюджетний рік. А це не якась статистична форма.
Павло Алла
04.07.2019
Звітність про виконання місцевих бюджетів формуватиметься в АС "Є-Звітність". В червні проведені тестове формування звітів про виконання місцевих бюджетів по всіх органах місцевого самоврядування. З січня 2020 року це стане нормою.
Надя
25.06.2019
Допоки не відбулось скорочення, давайте попробуємо тиждень виходити на роботу, але функції виконувати наполовину (бо навантаження не знімуть при скороченні чисельності на 50%), тоді побачимо результат... Сьогодні без ефективного управління фінансами реалізація жодних Програм і заходів та утримання установ і закладів неможливі!
аа
25.06.2019
По Чернігівській області скорочення по РДА проведені ще навесні 2018 року.По нашій РДА на 40 відсотків.Фінуправління, АПК скорочені в 4 рази.
Оля
25.06.2019
Підкажіть номер постанови та де її почитати
Олександр
26.06.2019
Гройсман, бідненький, сам скоротився на 50 %, бо за вибори переживає, так давай ще й адміністрації скорочувать
Наталя
01.07.2019
Досить глумитися над спеціалістами РДА. Уже доскорочувались до того, що є відділи, наприклад архітектури,містобудування,будівництва, житлово-комунального господарства та цивільного захисту, де по штатному розпису 3 працівники, а в ОДА це 4 департаменти як мінімум по 50 працівників.
Игорь Наталя
02.07.2019
А як Вам відділ освіти, культури, охорони здоров'я, молоді, спорту та взаємодії з громадськістю? в якому працює по штату 4 людини, а реально троє, бо 1 людина в ато.
Сергій Наталя
18.09.2019
Працюю головним спеціалістом з оборонної, правоохоронної роботи, запобігання корупції, і з питань забезпечення прав учасників АТО. При цьому реальних повноважень на щось вплинути - нуль, зате паперів (звіти, плани заходів, протоколи нарад) хоч відбавляй
Оксана
01.07.2019
Маю 33 роки стажу державної служби. В червні 2019 настав термін виходу на пенсію .Оформитись як держслужбовець не можу, тому що ні Пенсійний фонд, ні начальник фінансово-господарського відділу РДА, ні Мінсоцполітики не можуть дати точного розяснення до якої посади прирівняти посаду І заступника голови РДА та які доходи та за який період (оклад, ранг,надбавки) вказувати в довідках. Тому Пенсійний запропонував оформитись на звичайну пенсію.Називається дослужились.Можливо хтось може підказати як правильно визначитись з постановою КМУ від 14.09.2016 року та наказу Мінсоцполітики від10.05.2017 № 750?
ААА Оксана
01.07.2019
Гнида ти! Ще й пенсію хочеш!
Роман ААА
02.07.2019
На себе подивись
Оксана ААА
02.07.2019
Хоч рік стажу маєш, щоб робити висновки?
Sem Оксана
07.07.2019
Перейти на посаду держслужбовця та оформлювати пенсію
Карл
02.07.2019
На жаль реформу децентралізації запустили, але механізми її реалізації добре не те що не узаконили но і не продумали. У нас зробили ОТГ і скоротили РДА, штатів стало набагато більше звичайно, за рахунок того що ОТГ роздулось, в них же немає типових штатів та контролю, а людей по блату потрібно всунути на роботу. Влада зруйнувала стару систему адміністрацій яка якось працювала, і не побудували нову. Де ті облдержадміністрації будуть брати інформації, якщо ОТГ на їх просто ложили, так як вони не підпадають під їх юрисдикцію, а РДА якщо їх ще скоротять теж не в зможі будуть ефективно надавати як там пишуть ЯКІСНУ та ДОСТОВІРНУ інформацію. Тому поки не буде єдиних підходів до РДА та ОТГ бардак , який я думаю комусь то вигідний буде продовжуватись, а страджатимуть прості люди, служіння яким для РДА і ОТГ є першочерговим завданням.
Сергій Карл
18.09.2019
Згоден на 100 %
Олена
27.09.2019
Я не проти скорочення апаратів РДА, враховуючи те що працівники апарату просто дублюють інформацію надану структурними підрозділами. Питання скорочення управлінь та відділів. Обов’язки не зменшаться, а тільки збільшаться, а після скорочення чисельності працівників, багато управлінь стануть просто відділами, або секторами. Тобто, був керівник управління став керівник відділ, теж саме по головним спеціалістам. Залишається ще питання щодо районних фінансових управлінь, чи можуть вони бути відділом, при тому що повноваження, при сьогоднішньому законодавстві не змінюються?
оксана
28.09.2019
а в нас скорочення починається з техпрацівників, сторожів та завгоспа
Тетяна оксана
02.10.2019
І не тільки у вас
оксана
04.10.2019
В нашому районі створена одна єдина ОТГ (вакантних місць немає) та ще й 20 км. від районного центру, а це означає, що при скороченні нашої адміністрації всі дружно 50% працівників викинуть на вулицю.
оксана
04.10.2019
зараз при скороченні ніхто не дивиться на те, чи ти добре працюєш, кожен шукає собі пільги, у кого 2 дітей, хто вагітний і т.д., а той хто працює і готовий працювати надалі, нікого не цікавить. Нових голів РДА не призначили, а в.о. (перший заступник) виконує цю роботу абсолютно технічно (ділить кожен відділ на 2)
оксана
04.10.2019
Я розчарована, голосувавши за нового президента, я не думала, що у 35 років з вищою юридичною освітою при стажі державної служби 15 років мені запропонують піти на вулицю, очікуючи створення ОТГ.
Світлана оксана
22.10.2019
не ви одна..думаю таких буде дуже багато. обіцяли мільйон робочих місць, а скоріш за все буде мільйон безробітних...Повне розчарування
Світлана оксана
22.10.2019
Ну якщо почитати рекомендації то всю роботу робить область...Міністерство профільне розігнали в аграрній державі.https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Farchives.gov.ua%2FNews%2F2019%2F2019_10_19_2.pdf%3Ffbclid%3DIwAR21pQw6wQ9BDkboOj-V9vfFBM97CHMRxhr4XWBOwpVS-9By1X9uNhXJceA&h=AT1dtkOBK2YFljpGCGxU_alRxioKDIlS3psjNql3BTSsE-uRRqwi4QeLoc-EJqs1s6RkRVQZrpOKAMQ_vUqXHksRdepuLCtNy9VtTCdi3L0M0DgikFLAjyXNROyxdncjWQWY
ОО
11.10.2019
прошу надати листвід 24.09.2019 р. N 10/0/36-19Щодо скорочення працівників місцевих держадміністрацій
Тетяна
18.10.2019
Пропрацювала на державній службі в управлінні АПР 16 років.до пенсії залишилось 4 роки.. напевне скоротять. бо управління АПР взагалі ліквідовують. Як нам бути?
Христина
24.10.2019
Таких управлінь чи відділів, як АПР взагалі не потрібно. Чим вони займаються? П"ють каву, грають ігри на ком"ютері, вишукують рецепти та інше. Працює один-два спеціалісти, а інші... Особливо " переробляються" бухгалтера. У відділі з З-х спеціалістів є бухгалтер. В першу чергу їх скорочувати, вони від нудьги пропадають.
марія
28.10.2019
ТО ЧОМУ НІХТО НЕ КОНТРОЛЮЄ ТЕ СКОРОЧЕННЯ, РДА , У СЕБЕ НЕ ХОЧУТЬ СКОРОЧУВАТИ, А ПЕРЕКИДАЮТЬ НА ВІДДІЛИ АДМІНІСТРАЦІЇ, ТО ЯКЩО ЗАРПЛАТИ - ТО АДМІНІСТРАЦІЇ ТРЕБА НАЙБІЛЬШІ, А СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ І З МІНІМАЛЬНИМИ ОБІЙДЕТЬСЯ, А КОЛИ СКОРОЧЕННЯ ТОРКАЄТЬСЯ - ТО ТАКОЖ - СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ СКОРОТИТИ І ЦЕ ТАМ ДЕ НАЙБІЛЬШЕ РОБОТИ
марія
28.10.2019
ПРОПРАЦЮВАЛА У СОЦІАЛЬНОМУ ЗАХИСТІ 25 РОКІВ, ЗАЛИШИЛОСЬ 4 РОКИ, МАЮ 56 РОКІВ І СКОРОЧУЮТЬ, КУДИ ПІТИ НА РОБОТУ, ХТО ВІЗЬМЕ У 56 РОКІВ І ДЕ ВДЯЧНІСТЬ ЩО ДНЮВАЛА І НОЧУВАЛА ПРИ НАРАХУВАННІ СУБСИДІЙ І ДОПОМОГ І ЯК ЖИТИ, ВЖЕ Б УБИВАЛИ КРАЩЕ
марія
28.10.2019
ПОНАСТВОРЮВАЛИ СЕКТОРІВ В УПРАВЛІННІ СОЦЗАХИСТУ, НАЧАЛЬНИКІВ, У КОЖНОГО НАЧАЛЬНИКА ПО ЗАСТУПНИКУ, ДАЛІ ІДУТЬ ЗАВСЕКТОРАМИ, ГОЛОВНІ СПЕЦІАЛІСТИ - ЦЕ ЩОБ ЗАРПЛАТИ БУЛИ ВИЩІ, А КОЛИ СКОРОЧУВАТИ - ТО ПРОСТИХ СПЕЦІАЛІСТІВ, ЯКІ ТЯГНУТЬ МАЙЖЕ УСЮ РОБОТИ, БО НАЧАЛЬНИКИ ТІЛЬКИ ЗВІТУЮТЬСЯ, А ЗАРПЛАТИ У 3-4 РАЗИ ВИЩІ, ТО ХІБА ТО ВЛАДА,,,
Ірина марія
01.11.2019
Це ви про яку область??? у Херсонській такого немає. Цікаво де це стільки ледарів? в якому соц захисті?
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться