15097 9

Кабмін затвердив критерії визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування

Це один з першочергових нормативно-правових актів, передбачених Законом України "Про державну службу". Затверджені критерії дозволять у кожному державному органі визначити перелік посад працівників, які виконують функції з обслуговування.

 Такими критеріями вважаються зміст і характер виконуваної роботи, що пов`язана із забезпеченням належних умов функціонування державного органу (структурного підрозділу) незалежно від напряму та характеру його завдань. Документ розроблений Нацдержслужбою і враховує надані пропозиції та зауваження громадськості, державних органів та міжнародних експертів.


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 6 квітня 2016 р. № 271

Київ

Про затвердження критеріїв визначення переліку 
посад працівників державних органів, які виконують 
функції з обслуговування

Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону України від 10 грудня 2015 р. № 889-VIII“Про державну службу” Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити критерії визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, що додаються.

2. Державним органам, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, на територію однієї або кількох областей, міста Києва або Севастополя, на територію одного або кількох районів, міст обласного значення, у місячний строк розробити відповідно до затверджених цією постановою критеріїв та подати Національному агентству з питань державної служби для затвердження переліки посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування.

3. Ця постанова набирає чинності одночасно із Законом України від 10 грудня 2015 р. № 889-VIII “Про державну службу”.

Прем’єр-міністр України                   А. ЯЦЕНЮК


ЗАТВЕРДЖЕНО 

постановою Кабінету Міністрів України 
від 6 квітня 2016 р. № 271

КРИТЕРІЇ 
визначення переліку посад працівників державних органів, 
які виконують функції з обслуговування

1. Критеріями визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, є зміст і характер виконуваної ними роботи, що в переважній більшості не передбачає здійснення повноважень, безпосередньо  пов’язаних з виконанням завдань і функцій, визначених частиною першою статті 1 Закону України “Про державну службу”, а також роботи, що пов’язана із забезпеченням належних умов функціонування державного органу, а саме:

  • комплексним обслуговуванням і ремонтом будинків, реставраційними та будівельно-монтажними роботами;
  • документальним забезпеченням та діловодством (крім працівників, які опрацьовують документи з обмеженим доступом);
  • комп’ютерним забезпеченням та впровадженням інформаційних технологій (крім працівників, до компетенції яких належить адміністрування загальнодержавних реєстрів та баз даних, а також забезпечення захисту інформації);
  • виконанням функцій секретаря і стенографіста, комп’ютерним набором тексту, роботою з копіювальною та розмножувальною технікою, записом і опрацюванням цифрових даних;
  • веденням архіву та виконанням функцій з бібліотечного обслуговування;
  • матеріально-технічним та господарським забезпеченням.

2. Перелік посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, визначається відповідно до:

  • документів, а саме регламентів, директив, методичних рекомендацій, посібників, кваліфікаційних характеристик, посадових інструкцій, нормативних документів, які визначають вимоги до змісту і характеру виконуваної за посадою роботи, вимоги до напряму підготовки (отримання особою професії, спеціальності) та інші вимоги до рівня професійної компетентності осіб, що претендують на зайняття посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування;
  • проектів організаційно-розпорядчих документів, що відображають структуру державних органів, в тому числі співвідношення посад державної служби та посад працівників таких органів, які виконують функції з обслуговування.

 

 



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (9)
LEXXX
12.04.2016
Зверніть увагу!!! З кінцевої редакції Критеріїв випав пункт 3 із доопрацьованого проекту, який залишав за посадами керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів, які виконують функції з обслуговування "статус" держслужбовців. Це власне вимога пункту 14) статті 3 Закону, яка не встановлювала винятків для таких керівників.
Bux
12.04.2016
Якщо економіст нараховує заробітну плату і здає звітність по установі одночасно забезпечує захист інформації /захист персональних даних/ працівників, тоді він буде держслужбовцем і попадає під виключення з обсл. персоналу ? Закон вкрай не точний.
LEXXX
12.04.2016
Стосовно того, що з критерії також випали ті, що займаються "бухгалтерським обліком та звітністю (крім головного бухгалтера та його заступника);". Є така підозра, що вони могли увійтии у більш загальне поняття "матеріально-технічним та господарським забезпеченням". Бо, якщо ні, то з критеріїв також повипадали ті, що займаються - побутовим обслуговуванням; - прибиранням та утриманням будинків та їх прилеглих територій, прибиранням службових приміщень, виконанням низькокваліфікованих робіт тощо. Але ж ми не думаємо, що після цього випаду вони будуть держслужбовцями.
Євген
12.04.2016
Однак, якщо порівнювати текст ухваленої постанови Уряду з її проектом (див. новину «Які посади в держорганах належатимуть до обслуговуючого персоналу»), то із критеріїв прибрали роботи, пов’язані з бухгалтерським обліком і звітністю та державними закупівлями. Чи не означає це те, що Нацдержслужба може дозволити держорганам віднести посади, пов’язані із функцією ведення бухобліку та звітності, до посад держслужби?
Артем
12.04.2016
ПОМОГИТЕ РАЗОБРАТЬСЯ ПОЖАЛУЙСТА, если отдел называется " відділ бухгалтерського обліку та матеріального забезпечення" его сотрудников лишат статуса госслужащих?
Коля
15.04.2016
Головбухи УПРАВЛІНЬ ОСВІТИ м. Києва щомісяця офіційно отримують премії, що у 4-5 разів (!) перевищують їх посадовий оклад. Подивіться у штатні розписи і ви побачите, що головбух для простих спеціалістів зазначає 50-відсоткову надбавку, а дає їм лише по 20 відсотків. Решту 30 відсотків (а це з кожного спеціаліста) головбух привласнює собі, і отримує її у вигляді вищевказаних премій. Частина від цих грошей перепадає заступникам. 
Ольга
19.04.2016
Якщо у державній установі відділ має назву " Відділ бухгалтерського обліку та матеріально- технічного забезпечення", то який статус матимуть бухгалтери?
Тетяна
25.05.2016
Допоможіть, якщо у державній установі відділ має назву "відділ забезпечення документообігу та контролю" то вони держслужбовці?
оля
16.06.2016
до квітня місяця 2015р.я була на посаді секретаря сільської ради.З травня місяця 2015року по даний час переведена на діловода сільської ради.Стаж роботи державного службовця із 1990року до 30 квітня 2015р.Яка тривалість моєї відпустки по новому законі Служба в ОМС.