Інформація по темі "" | Публікації по тегу
08.08.19
9748 4
Друкувати
Обране

Щодо необхідності ведення Журналу реєстрації листків непрацездатності

Згідно з частиною першою статті 31 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.99 р. № 1105 (далі — Закон № 1105) підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.

Обов’язкове ведення страхувальниками такої облікової форми, як «Журнал реєстрації листків непрацездатності», нормативно-правовими актами про загальнообов’язкове державне соціальне страхування не передбачено.

Але відповідно до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 р. № 578/5, який включає типові документи, що створюються під час документування однотипних (загальних для всіх) управлінських функцій, виконуваних державними органами та органами місцевого самоврядування, іншими установами, підприємствами та організаціями незалежно від функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності, форми власності, а також документацію, що створюється в результаті виробничої та науково-технічної діяльності організацій, зокрема, статтею 739 цього Переліку передбачено такий вид документа, як журнал реєстрації листків непрацездатності, та строк його зберігання три роки.

У свою чергу, ведення такого журналу для страхувальників з великою кількістю працюючих може стати доцільним, оскільки може мінімізувати конфліктні ситуації щодо строку надання листка непрацездатності застрахованою особою до підприємства (фіксація дати надання застрахованою особою листка непрацездатності), строку передачі листка непрацездатності на розгляд до комісії із соціального страхування підприємства та нарахування матеріального забезпечення бухгалтерією підприємства, втрати листка непрацездатності підприємством тощо.

Фонд соцстраху лист від 11.07.2019 р. № 1419-11-1

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
4
Вадим
08.08.2019
З такою купою журналів потрібно ще вести " Журнал реєстрації журналів"
Рина Вадим
08.08.2019
Ні, в такому випадку треба створити новий відділ по введеню журналів)))
Бухгалтер ЗП Рина
08.08.2019
А як бути в ц/бухгалтерії, у навчальних закладах журнал, у бухгалтерії також потрібен журнал, так як ми робимо зведений протокол "засідання страхової комісії" значить потрібна реєстрація всіх лікарняних, які нам здають на орлату?
Енгрібьорд Бухгалтер ЗП
09.08.2019
Ні не потрібно. Але Ви можете його завести, якщо відчуваєте таку потребу. В тому то й сенс, що ведення такого журналу не є обов"язковим, і кожна установа сама вирішує чи треба його їм вести і яий саме об"єм інформації у ньому відображати.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі