Інформація по темі "" | Публікації по тегу
04.10.13
953 0
Друкувати
Обране

В каком виде нужно представлять отчет по ЕСВ?

Налоговики в ЕБНЗ предоставили ответ на следующий вопрос: в каком виде (электронном или на бумажных носителях) подается отчетность по ЕСВ в органы доходов и сборов? 



Так, налоговики разъяснили, что согласно новому Порядку формирования и представления страхователями отчета относительно сумм начисленного ЕСВ, утвержденному приказом Миндоходов от 09.09.2013 г. № 454, отчет в органы доходов и сборов подается одним из следующих способов:

средствами электронной связи в электронной форме с соблюдением условия регистрации электронной подписи ответственных лиц;

на бумажных носителях, заверенных подписью руководителя страхователя и скрепленных печатью (при наличии), вместе с электронной формой на электронных носителях информации;

на бумажных носителях, если у страхователя количество застрахованных лиц не больше пяти.


При этом заметьте, что отчет, присланный по почте, не считается поданным.


Также налоговики отметили, что электронная форма отчета в органы доходов и сборов формируется страхователем с использованием специализированного программного обеспечения, актуальные версии которого бесплатно предоставляются в органе доходов и сборов по месту постановки на учет и размещены на официальном веб-портале Миндоходов.


Важно помнить, что электронная форма отчета, которая подается на электронных носителях, должна быть идентичной отчету на бумажных носителях. Отчет, составленный с нарушением требований Порядка и представленный без всех необходимых таблиц, не считается отчетом и считается таким, который не подавался. 

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(0)
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Шановні колеги!
Довгі роки ми наполегливо працювали, щоб вчасно підставляти плече підтримки всім українським бухгалтерам бюджетного сектору. Ми завжди розуміли, що їм нізвідки чекати допомоги й опори, тому розвивали новинний і консультативний портал власними силами та засобами. За що ви повсякчас віддячуєте нам своєю довірою та прихильністю. Ми дуже цінуємо це!

Та настають складні часи в усьому світі – й дедалі важче стає підтримувати гідний рівень роботи найбільшого в Україні порталу за свій кошт, частково покриваючи витрати завдяки рекламі. Цього вкрай замало!

Buhgalter.com.ua – це не лише стрічка новин із тематичними розділами та корисною інформацією. По той бік монітора щоденно стоять на варті роботи порталу 14 фахівців та чимале технічне забезпечення для безперешкодного функціонування сайту.

Ми сформували максимально комфортну ціну, яка б не «била по кишені», – 30 грн на місяць або 1 грн на день. Передплатники видань «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці», як і раніше, продовжують користуватися порталом безкоштовно та без реклами.

Розуміємо, для вас це стало несподіванкою, але в сьогоднішніх умовах ми не можемо діяти інакше. Цілком посильна сума, що дорівнює чашці кави у кав’ярні, підтримає життя вашого улюбленого ресурсу. За це ми віддячимо вам завжди цікавою й важливою інформацією та новими ідеями. Далі буде тільки краще!

Залишайтеся з нами – і давайте підтримувати один одного!

Ваші колеги – команда buhgalter.com.ua
30
грн/
місяц
Це приблизно усього 1 грн/день
Ви можете скасувати в будь-який момент
ic-acc-pay
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн