Физлица смогут пользоваться цифровой подписью от Миндоходов до 3-х лет
Прес-служба Міндоходів повідомляє, що за ініціативою Міністерства доходів і зборів України строк дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться від 1 до 3 років. Такі зміни запропоновані фахівцями відомства у проекті постанови КМУ щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжитися і строк дії сертифіката акредитованого центру.
За словами експертів Міндоходів, такі новації сприятимуть залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Адже наявність цифрового підпису дає можливість фізичним особам скористатися он-лайновими сервісами Міндоходів, зокрема, можливістю подавати річну декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді. Крім того, «електронкою» також можна надсилати звітність з єдиного соціального внеску.
Загалом, з початку року акредитованими Центрами сертифікації Міндоходів видано 671 тис. безкоштовних електронних ключів. Як і раніше, у лідерах серед клієнтів центру — фізичні особи. Послугами центру скористалися 356 тис. таких абонентів, які отримали 414 тис. ключів. Юридичних осіб зареєструвалося 99,6 тис. осіб, вони отримали майже 257 тис. ключів.
Ознайомитися із проектом постанови «Про внесення змін до Порядку акредитації центру сертифікації ключів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 року № 903» можна на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/116028.html.