253 0

Налоговики объяснили, как будет отменяться регистрация РРО, не соответствующих требованиям законодательства

Міндоходів в листі від 07.10.2013 р. № 20223/7/99-99-22-01-03-17/1216 нагадує, що з 01.10.2013 р. із Державного реєстру вилучено моделі РРО, які не забезпечують передання контрольно-звітної інформації до органів Міндоходів відповідно до вимог, затверджених наказом Мінфіну від 08.10.2012 р. № 1057. У свою чергу, наказом Міндоходів від 01.10.2013 р. № 522 затверджено новий Державний реєстр РРО, з якого вилучено моделі РРО, що не забезпечують виконання вимог наказу № 1057. 

Однак, оскільки зазначені РРО зареєстровані в органах Міндоходів у встановленому законодавством порядку, то податківці зазначають, що їм необхідно провести скасування реєстрації таких РРО. Для цього податковий орган за місцем реєстрації РРО повинен попередити суб’єкта господарювання за місяць до настання терміну про необхідність скасування реєстрації РРО.


Крім того, податківці вважають за необхідне попередити суб’єктів господарювання у строк до 01.11.2013 р. та, відповідно, скасувати реєстрацію РРО у строк до 01.12.2013 р.


Таким чином, суб’єкти господарювання до отримання відповідного попередження від органу Міндоходів та протягом місяця після його отримання матимуть можливість використовувати при проведенні розрахункових операцій наявну касову техніку та здійснити заходи щодо її доопрацювання з метою виконання норм чинного законодавства.


Також спеціалісти Міндоходів звертають увагу, що застосування штрафних санкцій за неподання до органів Міндоходів контрольно-звітної інформації РРО відповідно до вимог чинного законодавства настає з 1 січня 2014 року. До зазначеного терміну жоден суб’єкт господарювання не повинен притягатися до фінансової відповідальності за непередання контрольно-звітної інформації РРО в електронній формі. 



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)