Інформація по темі "" | Публікації по тегу
24.10.13
998 0
Друкувати
Обране

Новая книга учета доходов и расходов предпринимателей на общей системе: в какой форме вести и как зарегистрировать?

ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що для спрощення обліку ведення книги доходів і витрат фізосіб-підприємців, які обрали загальну систему оподаткування або провадять незалежну професійну діяльність, Міндоходів наказом від 16.09.2013 р. № 481 затвердило нову форму Книги обліку доходів і витрат та Порядок її ведення



Новим Порядком ведення Книги обліку доходів і витрат передбачено, що Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.


У разі обрання самозайнятою особою ведення Книги у паперовому вигляді вона повинна подати до контролюючого органу за основним місцем обліку примірник Книги для реєстрації.


У разі обрання самозайнятою особою ведення Книги в електронній формі така особа зобов’язана:

— отримати посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованими центрами сертифікації ключів, уключених до системи подання податкових документів в електронному вигляді;

— укласти договір про визнання електронних документів із контролюючим органом;

— сформувати заяву на отримання Книги і надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв’язку з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.


Після отримання самозайнятою особою повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення згідно з чинним Порядком.


Зверніть увагу, що у Книзі в електронному вигляді допускаються виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від’ємне або позитивне значення. 

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(0)
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Шановні колеги!
Довгі роки ми наполегливо працювали, щоб вчасно підставляти плече підтримки всім українським бухгалтерам бюджетного сектору. Ми завжди розуміли, що їм нізвідки чекати допомоги й опори, тому розвивали новинний і консультативний портал власними силами та засобами. За що ви повсякчас віддячуєте нам своєю довірою та прихильністю. Ми дуже цінуємо це!

Та настають складні часи в усьому світі – й дедалі важче стає підтримувати гідний рівень роботи найбільшого в Україні порталу за свій кошт, частково покриваючи витрати завдяки рекламі. Цього вкрай замало!

Buhgalter.com.ua – це не лише стрічка новин із тематичними розділами та корисною інформацією. По той бік монітора щоденно стоять на варті роботи порталу 14 фахівців та чимале технічне забезпечення для безперешкодного функціонування сайту.

Ми сформували максимально комфортну ціну, яка б не «била по кишені», – 30 грн на місяць або 1 грн на день. Передплатники видань «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці», як і раніше, продовжують користуватися порталом безкоштовно та без реклами.

Розуміємо, для вас це стало несподіванкою, але в сьогоднішніх умовах ми не можемо діяти інакше. Цілком посильна сума, що дорівнює чашці кави у кав’ярні, підтримає життя вашого улюбленого ресурсу. За це ми віддячимо вам завжди цікавою й важливою інформацією та новими ідеями. Далі буде тільки краще!

Залишайтеся з нами – і давайте підтримувати один одного!

Ваші колеги – команда buhgalter.com.ua
30
грн/
місяц
Це приблизно усього 1 грн/день
Ви можете скасувати в будь-який момент
ic-acc-pay
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн