474 0

Об обязательном наличии ТТН для подтверждения налоговых расходов

ГУ Міндоходів у Львівській області нагадує, що первинні документи і додатки до них, які фіксують факт виконання господарських операцій, є підставою для записів у регістрах бухгалтерського обліку та податкових документах і повинні зберігатися на підприємстві протягом трьох років. 

Факт здійснення вантажних перевезень автомобільним транспортом повинен бути підтверджений транспортною документацією, основним документом з якої є товарно-транспортна накладна (далі — ТТН).


Платник податку на прибуток, який придбаває послуги з перевезення вантажів автомобільним транспортом, у разі відсутності ТТН не має права враховувати вартість послуг із перевезення вантажів під час формування собівартості придбаних (виготовлених) і реалізованих товарів, робіт, послуг.


Зверніть увагу! Оскільки транспортною документацією підтверджується операція з надання послуг із перевезення вантажів, а не факт придбання товару, то за наявності документів, які підтверджують фактичне отримання товару і його використання у власній господарській діяльності, відсутність ТТН не може бути єдиною підставою для невизнання витрат із придбання товарно-матеріальних цінностей для визначення об’єкта оподаткування податком на прибуток.


Нагадаємо, що підставами для формування податкового кредиту з ПДВ є наявність належним чином оформленої податкової накладної, митної декларації або, як виняток, заяви зі скаргою на постачальника, бухгалтерської довідки чи інших документів, передбачених п. 201.11 Податкового кодексу України.


Важливо! ТТН не міститься в переліку документів, які визначають право на формування податкового кредиту.


Роз’яснення з цього питання надано листом Міндоходів від 19.09.2013 р. № 11569/6/99-99-22-01-03-15/1128. 



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)