Інформація по темі "" | Публікації по тегу
16.12.13
930 0
Друкувати
Обране

Миндоходов: о налогообложении представительских расходов

Міндоходів у листі від 25.10.2013 р. № 14054/6/99-99-19-03-02-15 нагадало, що однією з умов для врахування витрат при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток є підтвердження таких витрат первинними документами, які фіксують їх здійснення таким платником податку та обов’язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та інших документів, установлених розд. II Податкового кодексу України (далі — ПКУ). 



Податківці зазначили, що ПКУ не надає права платнику податку на прибуток самостійно визначати перелік витрат, які враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, зокрема в Положенні про представницькі витрати.


Тому витрати на проведення представницьких заходів для приймання як вітчизняних, так і іноземних делегацій можуть уключатися до складу витрат, які враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за умови наявності, зокрема:

— наказу про проведення офіційного прийому, запрошення представників (делегацій) та їх відповіді;

— кошторису витрат;

— актів виконаних робіт;

— звітів про проведений захід;

— накладних на відпуск продукції, товарів зі складу тощо та інших належним чином оформлених первинних документів, що підтверджують зв’язок таких витрат із господарською діяльністю платника, зокрема, витрати на транспортне забезпечення, забезпечення перекладачем, якщо такий не перебуває у штаті, й інші.  

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(0)
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Шановні колеги!
Довгі роки ми наполегливо працювали, щоб вчасно підставляти плече підтримки всім українським бухгалтерам бюджетного сектору. Ми завжди розуміли, що їм нізвідки чекати допомоги й опори, тому розвивали новинний і консультативний портал власними силами та засобами. За що ви повсякчас віддячуєте нам своєю довірою та прихильністю. Ми дуже цінуємо це!

Та настають складні часи в усьому світі – й дедалі важче стає підтримувати гідний рівень роботи найбільшого в Україні порталу за свій кошт, частково покриваючи витрати завдяки рекламі. Цього вкрай замало!

Buhgalter.com.ua – це не лише стрічка новин із тематичними розділами та корисною інформацією. По той бік монітора щоденно стоять на варті роботи порталу 14 фахівців та чимале технічне забезпечення для безперешкодного функціонування сайту.

Ми сформували максимально комфортну ціну, яка б не «била по кишені», – 30 грн на місяць або 1 грн на день. Передплатники видань «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці», як і раніше, продовжують користуватися порталом безкоштовно та без реклами.

Розуміємо, для вас це стало несподіванкою, але в сьогоднішніх умовах ми не можемо діяти інакше. Цілком посильна сума, що дорівнює чашці кави у кав’ярні, підтримає життя вашого улюбленого ресурсу. За це ми віддячимо вам завжди цікавою й важливою інформацією та новими ідеями. Далі буде тільки краще!

Залишайтеся з нами – і давайте підтримувати один одного!

Ваші колеги – команда buhgalter.com.ua
30
грн/
місяц
Це приблизно усього 1 грн/день
Ви можете скасувати в будь-який момент
ic-acc-pay
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн