260 0

Миндоходов: о налогообложении представительских расходов

Міндоходів у листі від 25.10.2013 р. № 14054/6/99-99-19-03-02-15 нагадало, що однією з умов для врахування витрат при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток є підтвердження таких витрат первинними документами, які фіксують їх здійснення таким платником податку та обов’язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та інших документів, установлених розд. II Податкового кодексу України (далі — ПКУ). 

Податківці зазначили, що ПКУ не надає права платнику податку на прибуток самостійно визначати перелік витрат, які враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, зокрема в Положенні про представницькі витрати.


Тому витрати на проведення представницьких заходів для приймання як вітчизняних, так і іноземних делегацій можуть уключатися до складу витрат, які враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за умови наявності, зокрема:

— наказу про проведення офіційного прийому, запрошення представників (делегацій) та їх відповіді;

— кошторису витрат;

— актів виконаних робіт;

— звітів про проведений захід;

— накладних на відпуск продукції, товарів зі складу тощо та інших належним чином оформлених первинних документів, що підтверджують зв’язок таких витрат із господарською діяльністю платника, зокрема, витрати на транспортне забезпечення, забезпечення перекладачем, якщо такий не перебуває у штаті, й інші.  



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)