293 0

О возмещении НДС и не только - ответы на вопросы «горячей линии»

В ДПІ у м. Рівному проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань застосування положень Податкового кодексу України (далі — ПКУ) в обчисленні та адмініструванні податків, подання звітності в електронному вигляді, відшкодування ПДВ, у тому числі в автоматичному режимі. Пропонуємо вашій увазі відповіді на запитання, поставлені під час проведення телефонної лінії. 

Чи дозволяється зміна напряму відшкодування ПДВ шляхом надання уточнюючого розрахунку?

Ні, не дозволяється. Платники ПДВ не мають права на складання уточнюючих розрахунків із метою зміни напряму відшкодування, оскільки зміна напряму відшкодування не може розцінюватися як виправлення помилки.


Чи має право особа при анулюванні реєстрації платника ПДВ на повернення суми ПДВ, що задекларована в рахунок зменшення податкових зобов’язань наступних податкових періодів?

Повернення суми ПДВ, яка задекларована платником податку в рахунок зменшення податкових зобов’язань наступних податкових періодів та яка залишається непогашеною податковими зобов’язаннями, що нараховані ним при анулюванні реєстрації платника ПДВ, нормами ПКУ не передбачене.


Як відображаються виявлені під час інвентаризації надлишки товарів?

Платник податку, який під час проведення інвентаризації у звітному періоді виявив необліковані раніше товари, придбання яких підтверджується відповідними первинними документами, має право врахувати вартість таких товарів у складі витрат при визначенні об’єкта оподаткування (з урахуванням строків, передбачених законодавством для виправлення самостійно виявлених помилок) у разі їх використання в господарській діяльності.

Якщо придбання товарів не підтверджується відповідними первинними документами, такі товари вважаються безоплатно отриманими, а їх вартість ураховується у складі доходу при обчисленні податку на прибуток.


Чи має право орган доходів і зборів відмовити суб’єкту господарювання, який належить до великих або середніх (у тому числі коли договору про визнання електронних документів немає), у прийнятті податкової звітності на паперових носіях у випадку, коли стосовно такого платника внесено запис до Єдиного державного реєстру про припинення платника податків та подано заяву за формою № 8-ОПП?

ПКУ передбачено, що великі та середні підприємства подають звітність тільки засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб. Винятків із такого правила немає.

У зв’язку з цим контролюючі органи мають право відмовити суб’єкту господарювання, який належить до великих або середніх, у тому числі коли договору про визнання електронних документів немає, у прийнятті податкової звітності на паперових носіях. Це стосується також платників податків, щодо яких внесено запис до Єдиного державного реєстру про припинення платника податків та подано заяву за формою № 8-ОПП.



Новини по темі:
загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)