Нашi сайти:
buhgalter.com.ua
806 0
Друкувати
Обране

Подаем электронную отчетность: на вопросы отвечают налоговики

В ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Подання звітності в електронному вигляді — вибір доступний кожному». Пропонуємо ознайомитися з відповідями, наданими на поставлені запитання.  



За допомогою якого програмного забезпечення платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД Міндоходів, можуть подавати звітність в електронному вигляді, в тому числі з Єдиного внеску?

Платники податків, які отримали ключі електронного ЕЦП від АЦСК ІДД Міндоходів, можуть подавати звітність в електронному вигляді, в тому числі звіти з ЄСВ, за допомогою таких програмних забезпечень:

— спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності «Єдине вікно подання електронної звітності», що надає можливість платникам податків безкоштовно формувати та подавати звітність до органів доходів і зборів та Державної служби статистики України. Програмне забезпечення знаходиться на офіційному веб-сайті Міндоходів (www.minrd.gov.ua);

«Електронний кабінет платника податків» (за винятком звітів з Єдиного внеску), який надає можливість платникам податків безкоштовно підготувати і подати у режимі реального часу до органів доходів і зборів України електронну звітність, а також переглянути інформацію щодо стану їх розрахунків із бюджетом, зокрема, інформацію про заборгованість зі сплати податків і зборів;

— онлайн-сервіс «iFinZvit», що надає клієнтам АЦСК ІДД Міндоходів можливість безкоштовно підписувати та подавати до контролюючих органів електронну звітність;

— програмне забезпечення «SONATA», яке надає можливість безкоштовно підписувати та подавати податкову звітність, що імпортована з інших програмних продуктів, до органів доходів і зборів, Пенсійного фонду України та Державної служби статистики України в електронному вигляді.


Який порядок подання платниками податків податкової звітності в електронному вигляді?

Платник податків отримує в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства.

Крім того, платник податків отримує в органі доходів і зборів за місцем реєстрації або на офіційному веб-сайті Міндоходів чи регіонального органу доходів і зборів:

— текст примірного договору про визнання електронних документів;

— безкоштовне спеціалізоване програмне забезпечення формування та подання до органів доходів і зборів податкових документів в електронному вигляді.

Інформація на офіційному веб-сайті Міндоходів (www.minrd.gov.ua) знаходиться в рубриці Головна/Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність.


Чи має можливість покупець отримати в органах державної податкової служби інформацію про те, якій особі належить електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних?

Платник податку — покупець, який склав запит за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення в електронному вигляді у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому Державною податковою службою, та надіслав його засобами телекомунікаційного зв’язку Державній податковій службі, повинен отримати автоматично сформований витяг з Єдиного реєстру податкових накладних, у якому наводяться відомості щодо податкової накладної/розрахунку коригування та який містить відомості про те, якій особі належить електронний цифровий підпис, що накладається на податкову накладну/розрахунок коригування.


Яким чином зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі зміни уповноваженої особи, якій делеговано право підпису податкової накладної?

Всі податкові накладні, складені та підписані уповноваженою особою, повинні бути до зміни такої уповноваженої особи зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних із накладанням її електронного цифрового підпису, але не пізніше п’ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.  

Наш сайт корисний для вас?

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться