Нашi сайти:
buhgalter.com.ua
2678 0
Друкувати
Обране

Бюджетна бухгалтерія / жовтень / 2019 /№ 40 та №40/1

Сьогодні вийшов черговий номер журналу Бюджетна бухгалтерія за жовтень 2019 р. № 40 та спецвипуск №40/1, до вашої уваги зміст номерів


Порядок складання посадових інструкцій держслужбовцям категорій «Б» та «В» НАДС наказом від 11.09.2019 р. № 172-19 затвердило Порядок розроблення посадових інструкцій державних службовців категорій «Б» та «В». Він набирає чинності з дня офіційного опублікування.

Щодо відображення страхового відшкодування в бюджетній установі Лист від 06.09.2019 р. № 35220-07/Т-1533/1632

Щодо відображення в бухобліку коштів, відшкодованих за договором страхування за втрачені товарно-матеріальні цінності Лист від 31.07.2019 р. № 35120-14-5/19610

ДТП за участю службового авто: відображаємо страхове відшкодування правильно ДТП — справжній нічний жах для будь-якого автовласника. Адже найдрібніша подряпина на авто (вашому чи чужому) віщує не лише паперову тяганину, а ще й чимало згаяного часу та вкрай зіпсовані нерви. Особливо це стосується ДТП за участю службового автомобіля. У такому разі ця прикра подія стане головним болем ще й для бухгалтера. І тим паче якщо власником авто є бюджетна установа. Бо кожна бюджетна копійка на суворому обліку, а напрямки використання бюджетних коштів — чітко і наперед визначені законодавством. На щастя, з відшкодуванням завданих збитків допоможе справитися страхова компанія. Але й тут не все так просто. Одразу ж постають питання щодо документального оформлення та відображення страхового відшкодування в бухобліку і звітності бюджетної установи. Як впоратися з цим, розповімо у нашій статті.

Попереджений — озброєний, або Що несе нам новий Закон про публічні закупівлі Початок цього матеріалу наведено у спецвипуску № 40/1 до цього номера журналу «Бюджетна бухгалтерія». Ми продовжуємо розглядати новації, які очікують закупівельників у зв’язку з прийняттям нового Закону України «Про публічні закупівлі».

Вмикаємо опалення: як обрати та оформити потрібного працівника Із настанням перших осінніх холодів ми відразу згадуємо про тепло в наших оселях. А бухгалтери та кадровики деяких закладів та установ — ще й про працівника, який би забезпечив цим теплом приміщення. Адже там, де «не ступала нога» централізованого опалення, за обігрів приміщень відповідають «спеціально навчені люди». Відносини із такими людьми слід правильно оформити та оплатити. А як само — ви дізнаєтесь із нашої статті.

Календар бухгалтера на листопад 2019 року

Сповідь бухгалтера: як розірвати «коло бабака» Уже багато років я працюю звичайним бухгалтером. Нічого екстраординарного, все, як у всіх: робота у бюджетній установі, родина, відпустка раз на рік... Та з роками я помітила, що все частіше життя стало нагадувати нескінчений День бабака, почуття новизни та здивування від якихось нових речей та подій взагалі забулося, живу, наче «на автоматі».


Попереджений — озброєний, або Що несе нам новий Закон про публічні закупівлі Весна прийде — купувати будемо… по-новому. Цього дня чекали три роки. Аж з того часу, коли почав діяти, тоді ще новий, Закон України «Про публічні закупівлі» — з 2016 року. Щойно запустились електронні торги, закупівельна спільнота побачила, що подекуди потрібно заповнити прогалини в Законі, а певні його положення потребують удосконалення з огляду на практичне застосування електронної системи закупівель. І вже, здавалося б, минулої осені наші народні обранці могли б подарувати закупівельній спільноті оновлення сфери публічних закупівель. Однак, певно, тоді закупівельні зміни були ще не на часі, певно, якісь важливіші питання цікавили народних депутатів, бо вони навіть не поставили на голосування той законопроєкт про зміни в публічних закупівлях. І от 19 вересня цього року новообрані народні депутати все-таки проголосували за оновлення сфери закупівель. Новий Закон України «Про публічні закупівлі» набрав чинності з 20.10.2019 р., а буде введений в дію з 19.04.2020 р. Змін багато, але чимало й кардинальних новацій, одні з яких чекали замовники, а інші — учасники. Разом з тим є й певні спірні зміни, які викликають неоднозначне ставлення закупівельників. Тож сьогодні спробуємо проаналізувати основні новації та розставимо акценти, на що першочергово потрібно буде звертати увагу закупівельній спільноті, аби не допустити ризиків порушень та неефективних закупівель. Адже основна мета закупівельного процесу — забезпечити вчасно потребу в товарах, роботах чи послугах і закупити їх правильно, без порушень.

 

Наш сайт корисний для вас?

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться