FlyDoc - електронний документообіг в 1С:Підприємство
Вашій увазі нова розробка від СОФТКОМ – модуль електронного документообміну FlyDoc
FlyDoc дозволяє безпосередньо з програми 1С:Підприємство відправляти та отримувати всі юридично значущі документи: рахунки, акти, договори, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, прайси.
Модуль підтримує роботу з електронними цифровими підписами (ЕЦП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), враховуючи безкоштовні ЕЦП Державної Фіскальної Служби України.
Чим корисний FlyDoc для бухгалтера:
- Полегшенням роботи з документами.
За рахунок інтегрованості в 1С:Підприємство, автоматизації, робота з документами відбуватиметься набагато ефективніше.
- Заощадженням часу.
Не потрібно налаштовувати наявність документів в різних програмах, самостійно контролювати правильність даних. А якщо немає електронного документообігу, то встановлення FlyDoc дозволить не залежати від присутності директора, позбутися ручного введення інформації в облікову систему.
- Заощадженням коштів на папері, принтері, конвертах.
Переваги FlyDoc:
- Єдина база, яка вже є в 1С:Підприємство 8.
- Створює електронні документи на підставі облікових документів 1С:Підприємство 8.
- Створює облікові документи 1С:Підприємство 8 на підставі вхідних електронних документів.
- Автоматично зв’язує та контролює відповідність облікових документів 1С:Підприємство 8 та електронних документів.
- Автоматично перевіряє наявність помилок в документах.
- Автоматично контролює статус документів (доставлено, прийнято, відхилено, заблоковано).
- Автоматично перевіряє реквізити контрагента.
А тепер розглянемо що таке FlyDoc більш детальніше:
Основною перевагою сервісу є те, що робота відбувається безпосередньо в 1С:Підприємство.
Це надає користувачу багато можливостей. Головна - єдина інформаційна база! Документи створюються в звичній обліковій системі, підписуються власним ЕЦП та звідти відправляються контрагентам.
Не потрібно додатково відкривати інші програми, синхронізувати, налаштовувати експорт-імпорт, перевіряти самостійно на відповідність електронних документів з документам в 1С:Підприємство та навпаки. Вхідні та вихідні документи будуть перевірені автоматично. Реалізована можливість їх відразу прийняти або відхилити.
Крім точності та швидкості, робота в 1С:Підприємство - це зручно. Користувач FlyDoc працює в звичному інтерфейсі.
Бухгалтеру зрозуміло де які кнопки розміщені, як відображається інформація, як налаштовані переходи, логіка зрозуміла.
Користувачі FlyDoc можуть обмінюватися електронними документами з власниками FlyDoc, М.Е.Doc, СОТА, FREDO ДокМен.
Щоб створити або отримати вхідний документ, достатньо натиснути відповідні кнопки «Створити/отримати». Всі документи відображаються в таблиці. Користувачі бачать статус документу: вхідний, готовий до відправки, відхилений тощо.
Є можливість переглянути документ у відкритому вікні та дати відповідь контрагенту.
Помітка про статус документу відображатиметься як в таблиці, так і в самому документі.
Користувач має можливість відхилити документ та написати контрагенту причину у вікні.
Такими є можливості нового інтегрованого в 1С:Підприємство модуля FlyDoc.
FlyDoc – це дійсно вихід на новий рівень електронного документообігу. Він дозволить вести роботу з електронними документами більш зручно для бухгалтера, мінімізує помилки, прискорює процеси обміну та обробки документів.
Щоб ознайомитися детальніше або встановити FlyDoc на 1 місяць безкоштовно звертайтеся в компанію СОФТКОМ.
https://www.softcom.ua/ua/flydoc/
(067) 8486955
Компанія "СОФТКОМ" є членом Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ). СОФТКОМ має багаторічний досвід розробки, впровадження та супроводу систем автоматизації обліку та управління на платформі 1С:Підприємство.