Інформація по темі "" | Публікації по тегу
buhgalter.com.ua
12778 0
Друкувати
Обране

FlyDoc - електронний документообіг в 1С:Підприємство

Всі ми знаємо, що обмін документами між контрагентами був, є та буде. Й всім хочеться, щоб цей процес був максимально простим, зручним та швидким. Тому якщо обмін актами, рахунками та іншими документами відбувається безпосередньо в 1С:Підприємство, в єдиній базі документів – це колосальне полегшення в роботі для кожного бухгалтера.


Вашій увазі нова розробка від СОФТКОМ – модуль електронного документообміну FlyDoc

FlyDoc дозволяє безпосередньо з програми 1С:Підприємство відправляти та отримувати всі юридично значущі документи: рахунки, акти, договори, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, прайси.

Модуль підтримує  роботу з електронними цифровими підписами (ЕЦП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), враховуючи безкоштовні ЕЦП Державної Фіскальної Служби України.


Чим корисний FlyDoc для бухгалтера:

  1. Полегшенням роботи з документами.

За рахунок інтегрованості в 1С:Підприємство, автоматизації, робота з документами відбуватиметься набагато ефективніше.

  1. Заощадженням часу.

Не потрібно налаштовувати наявність документів в різних програмах, самостійно контролювати правильність даних. А якщо немає електронного документообігу, то встановлення FlyDoc дозволить не залежати від присутності директора, позбутися ручного введення інформації в облікову систему.

  1. Заощадженням коштів на папері, принтері, конвертах.

Переваги FlyDoc:

  • Єдина база, яка вже є в 1С:Підприємство 8.
  • Створює електронні документи на підставі облікових документів 1С:Підприємство 8.
  • Створює облікові документи 1С:Підприємство 8 на підставі вхідних електронних документів.
  • Автоматично зв’язує та контролює відповідність облікових документів 1С:Підприємство 8 та електронних документів.
  • Автоматично перевіряє наявність помилок в документах.
  • Автоматично контролює статус документів (доставлено, прийнято, відхилено, заблоковано).
  • Автоматично перевіряє реквізити контрагента.

 

А тепер розглянемо що таке FlyDoc більш детальніше:
Основною перевагою сервісу є те, що робота відбувається безпосередньо в 1С:Підприємство.

Це надає користувачу багато можливостей. Головна - єдина інформаційна база! Документи створюються в звичній обліковій системі, підписуються власним ЕЦП та звідти відправляються контрагентам.

Не потрібно додатково відкривати інші програми, синхронізувати, налаштовувати експорт-імпорт, перевіряти самостійно на відповідність електронних документів з документам в 1С:Підприємство та навпаки. Вхідні та вихідні документи будуть перевірені автоматично. Реалізована можливість їх відразу прийняти або відхилити.

Крім точності та швидкості, робота в 1С:Підприємство - це зручно. Користувач FlyDoc працює в звичному інтерфейсі. 

Бухгалтеру зрозуміло де які кнопки розміщені, як відображається інформація, як налаштовані переходи,  логіка зрозуміла.   

Користувачі FlyDoc можуть обмінюватися електронними документами з власниками FlyDoc, М.Е.Doc, СОТА, FREDO ДокМен.

Щоб створити або отримати вхідний документ, достатньо натиснути відповідні кнопки «Створити/отримати». Всі документи відображаються в таблиці. Користувачі бачать статус документу: вхідний, готовий до відправки, відхилений тощо.

Є можливість переглянути документ у відкритому вікні та дати відповідь контрагенту.

 

 

Помітка про статус документу відображатиметься як в таблиці, так і в самому документі.

 

Користувач має можливість відхилити документ та написати контрагенту причину у вікні.

 

 

Такими є можливості нового інтегрованого в 1С:Підприємство модуля FlyDoc.

FlyDoc – це дійсно вихід на новий рівень електронного документообігу. Він дозволить вести роботу з електронними документами більш зручно для бухгалтера, мінімізує помилки, прискорює процеси обміну та обробки документів.

Щоб ознайомитися детальніше або встановити FlyDoc на 1 місяць безкоштовно звертайтеся в компанію СОФТКОМ.

https://www.softcom.ua/ua/flydoc/

(067) 8486955

 

Компанія "СОФТКОМ" є членом Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ). СОФТКОМ має багаторічний досвід розробки, впровадження та супроводу систем автоматизації обліку та управління на платформі 1С:Підприємство.

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(0)
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд