Інформація по темі "" | Публікації по тегу
01.10.19
1553 0
Друкувати
Обране

Вступ до ШІ, АРП та інтелектуальна автоматизація

Системи планування ресурсів підприємства, казначейство, фінанси та бухгалтерський облік для бек-офісу за останні роки суттєво не змінилися.


Поки споживачі користуються перевагами передових технологій у вигляді рекомендацій щодо покупок Amazon, миттєві перенаправлення через трафік через Google або автоматизовані персональні інвестиційні вказівки - співробітники фінансів та бухгалтерського обліку дотримуються ручних процесів, електронних таблиць Excel або непривітних для користувачів інтерфейсів в системі програмного забезпечення підприємства. Так, деякі з нас користуються хмарами, що є корисним, але вони дійсно використовують той самий базовий підхід - жорсткі правила бізнесу - які принципово не змінюють інтелект, що керує програмним забезпеченням.

На щастя, просування в галузі інтелектуальної автоматизації, збільшення можливостей обчислень у хмарному програмному забезпеченні та усвідомлення того, що співробітники фінансів та бухгалтерського обліку також можуть скористатися певною допомогою, сприяють розробці рішень, які кардинально змінюють те, як працює бухгалтерський відділ.

Ми постараємося описати основні компоненти інтелектуальної автоматизації з конкретними прикладами випадків використання, які можуть допомогти персоналу фінансів та бухгалтерського обліку працювати розумніше, ефективніше закривати книги та витрачати більше часу на роботу з більш високою цінністю (а можливо, для деяких відпаде необхідність працювати у вихідні дні).

1. Автоматизація робототехнічних процесів (АРП)

АРП - це технологія, яка фактично записує те, що ви робите – такий собі макрос Excel на стероїдах - і відтворює цей набір конкретних завдань у визначеному порядку. Платформи, такі як Blue Prism та UI Path, спростили створення "ботів", надавши користувачам інтерфейс, щоб допомогти "програмувати" ручні завдання, які ви хочете виконати за допомогою ботів. У світі бухгалтерського обліку АРП корисна для таких завдань, як вхід у систему, автоматичне надсилання рахунку клієнту або автоматизація деяких ручних процесів.

Користь полягає в тому, що це може допомогти збільшити швидкість процесів, які ви вже маєте, якщо вони повторюються, стримані і не потребують людської оцінки. АРП буквально копіює те, що ви робите, але робить це швидше і за допомогою роботів. Мінусом є те, що основний процес не змінився - він не відрізняється, а просто швидше. Немає інтелекту, який би допомагав вам приймати рішення.


2. Штучний інтелект

ШІ - термін, що використовується для інкапсуляції багатьох різних технологічних підходів до імітації людського інтелекту. Натуральна обробка мови, машинне навчання та глибоке вивчення - це все специфічні програми, які знаходяться під зоною штучного інтелекту.

3. Обробка природної мови (ОПМ)


ОПМ - це галузь ШІ, яка допомагає інтерфейсу між людьми та комп'ютерами, використовуючи природну мову. НЛП допомагає зрозуміти та інтерпретувати слова, що вживаються в різних процесах. Якщо ви коли-небудь відвідували веб-сайт, де є автоматизований бот-чат, який відповідає на ваші запитання - це приклад ОПМ в роботі.

Обробка природних мов та технологій ШІ для бізнесу є все більш популярною темою і майже неминучою для більшості компаній. Вони мають можливість автоматизувати підтримку, покращити досвід клієнтів та проаналізувати зворотній зв'язок. Хоча впровадження технології ШІ може здатися страхітливою, цього не слід боятися. Обробка природних мов - це форма ШІ, яку легко зрозуміти та почати використовувати. Її впровадження може допомогти просунути ваш бізнес вперед. Siri, Alexa, Google Assistant, Salesforce, PokerStarsUber - усі вони включили ОПМ у свої веб-сайти та додатки, і тепер це невіддільна частина їх діяльності.

У світі бухгалтерського обліку такі компанії, як AODocs, розширюють свої можливості ОПМ та машинного навчання, щоб зняти частину навантаження, пов’язаного з управлінням рахунками-фактурами, автоматично забираючи інформацію з рахунків-фактур і запускаючи відповідний робочий процес. Ці типи рішень можуть значно зменшити або виключити введення даних вручну, збільшити точність та співвіднести рахунок-фактуру з замовленням на придбання.

Нелегким для ОПМ є розуміння нюансів людського спілкування - особливо без тону, мови тіла чи міміки. Це одна з причин, чому ОПМ є дуже корисною технологією для юридичних, бухгалтерських та інших неемоційних документів.

4. Машинне навчання (ML)

ML – рушійна сила штучного інтелекту. Це галузь ШІ, яка використовує відомі дані - тобто попередні дані з відомими відповідями, які також називаються даними "основної істини", - щоб дізнатися, визначити закономірності, а потім приймати рішення на основі цього навчання з мінімальним втручанням людини. Модель ML - це алгоритм, який налаштовується на "відповідні" конкретні випадки використання.

ML у поєднанні зі специфічним для використання програмним забезпеченням починає застосовуватись до проблем з бухгалтерського обліку, таких як узгодження рахунків. Такі компанії, як Sigma IQ, використовують ML для створення двигунів узгодження наступного покоління, які використовують відомий набір збігів попереднього періоду для побудови взаємозв'язків та алгоритму прогнозування збігів із тих же джерел даних у майбутніх періодах.

5. Інтелектуальна автоматизація процесів (IPA)

Як і штучний інтелект, IPA інкапсулює низку технологій та стадій робочого процесу, які використовують автоматизацію для заміни ручної, повторюваної людської діяльності машинами. МакКінсі виділяє п'ять основних технологій, які складають IPA: розумний робочий процес, машинне навчання / попередня аналітика, АРП, ОПМ та когнітивні агенти. Когнітивні агенти - це технології на основі ШІ, що поєднують ML та ОПМ для створення віртуальної «робочої сили» або агентів, здатних виконувати завдання, спілкуватися, навчатися за допомогою наборів даних і навіть приймати рішення на основі «виявлення емоцій».

 

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі