Як вмовити керівника на більшу зарплатню або підвищення посади?

Хоч бухгалтери щоденно мають справу з грошима, проте назвати спеціалістів цієї професії заможними людьми зможе мало хто. Багато бухгалтерів працюють в одній установі або на одному підприємстві роками, проте бажаного визнання свого внеску у розвиток чи стабільність установи так і не можуть дочекатися. Як не сумно визнавати цю несправедливість, проте і так трапляється. Дехто з представників професії вирішує це питання кардинально – просто йде з роботи або змінює фах. Та що робити тим, хто є справжніми ентузіастами своєї справи, у кого і в житті, і в роботі все по-бухгалтерськи «по поличках», хто звик прораховувати кроки та оцінювати ризики? Адже і таких людей немало. І якщо Ви відкрили цю статтю, цілком можливо, що Ви і є у тій самій половині ентузіастів, закоханих у свою професію.


Тож, час братися до справи. Позитивне рішення керівництва щодо Вашого підвищення в посаді або збільшення Вашої зарплатні – це не справа щасливого випадку, а чітка та продумана стратегія. І якщо керівник уникає цього кроку сам, то ви можете створити обставини для ухвали потрібного Вам рішення.

Крок 1. Підвищуйте свою активність та значимість.

Перекинути на свої плечі безліч обов’язків та мовчки їх виконувати – це шлях в нікуди. Цього ніхто не оцінить, натомість будуть додавати вам ще більше роботи та завдань. Вирішуйте важливі та непрості питання та обов’язково ненав’язливо акцентуйте на цьому увагу керівництва. А тим часом підвищуйте свою кваліфікацію та розширюйте обізнаність у роботі. На щастя, зараз для цього не потрібно витрачати ще п’ять років на повноцінну освіту. Курси бухгалтерів допоможуть вам. Їх перевага у досить короткому терміні навчання, конкретній тематиці та можливості вибору: де навчатися, у кого навчатися, коли та скільки навчатися. А, головне, це можна зробити без відриву від основного місця роботи.

Крок 2. Продумайте структуру бесіди та аргументи на користь потрібного Вам рішення.

У керівників, як правило, на підлеглих часу небагато. Тож без порожніх фраз та емоцій апелюйте до аргументів. Пам’ятайте, що аргумент «мені бракує грошей, підвищуйте мені зарплату» - такий собі. Грошей не вистачає всім, а ось причини того, чому вартість ваших послуг зросла – це доросла та серйозна розмова. Успішно закінчені курси бухгалтерів, ваші нові професійні можливості, активність у роботі зі справами установи – все це аргументи на вашу користь.

Познайомтеся також перед розмовою з рівнем кваліфікації інших спеціалістів вашої сфери та грошовими очікуваннями. Розуміння того, що ви – справжній професіонал, додасть вам упевненості.

Крок 3. Оберіть влучний момент.

Самі розумієте, якщо керівник не в гуморі, то таку розмову краще не починати. Якщо в вашій установі найбільш напружений та нервовий початок робочого тижня, то заплануйте таку розмову ближче до вихідних, коли напруга спаде і настрій керівника підвищиться.

Крок 4. Контролюйте емоції.

Розмова про підвищення - це, перш за все, бізнес-бесіда. І як будь-які ділові переговори, їй потрібний відповідний емоційний фон. Ні в якому разі не згадуйте минулі випадки несправедливого, на вашу думку, до вас ставлення. Уникайте скарг та минулих образ, на кшталт, «Тетяна прийшла на рік пізніше мене, а вже начальник відділу», «Валентина завжди спізнюється на роботу і постійно отримує премії». І не варто використовувати як аргумент свою заяву на звільнення - вона може бути задоволена і підписана. Краще натякніть про те, що пошук нового співробітника, ознайомлення його з обов’язками та специфікою роботи – це тривалий час, помилки в роботі та ті ж самі збитки.

Крок 5. Не чекайте миттєвого ефекту.

Так, ви витратили свій час та сили, закінчили курси бухгалтерів та відвідали не один професійний семінар. Проте все одно керівник може взяти час на обдумування. У цьому разі не тисніть на нього, лише уточніть термін повторної зустрічі. А може і відмовити. Прийміть це спокійно, з позиції впевненої людини та затребуваного спеціаліста, який знає про це. Професійні стосунки – це ще і психологія. І ваша міцна впевненість в собі може зіграти на вашу користь. 

Але не потрібно нехтувати і таким сценарієм, що відмову ви отримали вже не в перший раз і не заслуговуєте на неї. Тоді, можливо, є сенс подумати про зміну місця роботи.

Бажаємо успіхів у досягненні своєї мети!

Наш сайт корисний для вас?

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (8)
Олена
30.10.2018
Статья хорошая, но не для бюджета. Обычно, в бюджете и так стараются работникам дать по максимуму, сколько позволяет сетка и ФЗП.
Это только уходить в частную структуру, но хорошо там, где нас нет. Там свои "заморочки"
Светлана
30.10.2018
......в бюджете и так стараются работникам дать по максимуму, сколько позволяет сетка и ФЗП.... это Вы сейчас серьезно, подскажите такие бюджетные установы, много лет работаю в бюджете бухгалтером, все по минимуму.
Н.В.
31.10.2018
З нашої установи бухгалтер звільнилася та виїхала ПМЖ в Іспанію- ціни такі як у нас - а зарплата в декілька разів більша. Найти нового бухгалтера неможливо, зарплата фахівця з вищою освітою - 3723,00 грн. Дефіцит працівників по всіх бюджетних установах.
Дмитрий Н.В.
31.10.2018
премия 100% + надбавка за интенсив 100% + квартальные 100% + дать внутреннее совместительство - возможно привлекут "фахівця з вищою освітою", но это не точно


Н.В. Дмитрий
01.11.2018
в бюджетній сфері це неможливо - обмежений ФОП, та галузеві умови оплати праці обмежують надбавки тільки 50%
Олег Дмитрий
01.11.2018
Хто Вам дасть запланувати кошти на стимулюючі надбавки та премії, не смішіть мої тапочки. Надбавка до 50% за рахунок економії ФОП і все.
Дмитрий Олег
02.11.2018
а кто даёт планировать средства? руководитель организации?? исполком??? мэр города или губернатор области???
Если местная власть в исполкоме пилит бюджет между собой то оно и понятно
Бухгалтер
05.11.2018
ХА-ХА-ХА
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі