Як вмовити керівника на більшу зарплатню або підвищення посади?
Тож, час братися до справи. Позитивне рішення керівництва щодо Вашого підвищення в посаді або збільшення Вашої зарплатні – це не справа щасливого випадку, а чітка та продумана стратегія. І якщо керівник уникає цього кроку сам, то ви можете створити обставини для ухвали потрібного Вам рішення.
Крок 1. Підвищуйте свою активність та значимість.
Перекинути на свої плечі безліч обов’язків та мовчки їх виконувати – це шлях в нікуди. Цього ніхто не оцінить, натомість будуть додавати вам ще більше роботи та завдань. Вирішуйте важливі та непрості питання та обов’язково ненав’язливо акцентуйте на цьому увагу керівництва. А тим часом підвищуйте свою кваліфікацію та розширюйте обізнаність у роботі. На щастя, зараз для цього не потрібно витрачати ще п’ять років на повноцінну освіту. Курси бухгалтерів допоможуть вам. Їх перевага у досить короткому терміні навчання, конкретній тематиці та можливості вибору: де навчатися, у кого навчатися, коли та скільки навчатися. А, головне, це можна зробити без відриву від основного місця роботи.
Крок 2. Продумайте структуру бесіди та аргументи на користь потрібного Вам рішення.
У керівників, як правило, на підлеглих часу небагато. Тож без порожніх фраз та емоцій апелюйте до аргументів. Пам’ятайте, що аргумент «мені бракує грошей, підвищуйте мені зарплату» - такий собі. Грошей не вистачає всім, а ось причини того, чому вартість ваших послуг зросла – це доросла та серйозна розмова. Успішно закінчені курси бухгалтерів, ваші нові професійні можливості, активність у роботі зі справами установи – все це аргументи на вашу користь.
Познайомтеся також перед розмовою з рівнем кваліфікації інших спеціалістів вашої сфери та грошовими очікуваннями. Розуміння того, що ви – справжній професіонал, додасть вам упевненості.
Крок 3. Оберіть влучний момент.
Самі розумієте, якщо керівник не в гуморі, то таку розмову краще не починати. Якщо в вашій установі найбільш напружений та нервовий початок робочого тижня, то заплануйте таку розмову ближче до вихідних, коли напруга спаде і настрій керівника підвищиться.
Крок 4. Контролюйте емоції.
Розмова про підвищення - це, перш за все, бізнес-бесіда. І як будь-які ділові переговори, їй потрібний відповідний емоційний фон. Ні в якому разі не згадуйте минулі випадки несправедливого, на вашу думку, до вас ставлення. Уникайте скарг та минулих образ, на кшталт, «Тетяна прийшла на рік пізніше мене, а вже начальник відділу», «Валентина завжди спізнюється на роботу і постійно отримує премії». І не варто використовувати як аргумент свою заяву на звільнення - вона може бути задоволена і підписана. Краще натякніть про те, що пошук нового співробітника, ознайомлення його з обов’язками та специфікою роботи – це тривалий час, помилки в роботі та ті ж самі збитки.
Крок 5. Не чекайте миттєвого ефекту.
Так, ви витратили свій час та сили, закінчили курси бухгалтерів та відвідали не один професійний семінар. Проте все одно керівник може взяти час на обдумування. У цьому разі не тисніть на нього, лише уточніть термін повторної зустрічі. А може і відмовити. Прийміть це спокійно, з позиції впевненої людини та затребуваного спеціаліста, який знає про це. Професійні стосунки – це ще і психологія. І ваша міцна впевненість в собі може зіграти на вашу користь.
Але не потрібно нехтувати і таким сценарієм, що відмову ви отримали вже не в перший раз і не заслуговуєте на неї. Тоді, можливо, є сенс подумати про зміну місця роботи.
Бажаємо успіхів у досягненні своєї мети!