Що робити, якщо втрачено «пенсійну» банківську картку?
Заблокувати карту людина може також використовуючи мобільний банкінг, інтернет-банк або безпосередньо у відділенні банку.
Для випуску нової банківської картки для отримання пенсії необхідно замовити нову картку, звернувшись до найближчого відділення вашого банку.
Як правило, нова банківська карта “прив’язується” до поточного банківського рахунку пенсіонера, і в такому разі повідомляти орган Пенсійного фонду про втрату картки не потрібно.
Якщо ж пенсіонер змінює рахунок у банку (змінює банк), то необхідно повідомити про це орган Пенсійного фонду України. Для цього до будь-якого зручного сервісного центру Фонду або через вебпортал електронних послуг Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) слід подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.