2612 5

Андрій Рева: Монетизацію пільг потрібно було впроваджувати років десять тому

Монетизацію пільг потрібно було впроваджувати років десять тому. Таку точку зору Міністр соціальної політики Андрій Рева висловив газеті „Урядовий кур’єр”.

„А як не зробили тоді, то потрібно зробити зараз, - каже Андрій Рева. - За приклад візьмемо пільги на проїзд. У Києві громадський транспорт просто розбитий. Бо пільги ми людям дали, а заплатити за них надавачам послуг забули. Або інший епізод. Пільговик, скажімо, чорнобилець, який має право на безкоштовний проїзд, у великому місті може користуватися ним щодня. А житель віддаленого села — може, раз на рік, коли вирішить відвідати родичів десь в Україні. Тому, вважаю, справедливо буде замість умовної пільги надати людям однакові суми грошей. А на що вони їх зрештою витратять: на продукти, ліки чи відпочинок — вирішать самі. Саме так буде справедливо. І чим заможнішою з часом ставатиме держава, тим більшими будуть ці компенсації. Так, буде і чимало незадоволених, які знайдуть, до чого прискіпатися. Але впевнений: коли це зробимо, транспорт почне розвиватися, і люди це побачать та відчують”.

Питання монетизації пільг підіймається з року в рік. Як Урядом, так і експертним середовищем. Останні  вважають, що виділяти гроші пільговику - це більш ефективний підхід. Власне, "монетизація" означає  процес перетворення  зобов’язань держави на кошти для пільговика.

Законопроект щодо монетизації пільг уже розроблено й згодом буде подано на  розгляд Верховної Ради.



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (5)
СПРАВЕДЛИВОСТЬ
14.06.2016
СЛАВА БОГУ. ДОДУМАЛИСЬ! Только надо делать все один раз и продумано. Например: при условии выдачи денежной компенсации "льготчикам" сделать платным проезд для всех. При этом избежать в транспорте НАЛИЧНЫХ т.е. оплата по пластиковым карточкам ( как во многих странах мира) как только у водителя исчезнут наличные, сразу же они появятся на счете у ПЕРЕВОЗЧИКА и будет за что не только ремрнтировать транспорт, а и платить налоги на содержание дрог и покупать новые автобусы.
Вадим
14.06.2016
Давно пора. Тітка торік оформила субсидію , але економила. У неї зарах на рахунку більше 10 тисяч переплати за рахунок субсидії . Не зважаючи на переплату це газконтора вимагає щомісяця вносити обовязкову плату і аргументують це хамство тим, що обовязкову плату слід "обовязково" платити, а зекономлену субсидію ніби то відберуть .
Ірина Вадим
22.06.2016
Субсидія-це кошти, які доплачує держава до визначеної обов"язкової суми за сплату комунальних послуг. Отже, якщо субсидія економиться, то вона повертається державі, а ніяк не на кишеню тому, хто її отримує. Субсидія-то не пільга, а у допису мова йде саме про пільги
Олег
14.06.2016
Уже бачу як Рева намонетизує пільги, одразу після липневого підвищення соц.стандартів в 1,5 рази. Пільги і субсидії -золоте дно для наших можновладців .Хтось користується ними, хтось ні , а грошики справно перераховуються на їх покриття і перевірити їх фактичне використання неможливо в умовах теперішньої системи.
світлана
21.06.2016
Я "за" монетизацію, от якби ці кошти йшли на картку "пільговика", а при вході в громадський транспорт, ці кошти з карти знімалися.