Інформація по темі "" | Публікації по тегу
01.02.18
30258 84
Друкувати
Обране

Яка ставка заробітної плати є базовою для визначення надбавок та доплат учителям?

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 р. № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» посадові оклади та ставки заробітної плати працівників закладів загальної середньої освіти та інших закладів, що фінансуються за рахунок освітньої субвенції, встановлюються на рівні 9-18 тарифних розрядів, а зокрема вчителів – на рівні 10-14 тарифних розрядів залежно від освітнього рівня та кваліфікаційної категорії.

Приміткою 1 додатка 1 до наказу № 557 встановлено, що посадові оклади (тарифні ставки, ставки заробітної плати) з 1 січня 2017 року розраховуються, виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду, встановленого у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року.

Приміткою 2 додатка 1 до наказу № 557 передбачено, що посадові оклади (тарифні ставки) за розрядами Єдиної тарифної сітки визначаються шляхом множення окладу (ставки) працівника 1 тарифного розряду на відповідний тарифний коефіцієнт. У разі, коли посадовий оклад (тарифна ставка) визначений у гривнях з копійками, цифри до 0,5 – відкидаються, від 0,5 і вище – заокруглюються до однієї гривні.

Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р. № 22 «Про підвищення оплати праці педагогічних працівників» посадові оклади та ставки заробітної плати педагогічних працівників, оплата праці яких здійснюється за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, підвищуються з 1 січня 2018 року на 10%.

Тому розміри посадових окладів та ставок заробітної плати учителів, вихователів, викладачів та інших педагогічних працівників загальноосвітніх та інших закладів освіти, що фінансуються за рахунок освітньої субвенції, які визначено залежно від посадового окладу працівника 1 тарифного розряду, підвищуються ще на 10% і становлять:

 

Тарифний розряд

Розміри станом на 1 січня 2018 року:

Визначені від прожиткового мінімуму 1762 грн.
(грн)

Збільшені на 10%
(грн)

9

3048

3352,8

10

3207

3527,7

11

3471

3818,1

12

3735

4108,5

13

4000

4400

14

4264

4690,4

15

4546

5000,6

16

4916

5407,6

17

5286

5814,6

18

5656

6221,6

 

Округлення у випадах, коли посадові оклади (тарифні ставки) визначаються з урахуванням їх підвищень за педагогічні звання, за роботу в певних типах закладів освіти нормативними актами не передбачено.

Тому розміри всіх підвищень посадових окладів та ставок заробітної плати педагогічних працівників, оплата праці яких здійснюється за рахунок освітньої субвенції, зокрема за педагогічні звання, за роботу в ліцеях, гімназіях, школах-інтернатах, дитячих будинках, за знання та використання у роботі іноземної мови тощо, а також надбавок за вислугу років, доплат за класне керівництво, перевірку зошитів, завідування кабінетами та інших доплат, винагород і виплат визначаються з їх підвищених на 10% розмірів.

Управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
84
Бухгалтер
01.02.2018
В нашей стране думают только про учителей
Тоже бухгалтер Бухгалтер
01.02.2018
Хорошо,что хоть про учителей!Бухгалтеры тоже в школе училися.Может кто опровергнет?
П.
01.02.2018
А администрации как быть? директору .завучу? с их административными окладами?
Вадим П.
01.02.2018
Якщо їх посади відносяться до педагогічних то і оклади теж як у педиків.
Світлана
01.02.2018
Тобто наприклад для 10 тарифного розряду посадовий оклад = 3207 підвищення посадового окладу (відповідно постанови від 11.01.2018 №22) = 320,7 посадовий оклад з підвищенням = 3527,7 ! І що робити з старшим майстром і головними бухгалтерами які йдуть за рахунок місцевого бюджету але оклад напряму заведений на оклад директора у відсотках???
123 Світлана
01.02.2018
Постановлением № 22 предусмотрено, что повышаются оклады только педагогических работников, то есть тех которые перечислены в постановлении от 14 июня 2000 N 963 "Об утверждении перечня должностей педагогических и научно-педагогических работников". С 1 января даже этим не всем повышаются оклады , а только тем, которые финансируются за счёт субвенции. Должностные оклады педработников дошкольных, внешкольных учебных заведений, а также научно-педагогических работников повышению с 1 января 2018 г. не подлежат.
Марина Світлана
01.02.2018
Независимо от того, что финансирование идет из местного бюджета, оклад данных должностей вы высчитываете в % от нового оклада директора. Так вы должны были еще делать с 01.01.2017 г., когда педработникам подняли оклад на 2 тар.разряда.
Вадим Світлана
01.02.2018
Світлана ви неправильно застосовуєте постанову , 10 % це не підвищення посадового окладу , а % на який збільшився оклад педпрацівників. Отже це не 3207+320,7 , а одразу 3528 і від цього окладу рахуються решта підвищень. Відповідно оклади майстрам і бухгалтерам рахуєте від нового окладу директора .
Людмила Вадим
01.02.2018
Вадим! Сьогодні профспілки збільшені посадові оклади показують з копійками, як ви вважаєте заокруглювати їх чи вносити в програму з копійками?
Вадим Людмила
01.02.2018
Оклади повинні бути в цілих числах.Мені також цікаво, чому профспілка спочатку пише про округлення окладів, а потім ці оклади подають із копійками.
Володимир Вадим
01.02.2018
Саме тому що оклад дорівнює тарифній сітці (це положення прописане чітко і його нічим не відміняли) а вже підвищення згідно постанови на 10% - це підвищення посадового окладу і воно не округлюється. Разом оклад з ціми підвишенням і становитимуть оклад з підвищенням (без заокруглення) згідно якого розраховують надбавки і доплати. Все логічно і нічому не суперечить.
Володимир Вадим
01.02.2018
Ні, це все таки 3207 грн +320,7грн = сума 3527,7грн - це оклад з підвищенням згідно якого рахуються решта підвищень. Тому що оклад (3207 грн) це тарифна сітка і він таким залишається, всі інші підвишення (в тому числі і постанова) не змінюють тарифну сітку а лише підвищують оклад.
Вадим Володимир
01.02.2018
Володимире читайте постанову №22 там написано , що оклади підвищуються на 10 %, а не встановлюється підвищення на 10 %. Крім того ви ж читали вищенаведену статтю, там ЦК проспілки також так рахує, збільшують оклади і від них рахують інші підвищення.
Ольга Вадим
06.02.2018
Вадим,я з Вами згодна, але коментарі "експертів" збивають з пантелику, скажіть,будь ласка, як Ви робите
Володимир Вадим
01.02.2018
Це одне і те саме але назване різними словами. Для того щоб не було путаниці я оперую такими поняттями: Схемний оклад (дорівнює тарифній сітці), півищення окладу (підвищення згідно звання, згідно постанови, та інші підвищення якщо вони передбачені), оклад з підвищенням (оклад згідно тарифної сітки з "навшаними" на них підвищеннями), надбавки та доплати (інші надбавки та доплати які вираховуються від кладу з підвищеннями). Даний підхід дає чітке усвідомлення, що з чого береться, що як називати і дозволяє застосувати будь яку постанову (в тому числі і 22) не порушуючи щодного пункту наказу 557.
Катерина Володимир
01.02.2018
Посадовий оклад та тарифна сітка –поняття пов’язані але не одне й теж саме. Не плутайте підвищення працівникам навчальних закладів освіти посадових окладів (ставок заробітної плати) за різними підставами (звання, робота в ліцеї, інше) з загальним підвищенням педагогічним працівникам, яке в решті решт відбудеться у всіх педагогічних працівників незалежно від джерел фінансування. Стаття 61. Закону про освіту: посадовий оклад педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії встановлюється в розмірі трьох мінімальних заробітних плат. (набирає чинності з 1 січня 2018 року та реалізується відповідно до підпункту 1 пункту 6 розділу XII - див. пункт 1 розділу XII}. В даному законі про тарифну сітку мова не йде. Як варіант зарплата педагогів в майбутньому прив’язки до тарифної сітки не матиме, як наприклад зарплата державних службовців, військових, поліцейських…
Володимир Катерина
01.02.2018
Я ж не путаю. Підвищення за різними підставами є у тих працівників у яких ці підстави є а підвищення згідно 22 постанови це підстава для підвищеня усім без виключення. І все, нічого заплутаного. Ну а стаття в якій мова не йде про тарифну сітку поки що не набрала чинності, або може коли набере то буде узгоджуватися з нею, тому про смерть тарифної сітки поки що говорити рано, так як всі розрахунки на даний моомент привязуються саме до сітки.
Катерина Володимир
02.02.2018
Закон діє, стаття також. Її реалізація поетапна з 01.01.2018 року, яке вже настало. Згідно незрозумілого вкрай заплутаного нині діючого законодавства всі наші пости та коментарі експертів лише припущення окремих людей. Я не говорю про смерть тарифної сітки, я припускаю, як варіант, освітяни до неї не будуть прив’язані. Інший варіант: мова вже йде про оновлену тарифну сітку з 2019 року, в якій найнижчий посадовий оклад вчителя буде відповідати тарифному розряду, наприклад, з коефіцієнтом -6. Наші з Вами думки різняться.
Володимир Катерина
02.02.2018
Так різняться, тому що я не заглядаю на перед а лише констатую закономірності розрахунку посадового оклду на даний момент часу, які нічим не відрізняються від 2016-2017 року. Звичайно ж поетапне впровадження закону можливо буде змінювати ці закономірності
ЛАНА
01.02.2018
Страна дураков!!!!!!
Катерина
01.02.2018
Скільки людей - стільки ж і думок. На мою думку оклад - 3528грн. (оклади підвищуються на 10% це не встановити підвищення окладів за ....). Мабуть, починають втілювати в життя Закон про освіту, де найнижчий посадовий оклад педагога – три мінімальні заробітні плати. Отже потрібно чекати змін чи уточнень до 557. Коментарі фінансова інспекція до уваги не бере.
Віка
01.02.2018
Управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки та Міністерство освіти дають зовсім різні тлумачення для визначання тарифної ставки викладача. Чому не можна прийти до єдиної думки, а лиш потім давати роз'яснення? Хоча б хтось відповів за цю кашу в законодавстві!!!!!!!!
Володимир Віка
01.02.2018
Просто всі оперують різними поняттями прагнучи пристосувати до тарифної сітки підвищення які для красивого вигляду показують у відсотках, не дучаючи що потім прийдеться все це узгоджувати з законодавством про тарифну сітку.
Вадим Віка
01.02.2018
Віко ви що не дивилися виступ Гнойсмана минулого тижня. Він однозначно заявив , що зарплата вчителям вже у січні 2018 повинна підвищитися на 25 % і він підписав всі необхідні постанови.
Людмила
01.02.2018
На сайті Uteka є стаття Н. Гончарик "Посадові оклади педпрацівників з 1 січня підвищено", там примінили заокруглення та навели приклад розрахунку посадового окладу учителя-методиста.
Олег Людмила
01.02.2018
Цитата з даної статті "Оскільки педагогічним працівникам належить тарифний коефіцієнт не нижче 7-го т. р., тарифні ставки для 1–6-го т. р. у таблиці не розраховано." Схоже , що пані Експерт навіть не здогадується, що з 01.01.2017 найнижчий педагогічний розряд для педпрацівників, які фінасуються субвенцією - 9, то що вже говорити про її розрахунки і приклади.
Наталья
01.02.2018
УРА. Профсоюзу респект и уважуха. спасибо большое от всех воспитателей
Белка
02.02.2018
Я вот одного не пойму: з 1 січня на 10% зросте розмір посадових окладів пед.працівників закладів вищої освіти , які викладають предмети згідно з відповідними Держ.стандартами базової і повної загальної середньї освіти-- под это подходят преподаватели высших уч.заведений, которые преподают общие дисциплины? ( математика, украинский, физика, химия...)
Катерина Белка
02.02.2018
Ви згорнули в одну кучу дві постанови 22 та 23. Згідно 22 підвищення 10% відбувається у ВСІХ педагогічних працівників, що фінансуються з ОСВІТНЬОЇ СУБВЕНЦІЇ, незалежно чи то вища освіта чи середня (додаток 2 Постанови1298 загальний для галузі освіта), до Державних стандартів немає ніякого відношення. Згідно 23 Постанови збільшується розмір доплати на 10% тим педагогічним працівникам, які займаються по тим Державним стандартам.
Микола Катерина
02.02.2018
Реально 23 постанову відділи освіти не будуть виконувати ,через брак коштів державної субвенції.Вистачає лише на надбавку до 20 відсотків і то завдяки економії фонду зарплати ні директору, ні вчителю ,що апробує в 1 класі стандарти НУШ.Тільки що доповіла бухгалтер порахувавши тарифікацію. Справдився мій прогноз в гіршу сторону. Гнати в шию брехунів з УРЯДУ! Ганьба!!!
Людмила
02.02.2018
Прочитавши всі коментарі, я так і не зрозуміла, якщо посадовий оклад 14 т.р. 4264,00, зб.10%426,40, то за звання15% 639,60 чи 703,56?
Володимир Людмила
02.02.2018
639,60
Володимир Володимир
02.02.2018
Роз'яснювали ж що підвищення окладу розраховуюються без урахування інших підвищень.
Катерина Людмила
02.02.2018
703.56
Inna Катерина
02.02.2018
Ви не праві, є чітке роз'яснення МОНУ лист від 30.01.2018 № 1/9-64, кожне підвищення посадового окладу здійснюється окремо. Тобто, якщо педагогічному працівнику передбачено підвищення посадового окладу за декількома підставами (за навчальний заклад, за звання тощо) то розмір кожного підвищення визначається виходячи з розміру посадового окладу (ставки заробітної плати), без врахування іншого підвищення.
Катерина Inna
02.02.2018
Це моя думка. Я не буду нікому нічого доводити. Чекаю.....
Вадим
02.02.2018
Зранку знову дзвонив в своє управління, щоб точно взнати як рахувати япідвищення посадового окладу: від підвищеного на 10 % чи від того що вказаний в ЄТС. Сказали, що підвищення за заклад, звання рахувати від підвищеного окладу і інфа з міністерства. Отже рахувати оклад вчителю методисту 14 р потрібно так (4264*10% підвищення) *15% за звання.
Володимир Вадим
02.02.2018
Як може бути таке роз'яснення коли є лист МОН 1_9-64 де вказано дослівно: "якщо працівнику передбачено підвищення посадового окладу за декількома підставами (в тому числі згідно постанови 22) то абсолютний розмір кожного підвищення визначається з розміру посадового окладу (ставки заробітної плати) без урахування іншого підвищення" Для кого ж тоді це роз'яснення?
Юлія Володимир
02.02.2018
Лист МОН 1-9-64 на офіційнону сайті МОН відсутній, звідки він взявся невідомо. Абзац 5 даного листа взагалі "бредовий", де в Постанові 22 про підвищеня окладів ви бачили привязку до Державних стандартів? ЛИСТ НЕ Є НОРМАТИВНИМ ДОКУМЕНТОМ!
Володимир Юлія
02.02.2018
Цей лист прекрасно відповідає всім пунктам 557 наказу і є досить логічним для пояснення всіх нюансів підвищення на 10% згідно постанови 22. Чим він не подобається не розумію. Особисто у мене логічно виникло таке пояснення зразу ж після ознайомлення з постановою а лист лише підтвердив мою точку зору. Інші пояснення входять в суперечність з 557 наказом, пунктом 5, це вже повинно насторожувати.
Вадим Володимир
02.02.2018
Володя, лист не торт щоб всім подобатися. Наприклад, мені більше подобається роз"яснення профспілки і воно викладене на їх сайті , а ваш листа чомусь отримали лише обрані і оф. сайті МОНу він не виявлений. Крім того, не шукайте логіку в діях нашого уряду, достатньо згадати преславуту доплату до МЗП, обнулення індексації і т.д і т.п.. Так що відпочиваємо на вихідних і чекаємо оф. розяснень.
Володимир Вадим
02.02.2018
Лист не мій, я також не знаю звідки він, я к і кому надісланий, але бачу що він логічно пояснює ситуацію і багато установ освіти згідно нього вже нарахували заробітну плату без суперечностей з наказом 557 та з 22 постановою. Яке ж має бути офіційне роз'яснення коли й так все сходиться з діючими нормативними документами, не знаю. Поживемо побачимо!
Вадим Володимир
03.02.2018
Ну так для більшості педпрацівників немає ніякої різниці між підвищенням окладу і підвищеним окладом, сума буде однаковою, зачіпає це лише інтереси вчителів із званнями та педагогів спец. закладів.Також зверніть увагу на відсутність реакції із сторони профспілки на лист, який суперечить їх попереднім розясненням.По ідеї вони повинні були б або змінити свої роз"яснення під лист МОН або висловити протест . Але на даний момент на сайті профспілки інфа не змінилася " всі підвищення рахуються із збільшених на 10% окладів". І в цьому розяснення також все логічно та не суперечить чинном нормам , 10% це не підвищення посадового окладу , а додатковий коефіцієнт при визначенні окладів окремим категоріям педпрацівників.
Володимир Вадим
03.02.2018
Підвищений оклад і підвищення окладу це лише особливості термінології та їх сприйняття. Я розумію поняття оклад (згідно ЄТС) + підвищення (в т.ч. за звання, згідно 22 постанови) = оклад з підвищеннями на який ідуть нарахування надбавок і доплат. Що таке підвищений оклад? Кожен в це поняття може вкласти своє розуміння, алеж механізм нарахуваня (описаний в557 наказі) від цього не змінюється. Також не розумію яким чином дане підвищеня зачіпає інтереси педагогів із званням, адже це нове підвищення їх стосується так само і в точно такому ж обсязі як і всіх інших які фінансуються освітньою субвенцією. Ну а те що роз'яснення профспілок суперечить нормативним документам МОН то це, на мою думку проблеми профспілок, що вони не узгодили свою позицію по трактуванню механізму виконання постанови з МОН і дійсно воно заважає людям на місцях розібратися.
Вадим Володимир
03.02.2018
Володимире, Ви мене засмучуєте, як може людина, що так добре знається на законодавстві не розуміти елементарних законів математики. Дивіться , візьмемо вчителя методиста, якщо рахувати по Вашому то його оклад 5330 (4264 + 426,4 (10% постанови) +639,6 (15% звання). А тепер рахуємо по методиці профспілки - ( 4264 *10 % постанови) *15 % звання =5393,5. Різниця в 63,5 грн тільки по окладу , а з врахуванням інших доплат і надбавок буде біля 100. Не знаю як ваші педагоги, а мої за копійку готові розірвати, адже вони вважають себе трудягами, яких всі хочуть обманути . Також звертаю Вашу увагу, що нормативних документів документів МОН стосовно данного підвищення на даний момент немає, є лише лист незрозумілого походження.
Володимир Вадим
03.02.2018
Я розумію математику але не розумію Ваших вчителів які не читали наказу 557: "5. У разі, якщо працівникам навчальних закладів, установ освіти передбачено підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) за декількома підставами, передбаченими умовами оплати праці, то абсолютний розмір кожного підвищення визначається, виходячи з розміру посадового окладу (ставки заробітної плати), без урахування іншого підвищення. Де написано що цей пункт відміняється? Те що профспілки його невірно трактують не може відмінити його. Постанова 22 вказує: "посадові оклади ..... підвищуються" а не змінює схему окладів про які вказано в 2 пункті 557 наказу: "встановити працівникам навчальних закладів.....розміри посадових окладів відповідно до затверджених цим наказом схем тарифних розрядів. А лист МОН, звідки б він не взявся і кому б не був направлений лише нагадує те що написано в 557 наказі і нічого нового не придумує, тому до ного притензій ніяких. Чиста логіка і ніякої суб'єктивності.
Ирина Володимир
03.02.2018
В бухгалтерии Департамента Хмельницкой области письма не видели, сказали делать перерасчет на основании разьяснений профсоюза.Возможно у вас нету методистов и прочих заслуженных и все равно как считать , а я работаю в интернате, у нас все педагоги имеют 25% повышение оклада .
ирина Ирина
08.02.2018
тех працюю в інтернаті ....підкажіть як нарахувати зп головному бухгалтеру???дякую
Володимир Ирина
03.02.2018
Методистів у всіх вистачає і це питання виникало і у нас але наше обласне керівництво сказали діяти згідно пункту 5 наказу 557, а пізніше це було підтверджено листом. Цікаво б дізнатися що думають Ваші бухгалтери департаменту про 2 та 5 пункт наказу 557. Чи вони вважабють що роз'яснення профспілок відміняє цей ці пункти? По факту все одно комусь прийдеться перераховувати, хоч Вашим хоч нашим. Дивно що різні обласні департаменти дають різне роз'яснення, а страдатимуть прості бухгалтери які здійснюють нарахування.
Павло Володимир
04.02.2018
Умови оплати праці працівників освіти та науки передбачені наказом МОН від 26.09.2005р. N 557, Інструкцією, затвердженою наказом МОН від 15.04.1993 р. N 102, та ще деякими наказами МОН, які діють в їх частинах, що не суперечать одне одному. Всі підвищення ставок та окладів педагогічних працівникув (скажем так для ясності - у вигляді доплати до посадового окладу) передбачені лише в Інструкції, зокрема, в окремих примітках до деяких розподілів педагогічних та керівних працівників установ освіти за розрядами єдиної тарифної сітки, а також в її розділі V "Підвищення ставок та окладів". Такі підвищення передбачають якусь причину установлення педпрацівникам таких підвищень або залежать від окремих видів педагогічної діяльності, а також від інші умови умови їх виплати, наприклад, наявність у педагога звання "вчитель-методист", "старший викладач", "старший вихователь" тощо, встановлюються, наприклад, працівникам навчальних закладів, установ освіти та наукових установ, що мають статус національних.
Павло Павло
04.02.2018
Підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) , яке передбачене постановою Кабміну № 22 з 1 січня 2018 року не передбачає таких конкретних причин та умов для його здійснення, тому не може розглядатись (так би мовити) у вигляді доплати до посадового окладу (ставки заробітної плати). Це підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) у даному випадку потрібно розглядати як їх збільшення на 10 відсотків по відношенню до розмірів, розрахованих, виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду, встановленого у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року і передбачених Єдиною тарифною сіткою на 01.01.2018 року.
Володимир Павло
04.02.2018
Згоден що це підвищення не повязане прямо з умовами праці і цим можна аргументувати роз'ясненнея профспілок. Але де ж написано що це підвищення вклинюється між ЄТС та підвищенням методиста? Ви пишите "потрібно розглядати як збільшення по відношенню до розмірів встановлених ЄТС на 1.01.2018" тобто множимо оклад згідно ЄТС на 10% але ж і підвищення методистатак само розглядається також множенням відсотка на ЄТС тому що оклад визначається ЄТС а не ЄТС з можливими підвищеннями. Ніде не написано про підвищення на підвищення. В мене закінчилися аргументи, нехай роз'яснюють люди із міністерства…
Павло Володимир
05.02.2018
Ось лист МОН від 30.01.2018 р. № 1/9-64, опублікований на офіційному сайті департаменту освіти і науки Дніпропетровської ОДА 01.02.2018 р. за посиланням http://department.osvita-dnepr.com/monmolodsport/10631-list-mon-1-9-64-vid-30-01-2018-shchodo-oplati-pratsiu-2018-rotsi
Павло Павло
05.02.2018
В пятому абзаці тексту листа МОН пишуть, що з 1 січня ще на 10 відсотків зросте розмір посадових окладів педагогічних працівників, а в абзаці сьомому самі собі суперечать і пишуть, зовсім про інший вид підвищення.
Володимир Павло
05.02.2018
Якщо Вас хвилюєють слова "передбаченими умовами оплати поаці", то ці слова є уточнюючими і тому їх можна опустити, від чого зміст речення не змінюється.
іГОР Володимир
05.02.2018
Це просто ********.Працюю в інтернаті, вчителі задовбали, все ходять і вимагають сказати яка у них зарплата і скільки доплатять за січень. Коли їм кажу , що не знаю бо немає офіційних пояснень , дивляться на мене як на дебіла і починають розказути, що гроймсан сказав на 25% більше ,гриневич на 1500 , а в сусідній школі ще на початку січня отримали зарплату з півищенням.
Володимир іГОР
05.02.2018
Згоден. Такі постанови (які допускають різне трактування і важко вкладаються в механізм нарахування заробітної плати) в яких гарно видно лише відстоки є частиною підготовки до виборів і заграванням перед електоратом. А дураками роблять виконавців.
Павло Павло
04.02.2018
Вибачаюсь за деякі граматичні помилки в тексті вище.
Вадим Володимир
03.02.2018
Володимире ну чому ви виріщили, що оті 10% -підвищення посадового окладу і крапка ? Ваша проблема в тому , що ви шукаєте логіку там де її не було з самого початку. Згадайте доплату до МЗП,вона також не вписується в рамки здорового глузду, породжує суперечності та дисбаланс, але уряд вирішив , що має так бути і все,рахуйте. Стосовно пед.підвищення, то на даний момент роз"яснення профспілки єдине з офіційно оприлюднених, а вашого листа немає на жодному освітньому сайті. Можливо МОН вирішило притримати його, щоб узгодити свою позицію з урядом .
Володимир Вадим
03.02.2018
Я це вирішив із тексту постанови: "посадові оклади ... підвищуються з 1 січня 2018 р. на 10 відсотків", що ж це як не підвищення окладу (де тут вказано що оклад не відповідає схемам тарифних розрядів як це вказано в п. 2 наказу 557). Щоб трактувати постанову по іншому потрібно щоб було внесено зміни до 557 наказу, а їх не було, тому постанова може вплинути на оклад лише згідно пункту 5 наказу 557. Це якщо мислити логічно. А якщо брати до уваги не основоположний наказ 557 (який все прекрасно пояснює) а те які роз'яснення більш офіційні і бажання вчителів отримати більше підвищення то можна тракутувати як кому зручніше. Я захищаю логіку там де вона є, наказ 557 працює логічно і в нього вписується і доплата до МЗП (з тезнічного погляду). Те що це не справедливо з соціального погляду і уряд намагається декларувати підвищення по суті за рахунок зрівнялівки то згодень, але це зовсім інша проблема.
Світлана Володимир
02.02.2018
вони входять в суперечніть, кщо дотримуватися думки , що 10 % - це окрема виплата "підвищення окладу". Я особисто так не вважаю
Володимир Світлана
02.02.2018
Так а що ж тоді це як не підвищення окладу?
Микола Юлія
02.02.2018
Але саме цей лист МОН є офіційним тлумаченням виданих постанов і тарифікацію в нашому районі виконуєм саме згідно цього листа. Лист був надісланий в бухгалтерію училища ,а ми вже в них взяли . Але в кошторисі школи на 2018 коштів на виплату надбавки за престижність по 30 % дирекції та вчителю , що апробує стандарти НУШ --НЕМАЄ ! На листочку в Гройсмана для телекамери є , а насправді виплачувати не будем.
Вадим Микола
02.02.2018
Миколо , а вам не здається дивним, що даний лист чомусь розіслали не всім і він відсутній на сайті МОН. Крім того він суперечить роз"ясненням ЦК профспілки.Так що офіційність даного листа дуже сумнівна.
Микола Вадим
05.02.2018
Я думаю ці листи МОН є у кожного економіста відділу освіти . Це така порочна практика нашого міністерства-- від нас вимагати ,,прозорості у фінансовій звітності ,, ,а самим бути прикладом безвідповідальності. А зміст листа не суперечить поясненням ЦК профспілки , а в сьогодішньому номері газети ,,Освіта,.є пояснення міністерства підтверджує зміст листа МОН. ВЖе все всім ясно. Якщо в Києві є кошти в місцевому бюджеті -платіть надбавку до 30 % , а якщо в нашому районі не закладено - то буде від 5 до 20 %.Так що робіть тарифікації та доплачуйте вчителям за січень. Осад в душі від цього бардаку безумовно залишається ,але хіба нас кидали вперше. Почнем тиждень з хорошого настрою.
Світлана Вадим
02.02.2018
те, що листа немає на сайті - ще нічого не значить - там зовсім немає листів. Вони не зобовязані там їх оприлюднювати, а разослали зацікавленим установам
Вадим Світлана
02.02.2018
Cвітлано ви хоч зрозуміли , що написали ? Ви спочатку почитайте в ЗУ "Про освіту" про прозорість та інформаційна відкритість , ЗУ Про доступ до публічної інформації . МОН зобов"язаний оприлюднювати інформацію про свою діяльність і вона має бути доступною всім .
Світлана Вадим
02.02.2018
По-перше, що за тон? Я Вас не ображала. Ці закони я знаю більше чим Ви. Може вкажете де написано, що мон повинно оприлюднювати УСІ свої листи? Хамлю у відповідть: якщо ви вважаєте, що оприлюднення листа робить його офіційним, то про що з вами балакати
Олег Світлана
02.02.2018
Світлано, а ви цей лист отримали на свою поштову скриньку чи також скачали на форумі.Наше районне управління також даного листа не отримувало. Так на сайті МОН є не всі листа, але листи. які стосуються більшості закладів освіти вони публікують.Думаю, що такий важливий лист не може бути не оприлюднений. Як варіант в міністерстві змінили думку і передумали відправляти його на департаменти .Можливо його помилково надіслали окремим отримувачам і тому він з"явився лише в інтернеті.
Вадим Світлана
02.02.2018
Світланко лист це лише одна із форм надання інформації . У ст.6 ЗУ Про освіту написано "прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень" , "відповідальність і підзвітність органів управління освітою та закладів освіти, інших суб’єктів освітньої діяльності перед суспільством. Так що МОН не має права ділити отримувачів інформації на "зацікавлених" та інших , доступ повинні мати всі та все повино бути оприлюдненне на відкритих і загальнодоступних ресурсах.
Світлана Юлія
02.02.2018
как раз єтот абзац не бредовий. исполь. субвенции прописано не только в БКУ , но и в Порядке № 6 (а там уже см. уточнение по стандартам). а в постанове отсилка к тому, что повішают только тем, кто получает зарплату по субвенции
LEXXX Володимир
02.02.2018
Володимире, а можна коректні реквізити листа і його дату? А ще краще посилання. Якщо звичайно не важко.
Вадим Володимир
02.02.2018
Володимире, я ж вам уже писав , що 10 % це не підвищення посадового окладу, а % на який окремій категорії педпрацівників підняли оклади, фактично відірвали їх від загальної ЄТС і присвоїли персональні оклади
Володимир Вадим
02.02.2018
Ні, Ви не вірно розумієте це підвищення, нічого від тарифної сітки не відривали і ні про які ніякі "персональні оклади" мова ніколи не йшла. Лист викладали на форумі, можете ознайомитися, там все доступно і логічно роз'яснено. https://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=54&t=8904&start=20
Вадим Володимир
02.02.2018
Цікавий лист, але звідки він узявся ? На сайті МОН його немає і бухгалтерія департаменту освіти теж говорить, що не бачили такого .
Ольга
02.02.2018
Тарифна сітка і підвищення зарплати такий круг уже проходили. Спеціалісти.робітники і всі чия робота 1-8 розряд майже зрівнялися. Це буде до того часу поки не вибухне. Тоді уряд подбає , щоб перед законом усі категорії були рівні відносн. Не діліть суспільство на чорних і білих, пане Гройсмане.
Вадим
04.02.2018
Павле дякую за розгорнуту відповідь.
Наталія
05.02.2018
То я так і не зрозуміла, чи профспілка підняла ще на 10% зарплату вихователям дошкільних закладів. В таблиці чітко сказано 13 розряд 4000 + ще на 10% повинн 4400. Так чи ні?
Людмила
06.02.2018
Наталія, вам з 01.09.2018 р. збільшиться посадовий оклад.
Людмила
06.02.2018
Вранці прочитала Баланс-бюджет про посадові оклади вчителів заокруглювати , скопійовано з U-teka, інший журнал Бухгалтерія-бюджет інформує про незаокруглення ПО, посади заст. директорів під великим питанням і що робити далі, хоч плач, всі експерти схиляються до точки зору заст. міністра.
Олег Людмила
06.02.2018
Ага, тупо скопіювали разом із помилками 4264+426,4+639,6+426,4 = 5754,4 Ще подивимося чи не отримає заст.міністра за таке роз"яснення по точці, що понижче.
Людмила
06.02.2018
Прочитала в журналі Бюджетна бухгалтерія статтю Остапчука Олександра про підвищення ПО учителям, вона мені сподобалась. Чітко і ясно проведено пояснення, як працювати нам, бухгалтерам по розрахункам ЗП.
Катерина
03.08.2018
Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка, за ліцей йде надбавка 10%? І при підвищенні окладу на 10%, наприклад: 4690,4 грн оклад, за звання старший вчитель від якого окладу нароховувати - від 4264 чи від 4690,4 грн?
Галина
23.10.2018
вчитель працює в школі де населений пунк має статус гірського.Як рахувати гірські з підвищення на 10% чи ні
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі