Інформація по темі "" | Публікації по тегу
04.08.20
16770 23
Друкувати
Обране

Чому порушення у публічних закупівлях залишаються безкарними. Заява Prozorro

Робота Державної аудиторської служби щодо перевірки публічних закупівель є незадовільною


Такий висновок можна зробити з нещодавнього дослідження  Transparency International щодо моніторингу роботи Держаудитслужби. 

Згідно з даними Transparency International, у період за вересень 2018 — кінець 2019 служба перевірила 1,79% усіх тендерів у системі Prozorro, щодо яких можна було провести моніторинг. При цьому у 92% випадків були виявлені порушення. 

Таким чином, “можна припустити, що за загального збільшення кількості моніторингів, вірогідно, зростатиме й кількість процедур з виявленими порушеннями”, — зазначається у дослідженні Transparency International. Також середнє навантаження на одного аудитора Держаудитслужби є недостатнім: три моніторинги на місяць замість оптимальних дев’яти-десяти. 

За минулий рік лише 43 посадові особи отримали адміністративні штрафи за порушення в системі Prozorro. Після набрання чинності оновленим законом “Про публічні закупівлі” аудитори Держаудитслужби отримали можливість накладати штрафи без рішення суду. Але, за даними ГО “Громадський контроль”, за 3 місяці цього року було накладено тільки 64 штрафи. 

Нагадаємо: щороку в системі Prozorro закуповують товари, роботи та послуги близько 30 тис. органів державної влади, ще близько 300 тис. комерційних підприємств є постачальниками у системі Prozorro. Загальна сума витрат держави на публічні закупівлі становить близько 600 млрд грн. 

“Сьогодні ми змушені визнати, що ефективного контролю у сфері закупівель не існує. Незважаючи на те, що Держаудитслужбі надані відповідні інструменти та повноваження, якісних змін у їх діяльності не відбувається. Ми не бачимо стратегії розвитку служби, ефективних заходів превенції порушень, підвищення якості роботи аудиторів тощо. Саме безкарність у сфері публічних закупівель сьогодні перекреслює всі досягнення у цій сфері та заважає її розвитку і зростанню довіри бізнесу до системи”, — зазначила проєктна менеджерка з моніторингу та контролю ДП “Прозорро” Кристина Гуцалова.

Prozorro висловлює занепокоєність відсутністю справедливого притягнення до відповідальності порушників у публічних закупівлях та сподівається на конструктивне вирішення ситуації разом з Мінфіном, якому підпорядковується Держаудитслужба, власне аудиторами та громадянським суспільством.

ProZorro

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


коментарі
(23)
Просто_Бух
04.08.2020
В меня матюків не вистачає. Ось сидить така "менеджерка", яка окрім закупівельного законодавства нічим не займається, та й то, на рівні теорії, а не практики, які, як ми знаємо, на ділі дуже відрізняються, і жаліється що штрафів мало. А те, що здебільшого, це прозорро - це безкоштовний додаток для бухгалтера, на якого вже навішано, все, що можна та не можна, і голова йде обертом від нововведень, постанов, змін та змін до постанов та новвовведень. І до біса це ваше, що типа зараз повинна бути доплата, ба загалом то вона нічим конкретно не обгрунтована. На "усмотрение" керівника. Якщо й добавлять 5 відсотків премії, то вони тих штрафів не покриють. А на одиницю додаткову... так хто ж грошей дасть, якщо їх і хараз обмаль? Тим паче що урядом вже аносоване скорочення кількості бюджетників, бо МВФ вважає, що в нас їх багато.
NeProzorro
04.08.2020
Найкраща реформа-перекваліфікувати всіх аудиторів ДАСУ та співробітників ДП Прозоро в уповноважених осіб і змусити їх проводити прозорі і неупереджені (і правильні) закупівлі для бюджетних установ.
алісія NeProzorro
05.08.2020
Підтримую на всі сто! Класна ініціатива!!!!!!!!!!!!
Татьяна NeProzorro
04.08.2020
Щей на мінімалку
12345 NeProzorro
04.08.2020
transparent_pxl.pngtransparent_pxl.pngtransparent_pxl.png
Тетяна
04.08.2020
"середнє навантаження на одного аудитора Держаудитслужби є недостатнім: три моніторинги на місяць замість оптимальних дев’яти-десяти"- оця "проєктна менеджерка" дійсно вважає, що фахівці Держаудитслужби займаються тільки ПРОЗОРРОм? Це черговий раз доводить, що кожен із грантоєдів-соросят баче тільки вузенький коридорчик у великому багатоповерховому будинку! До речі, Рахункова палата за підсумками своїх перевірок ефективності в цих прозоррах не баче, навіть навпаки. Питання в студію: кому ви повірите більше - привезеній менеджерці, в якої із освіти лише гучно обізвані курси, чи фахівцям Рахункової палати, знайомими з усіма викрутасами нашого законодавства?
Євгеній Тетяна
04.08.2020
Так-так... раз Рахункова палата так написала, значить так воно і було) Не знайомий з ''привезеною менеджеркою'', але там такі перли траплялися в прес-релізах про перевірки)...
Лілія
04.08.2020
Правильно! Все що вище 50 тисяч-від установи заявка на держ.орган, а там спеціалісти вже аналізують, оголошують, оприлюднюють, проводять, шукають найкращого постачальника і т п.
Олег
04.08.2020
Такий кваліфікований штат в ДАСУ-от вже готові супер-уповноважені особи. А бюджетні установи вимушені шукати юрисконсультів чи навантажувати зайвою роботою бухгалтерів або економістів. Можна все набагато простіше і ефективніше організувати.
Наталя
04.08.2020
Уповноважена особа (яка проводить закупівлі) повинна бути повністю (!!!) незалежна від керівника своєї установи (організації). Щоб при проведенні закупівель не було тиску на неї (наприклад щодо вибору постачальника-переможця)
Маша Наталя
04.08.2020
transparent_pxl.pngtransparent_pxl.pngtransparent_pxl.pngtransparent_pxl.pngtransparent_pxl.png
Петро Степанович Наталя
04.08.2020
А чи може УО поскаржитися на свого керівника до ДАСУ? Якщо він, до прикладу, змушує її допомагати "своєму" потрібному учаснику та приймати рішення на його користь.
Маша Петро Степанович
04.08.2020
Готуйте заяву за власним бажанням і тоді пробуйте скаржитися
Юлія
04.08.2020
Нормативна база нульова, роз'яснень немає, окрему ставку не дають,а ще за щось наказувати?
бухцелюб
04.08.2020
а аудитори ні в зуб ногою, тому і не знають що написати, а тим більше наказати за ті пробіли які є в нашому законодавстві, їх учора призначили, а сьогодні вони вже наказують. А якби вони побули у нашый шкуры, тодыб знали де порушення а де законодавство треба приводити до выдпеовыдносты
Катерина
04.08.2020
Просто навіть немає вже сил і емоцій на дану статтю... Мало того що роботи добавилось великий шмат та навіть з тим оприлюдненням без застосування системи.. то щей бухгалтеру треба закупівельником-асом стати в секунді.
Лілія Катерина
05.08.2020
Нехай би перевірили навантаження на працівника по закупівлях, його зарплату та інше.От скільки беруть юридичні і консалтингові фірми за супровід закупівель чи за семінари, навчання- і порівняти з зарплатою закупівельника з бюджетній установі.
NeProzorro Лілія
05.08.2020
Для чого таке складне законодавство і процедури? Щоб потім безкінечно вчитися на курсах та семінарах?Чи не корупційна змова держави (тих хто пише нормативку по закупівлях) з консалтинговими фірмами (які проводять навчання)?
Віра
05.08.2020
Слів нема! Нехай ця Гуцалова, чи як там її, сама попробує без помилок провести хоч одну процедуру закупівлі, окрім своєї основної роботи. Та ще безоплатно, та ще на початку року, коли голова йде обертом від річної звітності і кошторисів. Коли, вибачте, навіть в туалет нема часу піти. Грамота найшлась, сидить і від нічого робити розказує кого треба штрафувати. Але нічого, Бог добрий, і вона ще буде на моєму місці!
Лалка
06.08.2020
Хаха, "даже не смотря на то, что аудиторы провряют только 2% тендеров, они находят нарушения в 92% случаев". Тетенька, а тетенька, может эти тендеры - бред собачий, а твоя ПРОЗОРРО просто не работает как надо, если даже с такой выборкой эффективность системы оказалась всего 8%?
Вадим Лалка
06.08.2020
В теорії позоро повинно було запобігати порушенням та зловживанням в публічних закупівлях, на практиці воно ускладнило роботу чесним замовникам, а корупціонерам полегшило уникати відповідальності. Якщо раніше злодіям потрібно було ще пояснити аудиторам чому саме у цієї фірми було куплено товар чи послугу, то з позоро потрібно лише правильно прописати вимоги і система сама вибере "потрібного" постачальника.
Олег
06.08.2020
На 100 % впевнений, що 90% виявлених порушень- недотримання термінів, неоприлюднення якихось дод. документів, тобто суто технічні помилки.В судах їх майже одразу закривають справи за малозначимість порушення , а в основному через закінченням термінів.
Володимир Олександрович
07.08.2020
Система Prozorro повинна відслідковувати (для великих закупівель) прямі та опосередковані зв'язки замовників з учасниками та постачальниками. Детальний аналіз доцільності і т.п. так як це робить фінмоніторинг та блокування закупівлі в разі порушень.
Залишити коментар:
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн