646 0

Держзакупівлі: особливості укладання рамкових угод

Мінекономрозвитку надало методологічну допомогу замовникам щодо особливостей укладання та виконання рамкових угод з урахуванням пропозицій Проекту ЄС «Гармонізація систем конкуренції та державних закупівель в Україні з стандартами ЄС».

Нагадаємо, що рамкова угода — правочин, який укладається одним чи кількома замовниками (генеральним замовником) у письмовій формі в порядку, встановленому Законом про держзакупівлі, з одним чи кількома учасниками процедури закупівлі з метою визначення основних умов закупівлі окремих товарів і послуг для укладення відповідних договорів про закупівлю протягом строку дії рамкової угоди;

Так, Міністерство надало роз’яснення щодо:

— відмінностей між поняттями замовника й генерального замовника;

— кількості учасників рамкової угоди;

— оцінки пропозицій учасників торгів, за якими планується укладення рамкової угоди;

— укладення рамкової угоди з одним або декількома учасниками;

— обсягу товару (послуги) в рамковій угоді;

— проведення відбору, конкурентного відбору для визначення постачальника для укладення договору про закупівлю;

— скасування торгів з урахуванням особливостей укладення рамкової угоди з одним учасником і з декількома учасниками;

— оформлення документів під час виконання рамкової угоди;

— відображення закупівель за рамковими угодами в річному плані закупівель;

— оприлюднення інформації за укладеною рамковою угодою.

Також наведено зразки супровідних документів стосовно рамкових угод і коментарі щодо їх застосування.

Такі роз’яснення приведено в листі Мінекономрозвитку від 22.09.2014 р. № 3302-05/32566-03.



загрузка...
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (0)