Інформація по темі "" | Публікації по тегу
buhgalter.com.ua
17970 13
Друкувати
Обране

До уваги закупівельників: Мінекономіки затвердило Перелік формальних помилок

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації повинен зазначати, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.



Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.

Затвердження переліку таких помилок — обов’язок Мінекономіки, який він нещодавно виконав. Зокрема, наказом від 15.04.2020 р. № 710 затверджено Перелік формальних помилок.

До нього увійшли таки помилки:

1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:

уживання великої літери;

уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;

використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;

зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю — помилка в цифрах;

застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;

написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;

нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).

2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її викривлення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.

3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.

4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).

5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.

6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.

7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.

8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.

9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).

10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).

11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.

12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.

БЮДЖЕТНА БУХГАЛТЕРІЯ СЕРПЕНЬ, 2020/№ 31

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі (13)
бух
17.08.2020
Жесть, перевіряємо нумерацію сторінок, тире, дефіси та орфографію transparent_pxl.png
Євгеній бух
18.08.2020
Ні. Це для випадків, якщо замовник захоче придовбатись через не таку нумерацію/дефіс/тире тощо, то це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції.
NeProzorro
18.08.2020
Краще б спростили кількості документів і для Замовника, і для Учасників. А то гори макулатури...
NeProzorro
18.08.2020
І в чому ефективність процедур та системи Прозорро ? В тому що готується та збирається купа непотрібних довідок, листів, таблиць і т п?Ефективна система сама повинна підтягувати з доступних реєстрів та баз даних потрібну інформацію та формувати на основі них один звіт для користувача.
Олег
19.08.2020
Для чого оформляти паперові Протоколи рішень УО, якщо на майданчику і на Прозоро і так видно коли і яке рішення було прийнято?
Інна Олег
19.08.2020
"Каменный век", а ще говорять про діджіталізацію і paperless.
Вадим Інна
19.08.2020
УО проводить збори, виступає, приймає рішення та складає протокол і все це в одній особі.Просто дивно, що наверху не знайшлося притомної людини, яка б сказали, що це повний ідіотизм.
Лілія Вадим
19.08.2020
Це точно. Пишуть закони, але самі не читають що пишуть. Краще б зобов'язали робочу дорадчу групу надавати для УО письмовий протокол чи висновок для подальшого прийняття рішень. Бо для одноосібного прийняття рішення УО має бути і економістом, і юристом, і інженером, і кошторисником, і фахівцем по напрямку роботи своєї установи. При такому підході закупівлі точно не будуть ефективними.
NeProzorro Вадим
19.08.2020
Це повна авторитарна влада та диктатура УО. Без жодного натяку на демократію. "Сам п'ю, сам гуляю....і сам всі рішення приймаю, а потім сам за них відповідаю". Ляпота!
Олена NeProzorro
25.08.2020
Повірте, бути УО ще та РАДІСТЬ... Не побажаєш і ворогу. То ти некомпетентний, то ти упереджений, а я всього навсього економіст, якоиу навязали цей багаж, та ще й нічого не доплачують...
ДОЗОРРО Олена
02.09.2020
Пропонуємо або повернути ТК (причому щоб в ТК обов'язково були фахівці по конкретних напрямках), або щоб при складних закупівлях УО (для прийняття рішення) отримувала експертний висновок (звіт) або від штатного фахівця (чи від фахівця вищестоящого органу) або від стороннього експерта.Щоб по "ремонту та реконструкції" висновок робили інженери, архітектори, будівельники, а не економісти чи наукові працівники.
Наталя Олена
02.09.2020
Хто звинувачує УО в некомпетентності- нехай сідає і проводить процедуру сам.
SmartTender
04.09.2020
Ескперимент з УО (єдиним відповідальним за закупівлі та прийняття рішень) повністю провальний. Погралися і досить. Потрібно відновлювати колективне прийняття рішення по закупівлі. Звісно, що документальною роботою і майданчиками може займатися тільки одна особа (чи УО чи секретар ТК), але рішення по закупівлі повинно ухвалюватися колегіально, з обовязковим залученням фахівців.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд