Із 17 січня предмет закупівлі визначаємо за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника



Відповідно до змін предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а в разі здійснення закупівлі лікарських засобів за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника — із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу. У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить 2 та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.

Наказ про внесення змін готується до опублікування в «Офіційному віснику України» № 5 за 17.01.2017 р.

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (13)
Люда
18.01.2017
Тобто,якщо перші 4 цифри з 9 співпадають, то це один предмет закупівлі. Я правильно зрозуміла?
Оля Люда
18.01.2017
Ні. Це Предмет закупівлі визначається за першими 4 цифрами - тобто ви вже не зможете написати наприклад "послуги з протипожежного захисту - 75251110-4 і суму, лише тільки 75250000-3 "Послуги пожежних і рятувальних служб".
Любов Оля
18.01.2017
Але ж це всі ті закупівлі,що раніше можна було розбити по 5 знаку до 50 тис.грн.,то зараз їх потрібно об'єднати,і проводити через систему "Prozorro",бо вони вже перевищуватимуть разом 50 тис.Я так зрозуміла?
Катерина Любов
26.01.2017
Вартість предмета закупівлі не змінена. Оголошувати відкриті торги обов'язково для товарів та послуг понад 200 000,00 грн., для робіт - 1,5 млн. А звіт про укладений договір необхідно висвітлювати, якщо сума за договором більше 50 000,00 грн. Якщо інший розмір вартості товару, послуги не встановлений місцевими або внутрішніми актами, то навіщо Вам оголошувати відкриті торги? ДІйте як і раніше, а звіт ообв'язково оприлюднюйте.
Яна
18.01.2017
Так було ж з 3 по 5....тепер лише 4?
Елена
18.01.2017
Теперь много чего попадёт под открытые торги. Сделали людям счастье!
cuca
18.01.2017
у мене тільки допороги (себто, у нинішньому значенні - допорогові закупівлі - це все від 1 копійки), закупівель як таких нема, спеціалістів по закупівлям теж нема, я ці коди у план додаток вносила від фонаря де по сенсу назви найбільш підходило, тепер треба переробляти чи хай так і буде? і ще, наприклад ЖЕК у нас і обслуговування внутрішніх мереж водо- тепло-, вивіз сміття, і прибирання території в одному договорі, а одним кодом це не піде, краще розписати на кілька чи теж одним приблизним кодом?
Елена
18.01.2017
після 50 тис. можна укладати тільки прямий договір без системи прозорро ..але в такому випадку вже потрібно опублікувати звіт про укладений договір в системі прозорро??? правильно я розумію?
Оля Елена
19.01.2017
Залежно коли уклали договір. до 17 січня -ні .Після 17 - та.
ЛЮДМИЛА Елена
22.02.2017
ПРАВИЛЬНО. ЗВІТ І ПРОТОКОЛ-РІШЕННЯ З ПІДПИСАМИ ЧЛЕНІВ КОМІТЕТУ.АЛЕ Ж НЕ БІЛЬШЕ НІЖ НА СУМУ19999,99 ГРН.!!!!
Світлана
31.01.2017
підкажіть, будь ласка, якщо кошти зараховуються на один рахунок (наприклад газ) але при тому договора на поставку підписані між двома філіями і рахунки на оплату також від двох філій чи сумується це для визначення - допорогових закупівель- тому що якщо в розрізі то виходить одна філія 190000грн., друга - 160000грн.
Лариса
02.02.2017
підкажіть будь ласка за яки дк визначити електронний цифровий підпис
Олена
25.04.2017
Підкажіть будьласка як визначити предмет закупівлі, якщо ми в одному договорі пишемо і картоплю, і овочі, і олію, і сосиски, і борошно, і сир, і масло вершкове, і сіль, і дріжжі, це ж різні класифікатори.( все закуповуємо в одного поставщика) Потрібно це все ділити і робити різні договори чи в накладних ділити по класифікатором, а договір один?
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі