Інформація по темі "" | Публікації по тегу
12.02.16
8036 12
Друкувати
Обране

Кабінет Міністрів ухвалив Концепцію створення інтегрованої інформаційно-аналітичної системи "Прозорий бюджет" для реалізації наступного етапу роботи порталу "Е-data"

«Е-data» http://spending.gov.ua/. Впровадження системи «Прозорий бюджет» дасть можливість автоматизувати бюджетний процес, аналізувати динаміку та контролювати виконання державного та місцевих бюджетів.

Сьогодні, 11 лютого, Кабінет Міністрів ухвалив концепцію створення інтегрованої інформаційно-аналітичної системи «Прозорий бюджет» для реалізації наступного етапу роботи порталу проекту 

Одне з основних завдань системи «Прозорий бюджет» - автоматизувати бюджетний процес та викорінити корупційну складову в цьому процесі. Інформаційно-аналітична система «Прозорий бюджет» раз і назавжди забезпечить прозорість бюджетних процесів та процедур на державному та місцевому рівнях, а також дозволить громадянам контролювати використання коштів розпорядниками, одержувачами бюджетних коштів, державними підприємствами, Пенсійним фондом та Фондом соціального страхування.

Система «Прозорий бюджет» є частиною відкритого Уряду України, відповідає запиту громадянського суспільства на прозорість у використанні публічних коштів і враховує рекомендації Світового банку, Міжнародного валютного фонду та Міжнародного бюджетного партнерства щодо міжнародних стандартів прозорості, як «Відкритий бюджет» (Open Budget), «Відкриті витрати» (Open Spending), «Відкриті контракти» (Open Contracting) та «Участь громадськості» (Citizen Participation).

Відтак, унаслідок реалізації Концепції буде створено систему, що надасть доступ громадянам до інформації про публічні кошти на всіх стадіях планування та використання. Об'єктивно реалізація Концепції також сприятиме підвищенню інвестиційної привабливості країни за рахунок більш відкритої політики Уряду, зменшить вірогідності зловживань та вчинення корупційних дій на всіх етапах бюджетного процесу.

Старт тестової експлуатації публічної частини системи «Прозорий бюджет» «Бюджет для громадськості» заплановано на серпень 2016, а завершення процесу його інтеграції на портал «Е-data» - у 2018.

Раніше концепція Концепцію створення інтегрованої інформаційно-аналітичної системи «Прозорий бюджет» була ухвалено одностайно громадською радою при Міністерстві фінансів під час її чергового засідання у грудні 2015 року.

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
12
яя
12.02.2016
Пора міністерству вводити в УСІ організації ставку-пів спеціаліста по оперативній інформації, інакше, коли бухгалтеру займатись своєю, бухгалтерською роботою? Хочуть зробити реформу, а плодять бюрократію, ми наче прокляті, не можем вирватись із цього порочного кола(
катерина
12.02.2016
це сказано вірно.Бухгалтерам своею роботою не має часу займатися.
Вадим
12.02.2016
Перше , що спадає на думку -крилата фраза Лаврова "Деб**л, б***". Знову імітація боротьби з коррупцією на найнижчому рівні, а страждають рядові працівники. Бухгалтера бюджетника уже і так обклали контролюючими органами, звітами і штрафами як дикого кабана, а оклад лише на пару сотень гривень більший ніж у технічки. Тепер щей потрібно безкоштовно працювати оператором Е-data. Хіба не можна допрацюйте казначейську програму, щоб усю потрібну інфу можна було заносити при формуванні ПД.
яя
12.02.2016
це не конкретно до є-дата претензія, хоча до проекту теж: дуже багато питань по роботі на порталі не вирішені, а до системи вцілому. кожен день, кожен тиждень і кожен місяць різним відділам треба подати якусь пісульку чи табличку от я і пропоную ввести посаду якогось аналітика чи щось у цьому дусі, який би збирав і оборобляв масиви всієї інформації, а бухгалтерія займалась би своєю справою, бо розкажіть бухгалтеру комерційної установи чим ви займаєтесь кожен день і за яку зарплату - засміють
Наталі
12.02.2016
Навіщо бухгалтеру здавати тоді звіти до казначейської служби та багато інших. Звіти, звіти, а працювати коли?
Serg
12.02.2016
"Хіба не можна допрацюйте казначейську програму, щоб усю потрібну інфу можна було заносити при формуванні ПД" Вадим, а что от этого поменяется? Набирать все равно придется )) ну не для Е-даты, а для казначейства. Этот вариант еще хуже, потому что для опубликование на Е-дате есть хоть какой-то запас времени. А вот когда вы не сможете вовремя провести платеж, потому что набирали для казначейства всю мыслимую и немыслимую аналитику - это уже проблема. Я бы на месте Е-датовцев занялся разработкой оффлайн-программы для внесения необходимых данных по договорам, накладным и актам выполненных работ и последующей загрузки всего массива этой информации на портал.
Вадим
12.02.2016
Serg при формуванні ПД вказується № договору і накладної, є сума , можна ще писати к-ть од. товару і ціну. І все, є весь необхідний обсяг даних , бери дані з казначейства і виставляй на Єдату . Про яку офлайн програму ви говорите, це тьма роботи. У мене кожен місяць до півсотні договорів по харчуванню і кілька сотень накладних, а нас всього двоє і оклад в 2000 грн.. В цьому мініфіні одні "деб**и", які схоже не знають, що бюджетні орг-ї всі платежі проводять через казначейство, яке і так жорстко контролює використання коштів і провести нецільовий платіж, без повного пакету документів неможливо! Як би бюджетники мали власні рахунки в банках і могли самостійно розпоряджатися своїми коштами, був би сенс в єдаті. А так це тільки непотрібне дублювання інформації.
Serg
15.02.2016
Вадим, так все равно же что для казначейства, что для Е-даты будете прописывать те же самые данные ) А про оффлайн-программу я говорю исходя из того, что стабильность работы Едатовского портала оставляет желать лучшего, особенно в пиковые периоды.. Поэтому в течение отчетного периода в эту программу можно вносить данные по договорам, а затем одной порцией импортить на Е-дату. У Вас же не возникает вопросов, почему Вы в казначейство несете дбфы с обязательствами и платежками? Потому что пакетная обработка данных намного быстрее.
Вадим
16.02.2016
А я вам про що говорю? Бухгалтер буде змушений двічі вносити ті самі дані, окремо для казначейства і окремо для Є-бати. Для чого плодити всілякі портали, які толком не працють і головне яким боком вони допоможуть виявляти зловживання , якщо за використання коштів і внесення даних відповідають одні і тіж самі люди.
Serg
16.02.2016
"Бухгалтер буде змушений двічі вносити ті самі дані, окремо для казначейства і окремо для Є-бати" Можно задвоение пальцем показать, а то я в упор не наблюдаю ))
Вадим
16.02.2016
Що не зрозумілого ???? Шановний, ви взагалі хоч раз формували ПД для казначейства ? Спочатку в казначейські прозі на підставі договору формуєте реєстр юридичних зобовязань, потім на підставі накладних до договору формуєте ПД . Отже при створенні ПД ви вказуєте всю інформацію про платіж -номери договорів,накладних, суму, призначення платежу. А тепер потрібно заходити на Є-бату і ту саму інформацію, ті самі договори, накладні набирати щей і там. Я взагалі веду мову про те, що бухгалтери не повинні займатися внесенням даних до Є-бати, а всю необхідно інформацію нехай беруть із казначейства.
Олена
22.02.2016
Підкажіть, будь ласка, звіти вносити ПОТРІБНО по кожному КФК окремо, чи можливо ЗВЕДЕННІ???
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі