Інформація по темі "" | Публікації по тегу
01.08.16
20629 21
Друкувати
Обране

ProZorro стала обов'язковою для використання по всій Україні

З 1 серпня 2016 року в Україні завершується повний перехід на електронні публічні закупівлі через систему ProZorro. З квітня всі свої надпорогові тендери (від 200 тис для товарів і послуг і від 1,5 млн грн – для робіт) перевели центральні органи влади, великі державні підприємства і природні монополісти. А тепер використовувати ProZorro зобов’язані також місцеві органи влади, комунальні підприємства і ніші організації, які використовують кошти платників податків.


Повний перехід на електронну систему означає, що відтепер всі тендери, які перевищують порогові значення, повинні проводитись через ProZorro. Державний замовник (орган влади, державне чи комунальне підприємство) повинен завантажувати в ProZorro тендерні заявки, оголошуючи таким чином закупівлю. Далі він відповідає на питання постачальників і проводить в електронній системі аукціон чи іншу процедуру, передбачену Законом «Про публічні закупівлі». Після визначення переможця, замовник зобов’язаний також завантажити в систему текст договору з постачальником. А завдяки інтеграції з порталом Є-Data і проектом .007, віднедавна в ProZorro також можна відслідкувати ще й оплату договору, якщо вона здійснюється Державним казначейством.

Що стосується так званих допорогових закупівель (вартістю до 200 тис грн на товари і послуги і до 1.5 млн грн на роботи), то використання в ProZorro для них є добровільним, проте дуже бажаним. «Система працювала в пілоті саме на допорогових закупівлях, і довела свою надзвичайну ефективність: за рік пілотного проекту в ProZorro сума економії склала більше мільярда гривень (загальна сума економії на сьогодні сягнула 2.6 млрд грн). Тому ми закликаємо всіх сумлінних державних замовників використовувати ProZorro ще і на допорогах. Це легко, зручно і вигідно», – підкреслив заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов.

Досвід першої хвилі переходу в ProZorro доводить, що жодних перешкод чи труднощів із запровадженням електронної системи для замовників не існує. Навпаки, використання електронної системи значно спрощує процедури закупівель. «За півтора року команда ProZorro провела понад 250 навчальних заходів в рамках найбільшої в держсекторі навчальної програми. Ми успішно запустили онлайн-курс на безкоштовній платформі Prometheus, створили спеціальний інформаційний сайт для замовників http://infobox.prozorro.org/. Тож всі вони мали можливість вивчити принципи побудови системи і правила роботи з нею», – зазначив Максим Нефьодов.

Основою для реалізації навчальної програми в ProZorro залишається ДП «Зовнішторгивдав». Днями підприємство змінює свою назву на ДП «Прозорро». Зміна назви символізує глибоку трансформацію ДП – з бюрократичного держпідприємства зі шлейфом корупційних скандалів на справжню опору і підтримку для системи ProZorro. «Сьогодні підприємство є адміністратором центральної бази даних ProZorro, займається професійним навчанням закупівельників, активістів, представників ЗМІ, а також доробкою технічного функціоналу системи, підтримує її роботу, забезпечує її стабільність і ефективність. Ці зміни не відбулися б без наполегливої роботи генерального директора Олександра Находа. Він змінив ключові принципи роботи ДП побудувавши, по суті, нову структуру, яка повністю відповідає цінностям і завданням ProZorro», – додав заступник міністра.

Нагадаємо, під час засідання Уряду 27 липня Максим Нефьодов зробив доповідь щодо підготовки до повного переходу на ProZorro. Зі свого боку Прем’єр-міністр Володимир Гройсман закликав всіх регіональних замовників сумлінно поставитися до використання ProZorro і не допустити саботажу реформи.

Prozorro. Піблічні закупівлі

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Новини по темі:
16.11.21 Бюджетні установи та організації Харківської області мають укласти договори з постачальниками газу Наразі в Харківській області укладено 294 договори на розподіл природного газу з бюджетними установами та організаціями різних джерел фінансування.
04.11.21 Оприлюднено перелік питань для тестування уповноважених осіб Оприлюднено  Наказ Мінекономіки від 01.11.2021 № 873-21 Про затвердження переліку тестових питань для підтвердження уповноваженою особою рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель з варіантами відповідей. Ви можете перейти за посиланням вище та вже почати готуватись до проходження тестування. Тестування можна буде пройти на порталі prozorro.gov.ua.
01.11.21 Закупівля газу: обираємо процедуру та готуємо документи Цьогоріч ситуація з постачанням природного газу та тарифами на блакитне паливо вкрай напружена. І лише завдяки спільним діям Кабміну, НАК «Нафтогаз України» та Офісу Президента це питання врегульовано на законодавчому рівні. Які документи необхідно підготувати замовникам для укладання договору про закупівлю природного газу, як їх оформити та куди надсилати? Про це — у нашому матеріалі.
коментарі
(21)
Роман
01.08.2016
Оце вже ПЕРЕМОГА!!! Оце вже повна Ж!!! :-)
Карл
01.08.2016
А виведення грошей в обшори без плати податків теж перевели в Прозорро ? Чи раби будуть продовжувати працювати, а еліта красти, без відповідальності ?
Натали
01.08.2016
Интересно как считали экономию
Наталя Натали
02.08.2016
по наказу мерту не рекомендовано проводити закупівлі на прозорро менше 3х тисяч
Наталя Натали
02.08.2016
по ідеї, правильно було би як різниця між максимальною та мінімальною пропозицією, але вони беруть різницю від очікуваної вартості
lena.dashcko2012@yandex.ua
01.08.2016
Що стосується так званих допорогових закупівель (вартістю до 200 тис грн на товари і послуги і до 1.5 млн грн на роботи), то використання в ProZorro для них є добровільним, проте дуже бажаним. тобто, закупівлю на 3000 грн. чи до 3000 грн. можна здійснювати без використання в ProZorro
Татьяна lena.dashcko2012@yandex.ua
02.08.2016
Я звонила в ProZorro сегодня, сказали допорогові можно через сайт не проводить.
Роман Татьяна
02.08.2016
Можно не проводить но отчет о закупке сбрасывать придется.
Татьяна Роман
02.08.2016
Если договор больше 50 тыс.
Евгеній Татьяна
02.08.2016
30 тис
Татьяна Евгеній
02.08.2016
50 тыс. в ProZorro сегодня лично спрашивала. :)
СветланаМ. Татьяна
03.08.2016
В Николаевской области допороговая 10 тис.
Уля СветланаМ.
03.08.2016
В Законі: Стаття 2. Сфера застосування Закону......50 тисяч гривень ....
Надія
03.08.2016
А якщо в рішені сесії сільської ради вказано що за умови, що вартість закупівлі становить від 3000 грн. та не перевищує меж, встановлених ч. 1 ст. 2 Закону України “Про публічні закупівлі“. То звіт публікувати чи ні? І чим затверджується річний план закупівель що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 рік, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.09.2014 № 1106 і все?
ната
04.08.2016
перед введенням в дію прозоро та едата спочатку б забезпечили бюджетні установи нормальною компютерною технікою яка могла б нормально працювати , а не користувалися б компютерами яким вже по "сто" років
татьяна
05.08.2016
Все через прозоро.А як нам короваї заказать .Наша пекарня навіть не чула про прозоро.Чи нам новою поштою відправлять,можливо й червоно стрічкою перевяжуть.Це нагадує казку про колобка.
Юлія
05.08.2016
Скажіть будь ласка, як бути коли всі телефонні лінії вирізали, непрацює інтернет, а електронні закупівлі хоч не хоч, а повинні проводитись через систему ProZZoro/ Як в таких умовах можно працювать???
Іван
05.08.2016
Хто повинен складати технічні умови для того чи іншого предмету закупівлі...розписувати яку парту чи шафу нам потрібно........... від коліру до фурнітури?
Валентина
10.08.2016
Повний абсурд зовні України і всередині також ! Що Прозорро( від слова зорро), хто дивився цей фільм, що є-дата, ми всі розуміємо,що це повний абсудр! Країна дураків!
Наташа
01.09.2016
Доброго дня. Підскажіть будь-ласка чи потрібно на сесії сільської ради згідно ЗУ "Про здійснення державних закупівель" приймати рішення сесії "Про впровадження системи електронних закупівель" і чи являється воно регуляторним актом?
Наталія
15.11.2016
Я так і не розумію дечого. Тернопільська обласна рада прийняла рішення, що всі закупівлі вище 3000 грн. рекомендовано проводити через Прозоро. Як це виконувати? Чи це стає обов'язковим довиконання? Якщо ні, то для чого облрада дублює Закон? В Законі і так ясно, що від 3000 до 50000 можна тільки річний план оприлюднювати, а більше нічого.
Залишити коментар:
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.