Інформація по темі "" | Публікації по тегу
17.07.20
25543 10
Друкувати
Обране

Щодо визначення відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі / спрощених закупівель Уповноваженої особи

Мінекономіки у зв'язку з прийняттям Верховною Радою України 19.09.2019 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" (далі - Закон), який вводиться в дію з 19 квітня 2020 року, повідомляє.


Законом передбачено, що починаючи з 1 січня 2022 року відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі є уповноважена особа.

З огляду на це інформуємо, що до 1 січня 2022 року замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо переходу на новий формат організації та проведення публічних закупівель, оскільки починаючи з цієї дати Закон не передбачає можливості здійснення закупівель тендерними комітетами.

Так, відповідно до Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, що є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі / спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).

Згідно статті 11 Закону уповноважена особа визначається або призначається замовником одним з таких способів:

1) шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи із відповідною доплатою згідно з законодавством;

2) шляхом введення до штатного розпису окремої (окремих) посади (посад), на яку буде покладено обов'язки виконання функцій уповноваженої особи (уповноважених осіб);

3) шляхом укладення трудової угоди (контракту) згідно з законодавством.

Законом передбачено, що замовник має право призначити декілька уповноважених осіб, за умови що кожна з таких осіб буде відповідальною за організацію та проведення конкретних процедур закупівель / спрощених закупівель. У разі визначення кількох уповноважених осіб розмежування їх повноважень та обов'язків визначається рішенням замовника.

В той же час, при переході до формату роботи уповноважених осіб замовники мають визначитись з необхідною кількістю таких осіб та способом їх визначення (призначення) і вжити заходів щодо приведення у відповідність штатного розпису (за потреби).

Для цього слід проаналізувати закупівлі за попередні періоди і порахувати кількість витраченого часу на організацію та проведення таких закупівель. Слід враховувати час, використаний на планування закупівель, формування потреби, підготовку до закупівлі, складання тендерної документації, технічних специфікацій, проведення процедури закупівлі та звітування про виконання договору, а також інші фактори, що можуть мати вплив на розрахунок кількості уповноважених осіб. Разом з тим, слід враховувати обсяги проведених закупівель в організації, а також їх періодичність та специфіку.

З метою надання допомоги суб'єктам сфери публічних закупівель щодо орієнтовного розрахунку необхідної кількості уповноважених осіб в організації, Мінекономіки спільно з Київською школою економіки за підтримки проекту "Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах (TAPAS)" провели дослідження, результатом якого стало розроблення онлайн калькулятора уповноважених осіб, який дозволяє провести орієнтовний розрахунок на підставі інформації про публічні закупівлі конкретної організації-замовника.

Онлайн калькулятор розміщений за посиланням https://cep.kse.ua/osoba/. Щоб розрахувати рекомендовану кількість уповноважених осіб, необхідно ввести назву або код ЄДРПОУ організації. Цей інструмент передбачає також можливість коригування часу, який витрачається на різних етапах закупівлі та може відрізнятись у організаціях, що в свою чергу може впливати на рекомендовану кількість таких осіб.

Водночас Законом передбачено, що уповноважені особи для здійснення своїх функцій мають підтвердити рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом проходження безкоштовного тестування. Порядок організації тестування уповноважених осіб буде розроблений Уповноваженим органом.

Ураховуючи вищезазначене, особам, які можуть бути визначені уповноваженими, слід завчасно користуватись наявними безкоштовними джерелами інформації для отримання відповідних знань щодо застосування закупівельного законодавства.

Інформація про відкриті джерела, які допоможуть в отриманні необхідних знань та матеріали, які стосуються переходу на новий формат роботи, розміщені на офіційному сайті Уповноваженого органу за електронною адресою www.me.gov.ua, в розділі "Публічні закупівлі", у рубриці "Професіоналізація".

Разом з тим, для узгодженого розуміння функцій особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, Мінекономіки розроблено професійний стандарт для професії "Фахівець з публічних закупівель", що затверджений наказом Міністерства соціальної політики України від 18.02.2019 N 234 та розміщений на офіційному сайті Мінекономіки в розділі "Публічні закупівлі" рубрика "Професіоналізація" за посиланням www.me.gov.ua.

Так, професійний стандарт дозволяє роз'яснити сферу обов'язків особи, яка буде відповідальною за проведення закупівель, а також кваліфікаційні вимоги та професійні компетентності, якими має володіти така особа.

Лист Мінекономрозвитку від 06.12.2019 р. N 3305-04/52038-03

Шановні користувачі! Тепер ви можете дізнаватися всі останні новини порталу Бухгалтер.com.ua першими в TELEGRAM і VIBER спільнотах! Більш детально за посиланням.

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


коментарі
(10)
Володимир
17.07.2020
ми це знаємо.навіщо по 100 раз одне і те саме писати???
Вадим
21.07.2020
Хто пояснить призначення уповноваженого згідно першого - шляхом покладання на працівника із штатної чисельності функцій уп. особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно законодавства . Коли штат повністю упакован. Згідно чого йому робити доплату - з економії ??? Де це чергове "згідно законодавства"- де це законодавство ??? Калькулятор гарно рахує, тільки не враховує відповіді аудиторам , відповіді на скарги , на вимоги, на запити. , поїздки в суд. і все це за півставки по 9 р -за 1818 грн.
NeProzorro
21.07.2020
А яким чином зобов'язати ІНШІ ПІДРОЗДІЛИ (наприклад, фінансовий чи технічний, господарський відділ) допомагати уповноваженій особі?Наприклад, при закупівлях будівельних робіт-уповноважена особа не є фахівцем по напрямку будівництва (не орієнтується в кошторисах, ДБН, планах-схемах та іншому), а інші нічого не хочуть робити бо торги-функції УО, за які вона отримує зарплату.
Вадим NeProzorro
21.07.2020
Ваш керівник повинен їх зобовязати надавати таку інформацію і розяснити цім дятлам що ви не їсте їхній хліб , а відповідаєте лише за прцедуру закупівлі. А свіїй хліб хай вони самі відробляють.
Вадим NeProzorro
21.07.2020
Коли у вас є такі відділи то вони повинні надавати всю потрібну інформацію вам так ,як ви як УО відповідаєте за процедуру закупівлі !!!! , а технічну та якісну частину повинні надавати вузькопрофільні спец. Біда коли такіх спецов немає а директор хоче все і сразу.
NeProzorro
21.07.2020
УО повинна розглядти пропозиції учасників та САМОСТІЙНО приймати рішення щодо вибору переможця при спрощеній закупівлі.Але це нелогічно. Як УО (яка не є фахівцем з будівництва) може аналізувати технічні моменти в пропозиціях? Та приймати рішення по питаннях в яких вона не орієнтується?
Вадим
22.07.2020
Ви виставляєте технічні умови , а учасники повинні погоджуватися з ними. Коли вони роблять якісь зміни то їх потрібно погоджувати з вашими технарями.
Економ Вадим
22.07.2020
Керівник кричить щоб все по закупівлі було зроблено і то швидко. Інші відділи не спішать допомагати, а керівник вимагає від уповноваженої особи складати проекти, технічні вимоги та кошториси.
Лілія Вадим
22.07.2020
А що прописано в положенні про уповноважену особу? І в наказах? УО виконує свої функції згідно положення (оприлюднення і інше).Чи вказано в положенні і наказах по УО про технічні питання?
NeProzorro Вадим
22.07.2020
Наші технарі кажуть, що все має робити УО, функціями якої є закупівлі. І не хочуть нічого ні рекомендувати ні підказувати щоб не брати на себе відповідальність.
Залишити коментар:
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн