Інформація по темі "" | Публікації по тегу
08.11.18
23487 35
Друкувати
Обране

Зміни в ProZorro: велика революція в "малих" тендерах

Що таке "спрощена закупівля"? Скільки коштуватиме подати скаргу в Антимонопольний комітет? Як замовникам купувати товари через електронний каталог ProZorro?


Грудень 2018 року несе нам масштабні нововведення у публічних закупівлях. Насамперед, вже 8 листопада ми чекаємо, що Верховна Рада проголосує за зміни до Закону "Про публічні закупівлі".

Вони стосуватимуться так званого "узаконення допорогових закупівель", створення електронного каталогу товарів, а також нового методу подання та оплати скарг в Антимонопольний комітет (далі – АМКУ). Як це все працюватиме разом?

На зміну "допорогам" - спрощена процедура закупівель.

Головне нововведення, якого ми вже давно очікуємо - це запровадження спрощеної процедури закупівель, яка прийде на зміну допороговим торгам.

Це буде ще одна закупівельна процедура, яку замовники здійснюватимуть на суми від 50 тисяч гривень.

Тобто якщо на сьогоднішній день замовники зобов’язані купувати товари і послуги на суму від 200 тис. грн, а роботи від 1,5 млн грн, шляхом проведення тендерної закупівлі, то спрощені закупівлі потрібно буде проводити від 50 тис. грн незалежно від предмету закупівель.

Зміни зачеплять і замовників-монополістів, які зараз мають змогу закуповувати роботи без конкурсу на суму до 5 млн грн.

Тепер за такий підряд на майже 5 млн грн матимуть змогу позмагатись представники бізнес-середовища. Тобто і для звичайних замовників, і для монополістів встановлено одну межу.

Спрощена процедура торгів буде дуже простою та швидкою в реалізації, тому замовникам нічого боятися. В часових межах - це орієнтовно півтора-два тижні на проведення процедури.

Також буде передбачено можливість не відміняти тендер, де подана лише одна пропозиція. Тобто якщо замовника влаштовує цей контрагент, то не потрібно шукати ще якихось, щоб закупівля відбулась.

Не проводити спрощених торгів можна буде при нагальній потребі, яку потрібно буде детально обґрунтувати. Переліку таких причин у законі немає, тому, думаю, що тут можуть бути і зловживання зі сторони замовників, але наперед нічого не загадуватимемо.

Укласти прямий договір без проведення спрощеної закупівлі можна буде, якщо перед цим була проведена така закупівля, однак на неї ніхто не прийшов.

Чому це є для нас так важливо? Бо наразі головною проблемою допорогових закупівель є те, що вони по суті нічим не регламентуються.

У законі вказано, що замовники змушені дотримуватись принципів закупівель, але разом з тим, які б порушення вони не вчинили під час таких закупівель, механізму покарання замовників не існує.

Така проблема якоюсь мірою відлякувала потенційних учасників тендерних закупівель. Звичайні підприємці не ділять торги на допорогові чи відкриті, і у випадку дискваліфікації критикують: "Це зрада! Мене незаконно викинули з тендеру і ніхто нічого замовнику зробити не може".

І є велика ймовірність, що цей підприємець більше не захоче брати участь в тендерах. Тепер така проблема зникне, оскільки за порушення закону у спрощеній закупівлі замовник нестиме таку ж відповідальність, як і у відкритих торгах.

Забув завантажити довідку? Не хвилюйся, видихни і завантаж її.

Ще одне важливе нововведення, яке на нас чекає – це можливість для учасників виправити недоліки у своїх пропозиціях, якщо такі є.

Технічно це виглядатиме так: замовник починає розгляд пропозицій і бачить недоліки у пропозиції найдешевшого учасника, детально описує все, чого бракує і дає можливість підприємцю чи компанії впродовж 24 годин дозавантажити необхідні документи.

Це нарешті вирішить проблему дискваліфікацій якісних постачальників чи підрядників, які при поданні тендерної пропозиції не все врахували.

Буває, що забули якусь довідку дозавантажити, копії аналогічних договорів або листів-відгуків, чи банально одну сторінку паспорта уповноваженої особи.

Якщо всі ці речі є, але учасник їх помилково не завантажив у систему, то протягом короткого часу він матиме можливість це виправити.

Впевнений у своїй правоті? Надішли скаргу в АМКУ, отримай позитивне рішення і поверни свої гроші.

Великі зміни чекають в поданні скарг до Антимонопольного комітету. Насамперед, керівники організацій тепер нестимуть відповідальність за невиконання рішення АМКУ.

Також замовники не матимуть можливості відмінити торги, доки АМКУ розглядає скаргу учасника, а для учасників з’явиться можливість оскаржити відмінені закупівлі.

Відтепер учасники також не зможуть відкликати свою скаргу - колегія Антимонопольного комітету обов’язково розгляне її, навіть якщо учасник передумав скаржитьсь.

Оплата скарги тепер відбуватиметься через систему ProZorro. На сьогоднішній день оплата здійснюється через банк, учасники мають підвантажувати платіжки у систему, АМКУ це все вручну перевіряє та з’ясовує чи дійсно була оплата, а не просто в фотошопі зроблена квитанція.

Тепер все стане простіше - в ProZorro з’явиться функціонал по оплаті скарги, тому проблема перевірки оплати скарг відпаде.

Зросте і сама вартість подання скарги, яка зараз коштує 5 тис. грн під час закупівлі товарів і послуг та 15 тис. грн - під час закупівлі робіт.

Сьогодні це не такі великі суми для недобросовісних підприємців, які хочуть заблокувати закупівлю, маючи якісь свої інтереси.

Тепер вартість скарги буде складати 1,5% від очікуваної вартості, тобто якщо закупівля оголошена на 10 млн грн, то заплатити за розгляд скарги доведеться 150 тис. грн. Передбачено також максимальне обмеження вартості скарги - не більше 350 прожиткових мінімумів. Такими значними коштами учасники навряд чи ризикуватимуть, будучи не впевненими в своїй правоті.

Але якщо скаржник дійсно впевнений і Антимонопольний комітет підтверджує зловживання зі сторони замовника, в такому випадку підприємець отримує свої кошти назад.

Каталог у системі ProZorro – інтернет-магазин для замовників?

Саме так. В системі ProZorro замість проведення спрощених закупівель можна буде використати електронні каталоги.

Це стосуватиметься лише закупівель товарів і буде таким собі аналогом інтернет-магазинів, якими ми всі звикли користуватись.

Умовно, якщо замовник хоче закупити ноутбук певної марки, то йому потрібно буде лише зайти у розділ електронного каталогу, залишити свою заявку з очікуваною вартістю товару, кількістю одиниць та місцем поставки і через деякий час він отримує інформацію, що певний учасник електронного каталогу продасть йому ці ноутбуки за таку то ціну.

Що ми отримаємо в результаті? З однієї сторони, замовникам доведеться знову вчитись користуватись чимось новим, а з іншої сторони – замовники матимуть можливість залишити свою заявку в електронному каталозі і на наступний день отримати свого постачальника та оперативно закупити товар. Виграють від цього всі.

Навіщо воно нам треба?

Коли система тільки почала працювати, то очевидно, що все врахувати було не можливо.

Це стосується і моделі оскаржень в АМКУ, яку можна було створити лише з досвідом роботи системи, і створення електронного каталогу в ProZorro.

А такі речі, як спрощені процедури закупівель, без сумніву дуже необхідні.

Ми бачимо, що замовники дуже нерівномірно проводять допорогові закупівлі.

Бачимо, що є області, де проводять сотні і тисячі допорогових закупівель в місяць, а є такі, де допорогових конкурентних торгів практично не проводять.

Наприклад, за 9 місяців у Львівській області проведено майже 7 тис. допорогових закупівель, а у сусідній Закарпатській всього 440 процедур.

Сподіваємось, що ці зміни будуть вже цього тижня проголосовані і ми побачимо справжню революцію у роботі системи ProZorro.

 

експерт з публічних закупівель, виконавчий директор ГО "Центр громадського моніторингу та досліджень"

www.epravda.com.ua

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі
(35)
Лариса
08.11.2018
Щоб Ви живі були.....
Вадим
08.11.2018
А коли буде "велика" революція в малих зарплатах бухгалтера-бюджетника ? На даний час миття підлоги за порогом і до порогу оплачується так само як і проведення і відповідальність тендерних закупівель на сотні тисяч гривень і відповідальністю .
Дмитрий Вадим
08.11.2018
Ещё чуть-чуть надо потерпеть, ну Вы поняли
кві Дмитрий
09.11.2018
Ніхто не казав, що треба чуть-чуть потерпіти, казали, що добре буде нашим внукам ;) все ради них ;)
Наталія Вадим
09.11.2018
Це точно, цим бухгалтерам вже незнають що зробити, кожен день шось нове і нове
Дмитро
08.11.2018
А звідки ви впевнені, що зрада проголосує? Нащо публікуєте цього "експерта" з поїдання грантів
Дмитро Дмитро
08.11.2018
До речі один з помічників автора цього законопроекта - син відомого пилипишина, "антикорупціонери" блін
Іра
08.11.2018
"Спрощена процедура торгів буде дуже простою та швидкою в реалізації, тому замовникам нічого боятися. В часових межах - це орієнтовно півтора-два тижні на проведення процедури"
Це Ви серйозно? В минулому році нам кинули кошти в середині грудня, ледве встигли використати до кінця року. А зараз? Хто захоче зв'язуватися з бюджетниками? Нікому кошти на кінець року не потрібні, ніхто ПДВ собі піднімати не захоче((((((((((((


Іра
08.11.2018
"Така проблема якоюсь мірою відлякувала потенційних учасників тендерних закупівель. Звичайні підприємці не ділять торги на допорогові чи відкриті, і у випадку дискваліфікації критикують: "Це зрада! Мене незаконно викинули з тендеру і ніхто нічого замовнику зробити не може""
Ніхто зі "Звичайними підприємцями" не працює, всі заздалегідь домовляються і цю ситуацію таким чином не змінити ИМХО



qwerty
08.11.2018
Еге-ж, буде як завжди - їхнім салом по нашим губам... От взяти б тих "реформаторів" і працевлаштувати, тимчасово, на листопад-грудень в бухгалтерію будь якої бюджетної установи, що б на своїй шкурі відчули оті реформи, ще й в кінці року!
бухгалтреия qwerty
09.11.2018
хай залишаються до березня поки нови закупівлі на новий бюджетний рік зроблять
йошкін кіт
08.11.2018
Вот непонятно, с чего это законотворцев всегда так прет на всякие нововведения в конце года? Шо они там курят?
Карл йошкін кіт
08.11.2018
Розпорядок плану роботи будь-яких реформаторів в будь-якому міністерстві України :
Ну сидять вони с початку зима холодно кофе п"ють.
Наступила весна птички співають, сонце пригріває, впадло працювати,
Літо жарко відпустка.
Кінець року, а давай ми швидко придумаємо якусь тупу, безглузду, нікому незрозуміло та сиру постанову для галочки. а то скажуть що ми дармоїди . Потім ще рік будемо доопрацьовувати, розяснювати і правити помилки які ми допустили в ній.
йошкін кіт Карл
09.11.2018
А-а-а, так вот где собака порылась, в смысле - вот в чем цымес!
Лада))
08.11.2018
JOSH:UA
08.11.2018
Якщо "спрощена закупівля" буде обов'язково від 50 тис. грн. то Звіт про укладений договір також буде від 50 тис. грн. Тільки опублікувати його потрібно буде тільки в тому випадку, коли було невдало проведено один раз "спрощену закупівлю"? Чи така процедура відповідно змістися і Звіт про укладений договір буде до 50 тис. грн.?
Олена
08.11.2018
Тобто тепер по любому потрібно буде проводити закупівлі, якщо більше 50тис.?? звіт про закупівлю не працює???
Оксана Олена
08.11.2018
Так, звіт не працює, якщо я не помиляюсь, то необхідно буде викладати всі договори разом з додатками до 50,0 тис.грн
Бюджетник
08.11.2018
"Бачимо, що є області, де проводять сотні і тисячі допорогових закупівель в місяць, а є такі, де допорогових конкурентних торгів практично не проводять."
А может дело в том, что денег таких нет для закупки товаров и услуг по тендерам, а не в самих регионах?
Злий бюджетник
08.11.2018
А хто буде займатися їхньою "революцією" в установах - знову нещасний раб-бухгалтер?!
Спочатку пропишіть в Законі про обов'язковість створення відділу держ.закупівель із мінімум 2-х людей, а потім проводьте свої "революції" бо не кожен "мер" на місцях хоче вводити додаткові посади саме спеціально для цього бо "не має в бюджеті коштів"!!!
JOSH:UA
08.11.2018
Насамперед, вже 8 листопада ми чекаємо, що Верховна Рада проголосує за зміни до Закону "Про публічні закупівлі".
_____
08.11.2018Розгляд відкладено
Lenycj JOSH:UA
08.11.2018
Хоч це добре, дайте провести торги на 2019 р. по старому
Питбуль
09.11.2018
Офигенно!!! Если у меня было несколько допорогов и несколько отчетов о заключенных договорах (что куда быстрее допорога и проще), то теперь я вынужден буду проводить кучу допорогов на всякую мелочевку, да еще и нести за это полную ответственность, как при открытых торгах (которых у меня вообще нет). Супер, спасибо!!!
JOSH:UA Питбуль
09.11.2018
А що казати, про тих, які і так проводять стабільно 5-6 відкритих торгів, кожного року, бо є закупівлі більше 200 тис. грн. Плюс зараз добавився тендер на світло. Так і живем.
светлана
09.11.2018
Я считаю, что это совсем не работа бухгалтера. Нужно вводить дополнительные ставки "видповидальних осиб" вот пускай они этим и занимаются, а то на бедного бухгалтера уже все что можно и не можно навешали
JOSH:UA светлана
09.11.2018
та просто в кожній держустанові є бухгалтерія, і пхають туда всяку різну роботу, в якій є хоть якісь цифри. а начальство, яке має розподілити робочий процес так, що б все добре працювало, таким зазвичай не переймається. головне що б б хтось робив роботу для того що б з нього спитати. та що казати, якщо прибиральник має конкретну площу для прибирання, а за чищення туалету доплату. і так має бути, що чітко прописано обов'язки прибиральника. то придумали едату, прозоро, і хто то всбо має робити рішайте самі. членам тендерного комітету не доплачують за додаткову роботу.
светлана
09.11.2018
Где в типовой должностной инструкции прописано что это обязанность бухгалтера? Как по мне ,так это абсолютно другая профессия
JOSH:UA
09.11.2018
велика революція в "малих" тендерах
__
а коли буде велика революція в "малих" зарплатах?
Олег
09.11.2018
Справа проти рюкзачника Авакова закрита, за відсутністю складу злочину. Сімейка міністра спокійно поклала собі до кишені десятки мільйонів, а грантососи боряться з корупцією в закупівлях на 50 тис. На утримання НАБУ,САП, НАЗК та інших антикорупціонерів щороку витрачається мільярди, а результат їх роботи нульовий, посадили кілька дрібних чинуш і повернули пару тис. грн.
Надія
12.11.2018
І знову все це на бухгалтера.І ТАК БУХГАЛТЕРСЬКОЇ РОБОТИ ВАЛОМ.Скільки можна. Хай введуть спеціалістів з державних закупівель і роблять зміни до Закону, щоб одна конкретна людина займалася закупівлями.Уже скоро бухгалтера будуть ночувати на роботі. Перш ніж приймати зміни треба все проаналізувати (М. Нефьодов це ВАМ).
Нефьодов Надія
13.11.2018
то просіть свого керівника щоб вів спеціаліста з держзакупівель...хоча на мою думку це робота економіста
EVGENIY Нефьодов
13.11.2018
А чому бухгалтер повинен просити керівника? Завтра треба буде яму викопати у дворі, заставе керівник копати бухгалтера, то бухгалтера буде просити хай він найме копача? У керівника голова є? Чи може бухгалтер за нього буде все вирішувати?
Нефьодов EVGENIY
13.11.2018
ну не міністру ще займатись організацією роботи на місцях ...якщо бухгалтер мовчить то значить його все влаштовує
Надія
19.11.2018
Бухгалтери мовчать, бо роботу треба виконати, інакше лишуться без куска хліба. В душі бухгалтери плачуть. Дайте хоч закупити енергоносії , на новий бюджетний рік, по старому де сума закупівлі менше 200 тис грн. ато будемо без світла і газу. Шановний, Юрій Кузько , а знаєте, що роблять зараз бухгалтери. Вони моляться до Бога,щоб депутати не проголосували за ці зміни в кінці року. Будемо надіятись.
Михайло
27.11.2018
УУУУУУУРРРААААААААААААА!!!!

У парламенті не підтримали вдосконалення ProZorro

Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
pw-image
Доступ до сайту за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн