Інформація по темі "" | Публікації по тегу
12.08.15
4243 1
Друкувати
Обране

Національне агентство з питань держслужби, щодо надання роз'яснення окремих положень Закону України "Про запобігання корупції" при виникненні конфлікту інтересів

Національне агентство України з питань державної служби в листі від 25.06.2015 р. N 3340/13-15 повідомило наступне.

Згідно із частиною першою статті 28 Закону України "Про запобігання корупції" (далі - Закон) особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, зокрема посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої статті 3, зобов'язані:

  • вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
  • повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів, безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство з питань запобігання корупції чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;
  • не вчиняти дій та не ухвалювати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;
  • вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Статтею 1 Закону визначено, що потенційний конфлікт інтересів - це наявність в особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об'єктивність чи неупередженість ухвалення нею рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Реальний конфлікт інтересів - це суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість ухвалення рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Відповідно до абзацу третього частини першої статті 27 Закону положення абзаців першого та другого цієї частини щодо обмеження спільної роботи близьких осіб не поширюються, зокрема, на осіб, які працюють у сільських населених пунктах (крім тих, що є районними центрами), а також гірських населених пунктах.

Згідно із частиною четвертою статті 28 Закону безпосередній керівник або керівник органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади, якому стало відомо про конфлікт інтересів підлеглої йому особи, зобов'язаний вжити передбачені цим Законом заходи для запобігання та врегулювання конфлікту інтересів такої особи.

Крім того, абзацом другим частини третьої статті 28 Закону передбачено, що Національне агентство з питань запобігання корупції у випадку одержання від особи повідомлення про наявність у неї реального, потенційного конфлікту інтересів упродовж семи робочих днів роз'яснює такій особі порядок її дій щодо врегулювання конфлікту інтересів.

Завантажити лист

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
1
коля
10.02.2016
Головбухи управлінь освіти щомісяця офіційно отримують премії, що у 4-5 разів (!) перевищують їх посадовий оклад. Раджу рядовим працівникам: подивіться у штатні розписи і ви побачите, що ваш головбух для спеціалістів замовляє і отримує в казначействі 50-відсоткову надбавку, а вам дає лише по 20 відсотків. Решту 30 відсотків (а це з кожного спеціаліста) головбух привласнює собі, і отримує її у вигляді вищевказаних премій. Трохи від цих грошей перепадає заступникам.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі