UA | RU

НАЗК пояснило, як користуватися реєстром декларацій

Загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр)


Перед початком роботи з Реєстром

  • потрібно отримати електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (далі - АЦСК). Перелік АЦСК можна переглянути за посиланням: http://czo.gov.ua/status-ecp;
  • потрібно мати персональну електронну поштову скриньку (у разі відсутності персональної електронної поштової скриньки потрібно її створити). Рекомендуємо у назві поштової скриньки не використовуватисимволи “-”, “_”. Також не рекомендується використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru);
  • для коректної роботи з Реєстром рекомендуємо використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Для встановлення інтернет-браузера Google Chrome Ви можете перейти за посиланням: https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html.

Початок роботи з Реєстром

  • необхідно перейти на сторінку входу до Реєстру за посиланням: https://portal.nazk.gov.ua/login;
  • правильно обрати АЦСК, який Вам видав ЕЦП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа ЕЦП, натиснути “Увійти”;
  • при реєстрації обов’язково слід перевірити правильність Ваших даних, а саме П.І.Б. (має бути українською) та ІПН. У разі виявлення розбіжностей необхідно припинити реєстрацію та звернутись до АЦСК, який Вам видав ЕЦП (отримати новий ключ з правильними даними) та здійснити реєстрацію з новим ключем; 
  • при реєстрації правильно вказуйте адресу персональної електронної поштової скриньки (на цю адресу буде направлено лист підтвердження реєстрації) та Ваш номер телефону (у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку Ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної Вами при отриманні ЕЦП);
  • для завершення реєстрації необхідно увійти до Вашої поштової скриньки (вказаної при реєстрації), відкрити електронний лист “Підтвердження реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій” та перейти за посиланням. Якщо у вхідній пошті немає листа підтвердження реєстрації перевірте папку “Спам”.  

 

Навчальне відео із реєстрації у Реєстрі

 

  • якщо при спробі входу до Реєстру система видає помилку при зчитуванні ключа або іншу, пов’язану з використанням Вашого  ЕЦП, Ви маєте можливість перевірити Ваш електронний цифровий підпис за допомогою online-сервісу шляхом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign

Результатом успішної перевірки буде повідомлення: ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО.

Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, зверніться до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ключ;

  • якщо Ви вже зареєстровані в Реєстрі, але змінили електронний ключ, Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: “Я загубив/змінив свій приватний ключ”.

 

Навчальне відео зі зміни електронного цифрового підпису в Реєстрі

 

Заповнення декларації (повідомлення про суттєві зміни у майновому стані)

  • після створення нового документа послідовно заповнюйте відповідні розділи. Для коректного збереження внесеної інформації та переходу до наступного розділу використовуйте відповідну кнопку у кінці кожного розділу; 

  • у Реєстрі можна здійснити збереження чернетки документа та продовжити роботу пізніше. Для того, щоб внесена персональна інформація зберігалась, Вам потрібно працювати з документами на одному комп’ютері в одному інтернет-браузері (рекомендується Google Chrome);
  • якщо при заповненні окремих розділів постійно виникають помилки, спробуйте видалити дані цього кроку за допомогою кнопки у верхньому правому куті розділу та заповніть цей розділ знову.

Видалити дані цього кроку

 

Вирішення технічних проблем

1. Якщо після реєстрації у Реєстрі на вказану поштову скриньку Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і при повторному вході до Реєстру видається помилка: “Ви не підтвердили E-mail”, потрібно: 

Перевірити папку “Спам” Вашої електронної поштової скриньки та у разі відсутності листа підтвердження виконати такі дії:

Написати електронний лист у службу технічної підтримки support@nazk.gov.ua з Вашої персональної поштової скриньки, яку Ви будете використовувати для роботи з Реєстром. У темі листа зазначити: Не надходить лист підтвердження. У самому листі зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та правильну адресу персональної електронної поштової скриньки.

УВАГА! Якщо не надійшов лист підтвердження, НЕ ПОТРІБНО отримувати новий ЕЦП. Це не допоможе вирішенню Вашого питання, а навпаки тільки ускладнить його.

 

2. Якщо після реєстрації у Реєстрі Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і вже отримали новий ЕЦП, потрібно:

Написати електронний лист у службу технічної підтримки support@nazk.gov.ua з Вашої персональної поштової скриньки, яку Ви будете використовувати для роботи з Реєстром. У темі листа зазначити: Не надходить лист підтвердження, ЕЦП змінено. У самому листі зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та правильну адресу персональної електронної поштової скриньки.

Після обробки Вашого листа Ви зможете скористатись функцією “Я загубив/змінив свій приватний ключ” (навчальне відео зі зміни електронного цифрового підпису в Реєстрі наведено вище).

У разі успішного подання заявки на зміну ЕЦП Ви отримаєте таке повідомлення: “Ваша заявка на зміну ЕЦП успішно прийнята. На час розгляду заявки Ви не зможете користуватись реєстром. Після перегляду Вашої заявки Ви отримаєте електронного листа з подальшими інструкціями.”

Заявки на зміну ЕЦП обробляються у робочий час протягом двох годин. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з Вашим новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

 

3. З інших технічних питань Ви також можете звернутись до служби технічної підтримки за адресою support@nazk.gov.ua, при цьому:

- направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;

- у темі листа зазначайте суть Вашогопитання;

- у листі необхідно зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

З одного технічного питання направляйте тільки ОДИН лист до служби технічної підтримки. Направляючи кілька листів Ви тільки створюєте додаткові складнощі у роботі служби технічної підтримки і тим самим затримуєте отримання відповіді на Ваші питання.

У зв’язку з великою кількістю листів Ваш запит може оброблятись протягом 3-х діб.

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (174)
Тетяна
19.03.2017
Чому при перегляді декларацій у ЄДИНОМУ ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ, то деякі декларації відображаються сірим кольором, а деякі - червоним.
Ludmila Тетяна
20.03.2017
Сірим кольором відображаються чернетки, червоним - подані декларації.
Серг Ludmila
21.03.2017
Черновики в реестре никак не отражаются, они еще не поданы.
Bond
19.03.2017
Сірим це за минулий період!!!
Серг Bond
19.03.2017
Нет, с периодом это точно не связано. Самому интересно.
Тетяна Серг
20.03.2017
Можливо червоним кольором-це вже перевірені декларації...
Людмила
20.03.2017
Також цікаво стосовно кольору????
Марія
20.03.2017
Чому я не можу повторно увійти державний реєстр ...мені вибиває що мій номер і електронна пошта вже існує...що робити
Олександр Марія
21.03.2017
Так відбувається, коли Ви вже заходили у Реєстр, можливо, під іншим ЕЦП.
Тетяна
20.03.2017
Підскажіть будь - ласка що робити не можу відправити декларацію постійно пише помилка, не вдалося обробити дані, спробуйте пізніше
Люба
20.03.2017
Та ж помилка .Помилка. Не вдалось обробити дані. Спробуйте знову. В кого було таке -підскажіть!!!!
Ірина
20.03.2017
16,03 подали декларацію і досі вже 20.03 вона сірим кольором. Що робити?
Серг Ірина
20.03.2017
А Вам на посту приходило подтверждение про подачу декларации?
Серг Ірина
20.03.2017
* на почту
Ірина Серг
21.03.2017
Так, приходило
Оксана Ірина
22.03.2017
Має горіти активна і дата можливої зміни 29.03
Ірина Оксана
22.03.2017
Статус "Активна" без дати можливої зміни. Подати ще раз не дає.
Тетяна
20.03.2017
При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований.
Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ"
При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ"
система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує
Олександр Тетяна
21.03.2017
Використовуйте стару адресу для зміни ЕЦП. Післе зміни - відредагуйте адресу ел. пошти в особистому кабінеті, якщо потрібно.
Валерій Олександр
16.02.2018
А як що, вже створив новий ключ ЕЦП з новою адресою, при спробі змінити ключ в назк, пише такої адреси неіснує, що робить?
инна Валерій
25.02.2018
вам вiдповiли?у меня такая же проблема
Славік Олександр
19.03.2018
стару елек.адресу за якою реєструвався непамятаю(( що мені тепер робити???
Анастасия Славік
25.03.2018
Ви вирішили це питання? Бо в мене така ж проблема. На гарячу лінію телефоную, якби хтось взяв слухавку. До 1 квітня треба подати.
Віта Тетяна
27.03.2017
В мене така ж помилка, вам відповіли???
Валя Тетяна
14.03.2018
Вам написали. у мене ж ця сама проблема підскажіть
Віта Тетяна
24.03.2018
Та ж проблема!Що ви робили?
Ірина
21.03.2017
Допустила помилку у електронній адресі. Послала три повідомлення на портал nazk,до цього часу нічого не можу зробити. В систему не має доступу через цю помилку.
Тетяна
21.03.2017
Стосовно кольору декларації - нас теж зацікавило. З особистих спостережень - червоні декларації, які подані й термін внесення змін до них вичерпано (пройшло 7 днів), сірим кольором - по яких ще не сплив термін внесення змін. Це не 100%, яле є така закономірність.
Олена
21.03.2017
В який,термін обробляються заяви на зміну ецп ?За цієї помилки я не можу здійснити реєстрацію,що потрібно робити?
Ольга
21.03.2017
Допустила помилку ел.адреси послала три повідомлення на support.вже 5 днів нічого нема.скільки ще можна чекати?
Ліда Ольга
22.03.2017
помімяйте електронну адресу в "Мій профіль"
Iрина Ліда
27.03.2018
Мiй профiль. Це де знаходиться? Треба змiнити електронну адресу. Допоможiть(
Валентина Ольга
22.03.2017
як вирішили свою проблему, бо в мене така ж?
Віта
24.03.2017
При реєстрації я не вірно вказала поштову скриньку,тобто pischanska@mail.ru, а потрібно було pishchanska@mail.ru, перевипустила ЕЦП, але під час входу
виникає помилка "Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. До мого профілю не доходе. Писала листи, звонила на гарячу лінію результата нуль, що робити. Допоможіть
Наталія Віта
28.03.2017
Можливо, поміняти mail.ru на ukr,net
Лариса Віта
29.03.2018
НАЗК це знущання над користувачами!!!!!!!! Пішла 5 доба після відправки листа про зміну електронної адреси,ніякої відповіді.Що робити?


Марина
25.03.2017
Постійно пише помилку, що користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Міняли ецп у зв'язку з пошкодженням. За три дні написала листів 20 на support nazk відповіді не має. Може в когось була така проблема підкажіть як вирішити.Буду дуже вдячна. Бо сил вже не має.
Катерина
25.03.2017
Допоможіть вже другий тиждень пише помилка не вдалося обробити дані спробуйте пізніше в кого таке було підкажіть шо робити !!!!
Dm
26.03.2017
Красным цветом декларации с PDF файлом, серые без оного.
Dm
26.03.2017
не працює зараза, чтоб депутаты так голосовали как эта система работает, ждали по 3 дня чтоб войти
Пенсіонер
26.03.2017
Виникла помилка при автентифікації користувача (Помилка. Спробуйте пізніше.)
Третій день не могу зайти, що робити?
Світлана Пенсіонер
27.03.2017
Аналогічно((((
Тетяна Пенсіонер
27.03.2017
Можливо через те, що використовуються ключі АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Михайло Тетяна
28.03.2017
Ні, у мене ключ Привата, помилка вже кілька днів та ж сама.
Ірина Михайло
28.03.2017
Таке ж саме,Пише "Виникла помилка при автентифікації користувача.Помилка.Спробуйте пізніше. ((( а до 01.04. зовсім мало залишилось часу(
наталя Пенсіонер
24.02.2018
попробуйте открыть другим браузером, у меня не открывал браузером со включенным впн
Олена
28.03.2017
І я 3 день не можу зайти. пише:Виникла помилка при автентифікації користувача. Що далі?
людмила Олена
28.03.2017
І я 3 день не можу зайти. пише:Виникла помилка при автентифікації користувача. Що далі? " від 28.03.2017
людмила Олена
28.03.2017
я 3 день не можу зайти. пише:Виникла помилка при автентифікації користувача. Що далі? " від 26.03.2017

Діма
28.03.2017
те саме: Виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Спробуйте пізніше.) що робити, як вирішити дане питання. Перед цим вніс всі дані та зберіх декларіцію.
Євген Діма
23.01.2018
В мене така сама помилка. І що ви робили?
Ольга
28.03.2017
Проблема така сама! "Помилка. Спробуйте пізніше". Що можна зробити?
Лариса
28.03.2017
я перевипустила ецп, тому що ключ був на старому прізвищі. тепер у мене помилка "користувач з таким податковим номером вже зареєстрований". підкажіть будь ласка як вирішити дану проблему. буду дуже вдячна, бо вже не знаю що робити. на дзвінки не відповідають, листи також.
Галина Лариса
13.03.2018
Підкажіть, будь ласка, як ви вирішили цю проблему? В мене така ж ситуація у цьому році.
Валя Лариса
14.03.2018
Підскажіть. теж аналогічна проблема. Як ви вирішили
Валя Лариса
14.03.2018
Новий ключ було отримано на нову електронну адресу (старої немає). На нову адресу прийшло повідомлення "...на Ваше ім’я випущений електронно-цифровий підпис з наступними параметрами..." При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Що роботи?


Дарина
28.03.2017
допоможіть вирішити дану проблему. не можу ввійти , при автентифікації весь час помилка, я вже тиждень намагаюся, зайшла один раз почала вводити дані і вибило, а після цього вже і ключ змінила так не можу навіть електронну пошту написати щоб оновити весь час помилка,
Наталія
28.03.2017
Допоможіть будь-ласка при вході до системи за допомогою ЕЦП виникають різні помилки то автентифікація користувача, то помилка при зчитуванні ключа, то помилка шлюзу 502
Олена
28.03.2017
У зв'язку з навантаженням сервер не працює. Рекомендую заходити пізно ввечері. Але начебто президента підписав указ про те що декларації можна здавати до 1 травня.(поки не опубліковано)
Галина
28.03.2017
На сайті ВРУ висить ЗУ Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб,де в кінці зазначено, що
6. Розділ XIII "Прикінцеві положення" доповнити пунктом 5-1 такого змісту:

"5-1. Продовжити до 1 травня 2017 року строк подання щорічної декларації для осіб, які відповідно до цього Закону подають таку декларацію вперше".
Проте Закон не набрав чинності. І коли набере?
Наталі
29.03.2017
При спробі подати декларацію пише. Помилка. Не вдалось обробити дані. Спробуйте знову. Але заходть на сайт з цього ключа.
Людмила
29.03.2017
У мене ключ АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна": зареєструвалась, заповнила декларацію та зберегла її ще 17 лютого 2017 року. З того часу майже кожного дня по сьогоднішній день при подачі декларації пише:" Помилка. Не вдалось обробити дані. Спробуйте знову". Що робити? Мені загрожує звільнення з роботи від керівництва та, мабуть, штраф від НАЗК?

Марина Людмила
30.03.2017
Аналогічна ситуація з ключем від "України" вже декілька днів, коли немає такої проблеми з приватовськими ключами, тех підтримка мовчить, зараз їду в Приват, буду робити новий ключ... Більше немає куди тянути
Ірина
08.08.2017
заповнюю декларацію, подаю, а вона лише тільки в чернетках. що не так?
Світлана
04.10.2017
Декларація лише в статусі чернетки! Що робити?
Василь
26.10.2017
Виникла помилка при автентифікації користувача (Помилка. Спробуйте пізніше.) Другий день не можу зайти, що робити?


Ольга
05.01.2018
Виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Ви не підтвердили email ) Що робити?
олександр
08.01.2018
Виникла проблема при вході.

Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ"

Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує" Робив декілька ключів результат той самий.Старого ключа що реєструвався нема.Що робити???
Inna олександр
25.01.2018
такая же ошибка, вам объяснили, что делать по вашему вопросу? я так понимаю надо указывать почту, которую указывали при первоначальной регистрации? я не помню какую указывала((( что делать?
надя Inna
01.03.2018
І у мене при зміні ецп вибиває помилка що електронна пошта не активна, хоча постійно нею користуюся, раніше була російська пошта, Вам щось відповіли, Ви увійшли?
ЕЛЕНА олександр
16.03.2018
Могу сказать, что практически у всех одна ошибка. Напрашивается вопрос. Что вся страна ИДИОТЫ.
ЕЛЕНА олександр
16.03.2018
При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує

Оксана олександр
19.03.2018
У вас пошта була на мейл.ру? Якщо так, то вам потрібно написати у службу підтримки лист із запитом на зміну електронної пошти на gmail, наприклад, і після цього вам надійде інструкція, що далі вам робити.
Аналогічно було і у мене, довго не знала, що робити, в решті решт, вирішила цю проблему і нарешті подала декларацію.
Успіхів!
Олена Оксана
23.03.2018
Скажіть через який час Вам змінили електронну адресу і Ви змогли зайти на сайт. Я написала 3 листи на НАЗК в службу підтримки і ніякої відповіді.
Альона Олена
31.03.2018
Такаж і в мене проблема, була почта мейл.юф, написала на супорт щоб змінили на джемейл, відповіді немає..ключ теж змінила бо звкінчися термін дії...і тепер через почти не можу нічого зробити. написала листи на support@nazk.gov.ua, але ніхто не відповідає і не змінює мої дані...що робити ??? сьогодні останній день, а я неможу нічого зробити??? та ще в понеділок лягаю в лікарню рожати....
Альона Олена
31.03.2018
Такаж і в мене проблема, "Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше."спочатку таке писало, тепер інша проблема,була почта мейл.юф, написала на супорт щоб змінили на джемейл, відповіді немає..ключ теж змінила бо звкінчися термін дії...і тепер через почти не можу нічого зробити. написала листи на support@nazk.gov.ua, але ніхто не відповідає і не змінює мої дані...що робити ??? сьогодні останній день, а я неможу нічого зробити??? та ще в понеділок лягаю в лікарню рожати....

Андрій
01.02.2018
Доброго вечора! Намагаюся створити нову декларацію на основі існуючої. Зявляється нове вікно декларації, в якому відсутні деякі дані (дата народження, номер будинку номер квартири). Друкую необхідну інформацію. Після натискання кнопки "Зберегти чернетку" зявляється повідомлення на червоному фоні, що відсутня вказана вище інформація, а також вибірково інша інформація (стосовно транспортного засобу, доходів). В кінцевому результаті не вдається зберегти відкориговану чернетку. Спочатку намагався все це зробити на компютері, на якому заповнював декларацію минулого року, а потім на кількох інших компютерах . Нічого не вийшло
олександр
07.02.2018
ДОБРОГО ДНЯ.Отримав новий ключ,а зайти в декларацІю не можу,ЩЕ СТАРА ЕЛЕКТРОНА АДРЕСА І ЗАМКНУТИЙ КРУГ
Яна
12.02.2018
Получили новый ключ ПАТ ПриватБанк при входе пишет, что користувач з таким ИНН вже зарегистрирован. Что делать?
александр
13.02.2018
Чому я не можу повторно увійти державний реєстр ...мені вибиває що мій номер і електронна пошта вже існує...що робити

галина
15.02.2018
таке враження що над нами програмісти від НАЗК знущаються ввожу новий ключ замість застарівшого відповідає що такий номер вже існує ввожу нову адресу замість старої російської пошти пише що такого користувача з даною адресою не знайдено доки будете над нами знущатись і забирати не один день для заповнення тих прибутків -що недостатньо податкових даних для розслідувань.як вийти з цієї проблеми
Інна галина
26.02.2018
Доброго дня,Вам відповіли? В мене така сама проблема....є якийсь варіпант її вирішення ?телефон сервісного центру чи гаряча лінія,де отримати консультацію???Це знущання над людьми,шановні....
Анна
25.02.2018
Доброго дня.
Можливо хтось зможе прокунсультувати:
Працездатні члени сім'ї тимчасово не працюють, на обліку в ентрі зайнятості не перебувають, відповідно доходів немає. Як коректно відобразити це в розілі 11 "ДОХОДИ"?
Галина
25.02.2018
Змінила прізвище не можу змінити в декларації на нове, що робити?
Inna
27.02.2018
При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує


Валентин
28.02.2018
Аналогічна ситуація:

Новий ключ було отримано на нову електронну адресу (старої немає). На нову адресу прийшло повідомлення "...на Ваше ім’я випущений електронно-цифровий підпис з наступними параметрами..."
При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує.
Що роботи?

Альона
28.02.2018
Новий ключ було отримано на нову електронну адресу (старої немає). На нову адресу прийшло повідомлення "...на Ваше ім’я випущений електронно-цифровий підпис з наступними параметрами..." При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Що роботи?

Людмила
28.02.2018
Новий ключ було отримано на нову електронну адресу На нову адресу прийшло повідомлення "...на Ваше ім’я випущений електронно-цифровий підпис з наступними параметрами..." При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Що роботи?


Людмила Людмила
10.03.2018
Доброго дня!Підскажіть,ви вирішили питання стосовно нового ключа і нової електронної пошти.У мене така ж сама проблема,пише,що користувач є з таким податковим номером.
Людмила
28.02.2018
При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує
yнадя
02.03.2018
та ж ситуація ,ключ-новий, пошта-нова, " активного користувача з такою ел адресою не існує" комусь відповіли що робити?
Олена
04.03.2018
та ж ситуація ,ключ-новий, пошта-нова, " активного користувача з такою ел адресою не існує" комусь відповіли що робити? Як нову ел. адресу внести в реєстр?
Андрей
06.03.2018
Добрый день!Так что решили насчет Активного користувача з такою електронною адресою не існує?


Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/nazk-poyasnilo-yak-koristuvatisya-reyestrom-deklaratsiy/
Андрей
06.03.2018
Почему на вопросы никто не отвечает?
Андрей
06.03.2018
Новий ключ було отримано на нову електронну адресу На нову адресу прийшло повідомлення "...на Ваше ім’я випущений електронно-цифровий підпис з наступними параметрами..." При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Що робити?
Марія Андрей
12.03.2018
Та ж сама ситуація.що робити?
Анна
07.03.2018
допоможіть розібратися.забула електронку, з якою реєструвалася минулого року.створила нову, зробили новий ключ через приват банк. при вході на зміну ключа пише, що активного користувача немє.що робити????
Тетяна
09.03.2018
Змінила прізвище не можу змінити в декларації на нове, що робити?


Ірина Тетяна
09.03.2018
А Ви змогли зайти на минулорічну декларацію?
Юля
13.03.2018
А хто знає як її скачати , а також знайти для того щоб скачати
Валентина
14.03.2018
ПРОСТО НЕТ СЛОВ КАК ОНИ ИЗДЕВАЮТСЯ НАД НАМИ
Валентина
14.03.2018
Добрий день! Підкажіть що робить , взяла ключ в приват банк ,почала авторизацію і вказала не вірну електрону адресу і тепер не можу відкрить без підтвердження . Як можна змінить електронку нову.
Анастасія
14.03.2018
Постійно з'являється, що "Користувач з таким ІПН вже зареєстрований". Попереду вже було декілька аналогічних запитань. Хотілося б отримати відповідь.
Антон
14.03.2018
Як можна змінить електронку нову.https://www.youtube.com/watch?v=d6lmjtYXkEg
Сергій
14.03.2018
Чому коли видає помилку "активного користувача з такою адресою не існує" я 10 разів перевіряв правильність написання своєї електронної адреси, всеодно викидає помилку. АДРЕСА ІСНУЄ!!!!!
"Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує"
Сергій Сергій
14.03.2018
треба змінити електронну адресу.раніше стояла інша і просе саме її.
volodimir
16.03.2018
в мене та сама проблема
Новий ключ було отримано на нову електронну адресу На нову адресу прийшло повідомлення "...на Ваше ім’я випущений електронно-цифровий підпис з наступними параметрами..." При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Що робити? хто і як вирішив? назк мовчить..............час іде........((((
Славік volodimir
19.03.2018
в мене та сама проблема, підкажіть що робити!!!!!!!!!
Анастасия volodimir
22.03.2018
Добрый день! вы решили свою проблему?
Алекс
19.03.2018
Я заповнив декларацію 17.03.2018, сьогодні 19.03.2018 і декларації досі не має в реєстрі. Скільки днів обробляється інформація?
Оля Алекс
23.03.2018
Скажіть, будь ласка, чи видно сьогодні Ващу декларацію в реєстрі? В нас така ж проблема, на ел пошті є лист, що декларація подана і прийнята, але в реєстрі немає
Ольга Оля
27.03.2018
Та ж сама проблема, що це може значити, чи подана декларація, на скринці пише що подано, але на сайті лише за минулий рік, а подала 23.03.
Ганна
19.03.2018
в мене та сама проблема Новий ключ було отримано на нову електронну адресу На нову адресу прийшло повідомлення "...на Ваше ім’я випущений електронно-цифровий підпис з наступними параметрами..." При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Що робити? хто і як вирішив? назк мовчить..............час іде........((((

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/nazk-poyasnilo-yak-koristuvatisya-reyestrom-deklaratsiy/
Ольга
19.03.2018
Добрий вечір! Я подала е декларацію з помилкою і прошов семиденний термін щоб зробити зміни. Підкажіть що тепер мені робити?
Алекс Ольга
20.03.2018
Звернутись до НАЗК письмово.
Виктория
20.03.2018
Добрий ранок! Виникла проблема при заповнені декларації не можу додати членів сім'ї. Натискаю додаток та вікно повністю не відкривається, не дає змогу обирати, що робити?
Алекс Виктория
20.03.2018
Спробуйте відкрити в браузері Google Chrome
Інна
20.03.2018
Доброго дня,можна створити декларацію за 2017 рік на основі декларації що була подана за 2016 рік?
Алекс Інна
20.03.2018
Можна, але в мене таку декларацію не прийняв сайт, то раджу заповнити нову декларацію.
Жанна
20.03.2018

Чому при заповненні вже самої декларації на першому ж кроці "вибрати рік", далі не пропускає система "наступний розділ" не працює....грузиться типу постійно, але сутками..????

Алекс Жанна
20.03.2018
Натисніть заповнити нову декларацію.
дар'я
20.03.2018
змінила прізвище, однак не можу внести нове, тільки відкривається підпункт внесіть попереднє, як в цьому випадку бути
Анна
20.03.2018
Доброго дня! Показує помилку:
Виникла помилка при завантаженні криптографічної бібліотеки.

Агента підпису не запущено або не інстальовано у системі. Необхідно запустити або інсталювати агента підпису та оновити веб-сторінку
Інсталяційний пакет агента підпису
Оновлення інстальованого агента підпису
Настанова оператору. Що робити? хто і як вирішив?


Петро
21.03.2018
Доброго дня, заповнив декларацIю 19.03.18. Сьогоднi 21/03/2018 до сих пiр не отримав повiдомлення про прийняття. Повiдомлення обовязково повинно прийти?
Анастасия
21.03.2018
АУУУУУ.....кто-нибудь скажет как быть с почтами? старые новые!!!! это какой-то заколдованый круг!!!!! А потом я должна буду платить штраф за несвоевременно поданную декларацию???? тех.поддержка не отвечает...кому звонить, куда писать????
Ксюша Анастасия
27.03.2018
така ж фігня, вже тричі відсилала лист в НАЗК щодо зміни електронної адреси і видповіді немає, телефон або збивають, або невірно набраний номер. Що за ...?????
светлана
21.03.2018
При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Що менi робить?
.


світлана светлана
21.03.2018
те ж саме. як можна це вирішити
Вячеслав
21.03.2018
до цієї проблеми треба залучати телебачення, бо так нічого не робиться.
игорь
22.03.2018
почему декларацию показывает в чернетках ??...заполнил верно и подтвердил подачу декларации в разделе !
Юлія
22.03.2018
Добрий день, допоможіть
будь ласка, намагаюся змінити ЕЦП - пишу свою нову електрону адресу, а
мені вибиває помилку -_-Помилка. Активного користувача з такою
електронною адресою не існує. А ця почта дійсна!
Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/poshireni-pitannya-pri-zapovnenni-elektronnih-deklaratsiy/
Тетяна
22.03.2018
Доброго дня! Декілька днів намагаюсь змінити електронну адресу, надсилаючи листа на support@nazk.gov.ua , але результату не має. Часу для подачі декларації все меньше,зайти на сайт я не можу т.як зменений ЕЦП. Замкнуте коло
ivan
22.03.2018
При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Що менi робить? .

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/nazk-poyasnilo-yak-koristuvatisya-reyestrom-deklaratsiy/
Татьяна
22.03.2018
Доброго дня! Декілька днів намагаюсь змінити електронну адресу, надсилаючи листа на support@nazk.gov.ua , але результату не має. Часу для подачі декларації все меньше,зайти на сайт я не можу т.як зменений ЕЦП. Замкнуте коло

Світлана
22.03.2018
Добрий день! Підкажіть, що робити? вже третій день не можу подати декларацію. Все заповнено вірно, нажимаю кнопку "Подати декларацію" - видає "Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше.
Микола
23.03.2018
Доброго дня. Змінив адресу поштової скриньки і ключ. Пишу листи листи в НАЗК, але з 20.03.2018 р. відповіді з НАЗК про зміну поштової адреси покаи не отримав.
ав Микола
23.03.2018
нова поштова скринька не повинна мати символи " - " та " _ " , а також не повинна розташовуватись на Російських доменах, тобто закінчиватися ... .ru В темі зиста обов"язково вкажіть : Не надходить лист підтвердження
Миксим
23.03.2018
Доброго дня. Змінив адресу поштової скриньки і ключ. Пишу листи листи в НАЗК, але відповідь не приходить. Вже пройшло три робочих дня, підскажіть будь-ласка як довго потрібно чекати.
ав Миксим
23.03.2018
нова поштова скринька не повинна мати символи " - " та " _ " , а також не повинна розташовуватись на Російських доменах, тобто закінчиватися ... .ru В темі листа обов"язково вкажіть : Не надходить лист підтвердження.

Максим ав
24.03.2018
Нова поштова скринька на i.ua , без "- _"
Відповідь ще так і не прийшла,чекаю
Наталія
23.03.2018
На ел пошті є лист, що Декларація подана і прийнята, але в реєстрі немає. Що робити?????


ЛЮБА Наталія
26.03.2018
І в мене така ситуація, вже одні нерви. на телефонні дзвінки ніхто не відповідає,як вирішити проблему,,,платити штраф?
ЛЮБА Наталія
26.03.2018
декларація подана. прийшла смс з підтвердженням,проте посилання не відкриває мою декларацію,вибиває помилку 503. в загальному пошуку декларацій теж цьогорічноі моєі деклараціі немає,лише та шо минулорічна. нову створити теж не дає,пише шо вже є присутня в базі декларація за 2017 рік. ЩО РОБИТИ???? допоможіть!!!
Аліна ЛЮБА
29.03.2018
у мене та сама проблема. Заповнила декларацію і подала ще 23 березня, а в поблучному доступі її не має та видає помилку 503, подати знову декларацію за 2017 рік теж система не пускає. Служба підтримки не відповідає ні на телефони, ні на електронні листи, і ця проблема ще у двох моїх знайомих
Вера
24.03.2018
В течении двух недель не могу зайти на сайт, чтобы подать декларацию, постоянно выдаёт 503 ошибку. Что это значит?
Наталія Вера
25.03.2018
Зайдіть з другого браузера

Олена
24.03.2018
Що робити не можу зміни своє призвище на нове?
Николай
26.03.2018
Добрий день! Я змінив свою електронну адресу і тепер не можу ввійти на сайт Написав лист в support@nszk.gov.ua Телефоную на всі номера які тільки можна. Підкажіть будь-ласка що можна зробити.
Люба
27.03.2018
На ел пошті є лист, що Декларація подана і прийнята, але в реєстрі немає. Що робити????
В кого таке було? Відгукніться...
Iрина
27.03.2018
Допоможiть будь ласка. Назк не пiдтверджуэ мою новую електронну адресу. Що робити? Люди пишуть змiнити ii в мiй профiль, це де чи допомагае?
Іван Iрина
31.03.2018
Вся проблема в тому, що при першій реєстрації ви вказали іншу електронну пошту. Її неможливо самому змінити на сайті. Порада , або згадуйте її, або пишіть лист в НАЗК з просьбою змінити на ноау.
Iрина
27.03.2018
Хто может допомогти менi, прошу написать менi на фейсбук Ирина Парамонова или на почту ParamonoV7a@i.ua
Альона
27.03.2018
Доброго дня. Змінила адресу поштової скриньки і ключ. Пишу листи в НАЗК, але відповідь не приходить. Вже пройшло чотири робочих дня, підскажіть будь-ласка як довго потрібно чекати.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zapobigannya-ta-protydiya-koruptsii/nazk-poyasnilo-yak-koristuvatisya-reyestrom-deklaratsiy/
Анна Альона
29.03.2018
напишіть таке повідомлення у фейсбуці https://www.facebook.com/NAZKgov/
ніна
29.03.2018
21.03.2018 року подала декларацію, а в реєстрі відсутня,хоч повідомлення отримала про подачу?
Марія
29.03.2018
Добрий день!!! Новий ключ було отримано на стару електронну адресу. На адресу прийшло повідомлення "...на Ваше ім’я випущений електронно-цифровий підпис з наступними параметрами..." При ведденні електронної адреси та телефону система постійно по азує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ" При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ" система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Що роботи? Напишить відповідь на електронку будь-ласка (mariyatomashenko63@gmail.com)


Таня
30.03.2018
Підкажіть, що робити, скільки не намагалась зайти , щоб подати декларацію не вдається вибиває - Виникла помилка при автентифікації користувача(Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше)
Лєна
30.03.2018
Цілий день не можу відправити, Видає "Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше." Що робити? Комусь вдалось сьогодні відправити декларацію?
Аліна Лєна
30.03.2018
не вдається ніяк
Декларант
30.03.2018
Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше.
22.55 - все таж історія
Андрій
30.03.2018
"Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше."
А ЯК БЛІН ПРАЦЮЮТЬ ВЕБ СТОРІНКИ ТАКІ ЯК РОЗЕТКА, ФОКСТРОТ ...... НУ ЯК ВЖЕ ДРУГИЙ РІК НЕ МОЖНА НАЛАГОДИТИ РОБОТУ!!! НУ, ЩО ЗА БАРАНИ ТАКІ ЯДЕРНІ ТАМ ПРАЦЮЮТЬ?
Віталій
31.03.2018
Також вибивало постійно: "Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше." Потім почав раз за разом тиснути на кнопку "Зберегти"/ "Подати" і таки пройшло)) Не знаю, разів 5-7 підряд точно натискав)
Дмитро
31.03.2018
"Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше."
Це просто смішно. Підтримка користувачів відсутня, і подати декларацію неможливо.

Дмитро
31.03.2018
Хтось зміг подати декларацію за допомогою ЕЦП від ПриватБанка?
Андрій Дмитро
31.03.2018
Так, тільки що і від Привата двічі і від Мінюсту за себе і за "того хлопця" подав. Читайте мій коментар нижче.
Андрій
31.03.2018
Підтверджую. Спочатку, коли намагався подати декларацію, постійно видавало помилку: "Не вдалось з'єднатися із сервером. Спробуйте пізніше". Потім спробував СПОЧАТКУ зберегти декларацію. Тисну на кнопку "Зберегти" - та ж сама пісня: "Спробуйте пізніше". Знову тисну, знову помилка, і так декілька разів, поки на 5-6 раз не збереглась) Після того як зберіг, перейшов до подання. Тисну на кнопку "Подати": те ж саме "Не вдалось з'єднатися із сервером. Спробуйте пізніше", знову тисну, знову помилка і тут на 3 чи 4 раз, не пам'ятаю, пише: "Декларацію успішно подано")) Я трохи чаєм не поперхнувся) Стукайте і вам відчинять (с). Бажаю всім удачі і терпіння!!)
Сергій
31.03.2018
Це якийсь ЖАХ, до ночі сидів не міг викласти декларацію, потім викинуло і писало помилку "Не вдалося з'єднатись з сервером" зараз у п'ятій ранку пише помилку "Виникла помилка при підпису даних "Виникла помилка при отриманні позначки часу (65))" Що за знущання? Декларація заповнена а ти не можеш її викласти!!!!??????
Андрій
31.03.2018
Во імя отца і сина і святого духа, пішла декларація! Швидко працює сервер нзк і пів року не пройшло як все получилось. Певно підключили сервер через EDGE )
Аліна
31.03.2018
Якщо в когось не виходить, продовжуйте намагатися. Натискайте і натискайте раз за разом. на 21 раз декларація відпавилась)
Альона
31.03.2018
Такаж і в мене проблема, "Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше."спочатку таке писало, тепер інша проблема,була почта мейл.юф, написала на супорт щоб змінили на джемейл, відповіді немає..ключ теж змінила бо звкінчися термін дії...і тепер через почти не можу нічого зробити. написала листи на support@nazk.gov.ua, але ніхто не відповідає і не змінює мої дані...що робити ??? сьогодні останній день, а я неможу нічого зробити??? та ще в понеділок лягаю в лікарню рожати....

Татьяна
31.03.2018
Добрый вечер! У кого-то получилось поменять электронную почту при функции "Я загубивзмінив ключ" ...
Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує
это уже реально бесит! который день! и ни ответа ни привета от тех.поддержки!
Подскажите, у кого получилось и как?
ВІКА
31.03.2018
МОЖЕ ХТОСЬ ЗНАЄ, ЧОМУ НЕ ПРАЦЮЄ КНОПКА "ЗБЕРЕГТИ"? Підкажіть, будь-ласка)
Сергій ВІКА
02.04.2018
В мене така ж проблема, потрібно скачати декларацію, а вона неактивна для завантаження в PDF форматі. Хто знає причину?
Сергій Сергій
03.04.2018
по якійсь причині вона не збережена в пдф форматі), розпичатайте прямо з браузера.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі