НАЗК пояснило, як користуватися реєстром декларацій

Загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр)


Перед початком роботи з Реєстром

  • потрібно отримати електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (далі - АЦСК). Перелік АЦСК можна переглянути за посиланням: http://czo.gov.ua/status-ecp;
  • потрібно мати персональну електронну поштову скриньку (у разі відсутності персональної електронної поштової скриньки потрібно її створити). Рекомендуємо у назві поштової скриньки не використовуватисимволи “-”, “_”. Також не рекомендується використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru);
  • для коректної роботи з Реєстром рекомендуємо використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Для встановлення інтернет-браузера Google Chrome Ви можете перейти за посиланням: https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html.

Початок роботи з Реєстром

  • необхідно перейти на сторінку входу до Реєстру за посиланням: https://portal.nazk.gov.ua/login;
  • правильно обрати АЦСК, який Вам видав ЕЦП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа ЕЦП, натиснути “Увійти”;
  • при реєстрації обов’язково слід перевірити правильність Ваших даних, а саме П.І.Б. (має бути українською) та ІПН. У разі виявлення розбіжностей необхідно припинити реєстрацію та звернутись до АЦСК, який Вам видав ЕЦП (отримати новий ключ з правильними даними) та здійснити реєстрацію з новим ключем; 
  • при реєстрації правильно вказуйте адресу персональної електронної поштової скриньки (на цю адресу буде направлено лист підтвердження реєстрації) та Ваш номер телефону (у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку Ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної Вами при отриманні ЕЦП);
  • для завершення реєстрації необхідно увійти до Вашої поштової скриньки (вказаної при реєстрації), відкрити електронний лист “Підтвердження реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій” та перейти за посиланням. Якщо у вхідній пошті немає листа підтвердження реєстрації перевірте папку “Спам”.  

 

Навчальне відео із реєстрації у Реєстрі

 

  • якщо при спробі входу до Реєстру система видає помилку при зчитуванні ключа або іншу, пов’язану з використанням Вашого  ЕЦП, Ви маєте можливість перевірити Ваш електронний цифровий підпис за допомогою online-сервісу шляхом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign

Результатом успішної перевірки буде повідомлення: ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО.

Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, зверніться до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ключ;

  • якщо Ви вже зареєстровані в Реєстрі, але змінили електронний ключ, Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: “Я загубив/змінив свій приватний ключ”.

 

Навчальне відео зі зміни електронного цифрового підпису в Реєстрі

 

Заповнення декларації (повідомлення про суттєві зміни у майновому стані)

  • після створення нового документа послідовно заповнюйте відповідні розділи. Для коректного збереження внесеної інформації та переходу до наступного розділу використовуйте відповідну кнопку у кінці кожного розділу; 

  • у Реєстрі можна здійснити збереження чернетки документа та продовжити роботу пізніше. Для того, щоб внесена персональна інформація зберігалась, Вам потрібно працювати з документами на одному комп’ютері в одному інтернет-браузері (рекомендується Google Chrome);
  • якщо при заповненні окремих розділів постійно виникають помилки, спробуйте видалити дані цього кроку за допомогою кнопки у верхньому правому куті розділу та заповніть цей розділ знову.

Видалити дані цього кроку

 

Вирішення технічних проблем

1. Якщо після реєстрації у Реєстрі на вказану поштову скриньку Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і при повторному вході до Реєстру видається помилка: “Ви не підтвердили E-mail”, потрібно: 

Перевірити папку “Спам” Вашої електронної поштової скриньки та у разі відсутності листа підтвердження виконати такі дії:

Написати електронний лист у службу технічної підтримки support@nazk.gov.ua з Вашої персональної поштової скриньки, яку Ви будете використовувати для роботи з Реєстром. У темі листа зазначити: Не надходить лист підтвердження. У самому листі зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та правильну адресу персональної електронної поштової скриньки.

УВАГА! Якщо не надійшов лист підтвердження, НЕ ПОТРІБНО отримувати новий ЕЦП. Це не допоможе вирішенню Вашого питання, а навпаки тільки ускладнить його.

 

2. Якщо після реєстрації у Реєстрі Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і вже отримали новий ЕЦП, потрібно:

Написати електронний лист у службу технічної підтримки support@nazk.gov.ua з Вашої персональної поштової скриньки, яку Ви будете використовувати для роботи з Реєстром. У темі листа зазначити: Не надходить лист підтвердження, ЕЦП змінено. У самому листі зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та правильну адресу персональної електронної поштової скриньки.

Після обробки Вашого листа Ви зможете скористатись функцією “Я загубив/змінив свій приватний ключ” (навчальне відео зі зміни електронного цифрового підпису в Реєстрі наведено вище).

У разі успішного подання заявки на зміну ЕЦП Ви отримаєте таке повідомлення: “Ваша заявка на зміну ЕЦП успішно прийнята. На час розгляду заявки Ви не зможете користуватись реєстром. Після перегляду Вашої заявки Ви отримаєте електронного листа з подальшими інструкціями.”

Заявки на зміну ЕЦП обробляються у робочий час протягом двох годин. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з Вашим новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

 

3. З інших технічних питань Ви також можете звернутись до служби технічної підтримки за адресою support@nazk.gov.ua, при цьому:

- направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;

- у темі листа зазначайте суть Вашого питання;

- у листі необхідно зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

З одного технічного питання направляйте тільки ОДИН лист до служби технічної підтримки. Направляючи кілька листів Ви тільки створюєте додаткові складнощі у роботі служби технічної підтримки і тим самим затримуєте отримання відповіді на Ваші питання.

У зв’язку з великою кількістю листів Ваш запит може оброблятись протягом 3-х діб.

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (56)
Тетяна
19.03.2017
Чому при перегляді декларацій у ЄДИНОМУ ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ, то деякі декларації відображаються сірим кольором, а деякі - червоним.
Ludmila Тетяна
20.03.2017
Сірим кольором відображаються чернетки, червоним - подані декларації.
Серг Ludmila
21.03.2017
Черновики в реестре никак не отражаются, они еще не поданы.
Bond
19.03.2017
Сірим це за минулий період!!!
Серг Bond
19.03.2017
Нет, с периодом это точно не связано. Самому интересно.
Тетяна Серг
20.03.2017
Можливо червоним кольором-це вже перевірені декларації...
Людмила
20.03.2017
Також цікаво стосовно кольору????
Марія
20.03.2017
Чому я не можу повторно увійти державний реєстр ...мені вибиває що мій номер і електронна пошта вже існує...що робити
Олександр Марія
21.03.2017
Так відбувається, коли Ви вже заходили у Реєстр, можливо, під іншим ЕЦП.
Тетяна
20.03.2017
Підскажіть будь - ласка що робити не можу відправити декларацію постійно пише помилка, не вдалося обробити дані, спробуйте пізніше
Люба
20.03.2017
Та ж помилка .Помилка. Не вдалось обробити дані. Спробуйте знову. В кого було таке -підскажіть!!!!
Ірина
20.03.2017
16,03 подали декларацію і досі вже 20.03 вона сірим кольором. Що робити?
Серг Ірина
20.03.2017
А Вам на посту приходило подтверждение про подачу декларации?
Серг Ірина
20.03.2017
* на почту
Ірина Серг
21.03.2017
Так, приходило
Оксана Ірина
22.03.2017
Має горіти активна і дата можливої зміни 29.03
Ірина Оксана
22.03.2017
Статус "Активна" без дати можливої зміни. Подати ще раз не дає.
Тетяна
20.03.2017
При ведденні електронної адреси та телефону система постійно показує: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований.
Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ"
При скористанні функцією: "Я загубив/змінив свій приватний ключ"
система показує : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує
Олександр Тетяна
21.03.2017
Використовуйте стару адресу для зміни ЕЦП. Післе зміни - відредагуйте адресу ел. пошти в особистому кабінеті, якщо потрібно.
Віта Тетяна
27.03.2017
В мене така ж помилка, вам відповіли???
Ірина
21.03.2017
Допустила помилку у електронній адресі. Послала три повідомлення на портал nazk,до цього часу нічого не можу зробити. В систему не має доступу через цю помилку.
Тетяна
21.03.2017
Стосовно кольору декларації - нас теж зацікавило. З особистих спостережень - червоні декларації, які подані й термін внесення змін до них вичерпано (пройшло 7 днів), сірим кольором - по яких ще не сплив термін внесення змін. Це не 100%, яле є така закономірність.
Олена
21.03.2017
В який,термін обробляються заяви на зміну ецп ?За цієї помилки я не можу здійснити реєстрацію,що потрібно робити?
Ольга
21.03.2017
Допустила помилку ел.адреси послала три повідомлення на support.вже 5 днів нічого нема.скільки ще можна чекати?
Ліда Ольга
22.03.2017
помімяйте електронну адресу в "Мій профіль"
Валентина Ольга
22.03.2017
як вирішили свою проблему, бо в мене така ж?
Віта
24.03.2017
При реєстрації я не вірно вказала поштову скриньку,тобто pischanska@mail.ru, а потрібно було pishchanska@mail.ru, перевипустила ЕЦП, але під час входу
виникає помилка "Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. До мого профілю не доходе. Писала листи, звонила на гарячу лінію результата нуль, що робити. Допоможіть
Наталія Віта
28.03.2017
Можливо, поміняти mail.ru на ukr,net
Марина
25.03.2017
Постійно пише помилку, що користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Міняли ецп у зв'язку з пошкодженням. За три дні написала листів 20 на support nazk відповіді не має. Може в когось була така проблема підкажіть як вирішити.Буду дуже вдячна. Бо сил вже не має.
Катерина
25.03.2017
Допоможіть вже другий тиждень пише помилка не вдалося обробити дані спробуйте пізніше в кого таке було підкажіть шо робити !!!!
Dm
26.03.2017
Красным цветом декларации с PDF файлом, серые без оного.
Dm
26.03.2017
не працює зараза, чтоб депутаты так голосовали как эта система работает, ждали по 3 дня чтоб войти
Пенсіонер
26.03.2017
Виникла помилка при автентифікації користувача (Помилка. Спробуйте пізніше.)
Третій день не могу зайти, що робити?
Світлана Пенсіонер
27.03.2017
Аналогічно((((
Тетяна Пенсіонер
27.03.2017
Можливо через те, що використовуються ключі АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Михайло Тетяна
28.03.2017
Ні, у мене ключ Привата, помилка вже кілька днів та ж сама.
Ірина Михайло
28.03.2017
Таке ж саме,Пише "Виникла помилка при автентифікації користувача.Помилка.Спробуйте пізніше. ((( а до 01.04. зовсім мало залишилось часу(
Олена
28.03.2017
І я 3 день не можу зайти. пише:Виникла помилка при автентифікації користувача. Що далі?
людмила Олена
28.03.2017
І я 3 день не можу зайти. пише:Виникла помилка при автентифікації користувача. Що далі? " від 28.03.2017
людмила Олена
28.03.2017
я 3 день не можу зайти. пише:Виникла помилка при автентифікації користувача. Що далі? " від 26.03.2017

Діма
28.03.2017
те саме: Виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Спробуйте пізніше.) що робити, як вирішити дане питання. Перед цим вніс всі дані та зберіх декларіцію.
Євген Діма
23.01.2018
В мене така сама помилка. І що ви робили?
Ольга
28.03.2017
Проблема така сама! "Помилка. Спробуйте пізніше". Що можна зробити?
Лариса
28.03.2017
я перевипустила ецп, тому що ключ був на старому прізвищі. тепер у мене помилка "користувач з таким податковим номером вже зареєстрований". підкажіть будь ласка як вирішити дану проблему. буду дуже вдячна, бо вже не знаю що робити. на дзвінки не відповідають, листи також.
Дарина
28.03.2017
допоможіть вирішити дану проблему. не можу ввійти , при автентифікації весь час помилка, я вже тиждень намагаюся, зайшла один раз почала вводити дані і вибило, а після цього вже і ключ змінила так не можу навіть електронну пошту написати щоб оновити весь час помилка,
Наталія
28.03.2017
Допоможіть будь-ласка при вході до системи за допомогою ЕЦП виникають різні помилки то автентифікація користувача, то помилка при зчитуванні ключа, то помилка шлюзу 502
Олена
28.03.2017
У зв'язку з навантаженням сервер не працює. Рекомендую заходити пізно ввечері. Але начебто президента підписав указ про те що декларації можна здавати до 1 травня.(поки не опубліковано)
Галина
28.03.2017
На сайті ВРУ висить ЗУ Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб,де в кінці зазначено, що
6. Розділ XIII "Прикінцеві положення" доповнити пунктом 5-1 такого змісту:

"5-1. Продовжити до 1 травня 2017 року строк подання щорічної декларації для осіб, які відповідно до цього Закону подають таку декларацію вперше".
Проте Закон не набрав чинності. І коли набере?
Наталі
29.03.2017
При спробі подати декларацію пише. Помилка. Не вдалось обробити дані. Спробуйте знову. Але заходть на сайт з цього ключа.
Людмила
29.03.2017
У мене ключ АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна": зареєструвалась, заповнила декларацію та зберегла її ще 17 лютого 2017 року. З того часу майже кожного дня по сьогоднішній день при подачі декларації пише:" Помилка. Не вдалось обробити дані. Спробуйте знову". Що робити? Мені загрожує звільнення з роботи від керівництва та, мабуть, штраф від НАЗК?

Марина Людмила
30.03.2017
Аналогічна ситуація з ключем від "України" вже декілька днів, коли немає такої проблеми з приватовськими ключами, тех підтримка мовчить, зараз їду в Приват, буду робити новий ключ... Більше немає куди тянути
Ірина
08.08.2017
заповнюю декларацію, подаю, а вона лише тільки в чернетках. що не так?
Світлана
04.10.2017
Декларація лише в статусі чернетки! Що робити?
Василь
26.10.2017
Виникла помилка при автентифікації користувача (Помилка. Спробуйте пізніше.) Другий день не можу зайти, що робити?


Ольга
05.01.2018
Виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Ви не підтвердили email ) Що робити?
олександр
08.01.2018
Виникла проблема при вході.

Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ"

Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує" Робив декілька ключів результат той самий.Старого ключа що реєструвався нема.Що робити???
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі