Інформація по темі "" | Публікації по тегу
buhgalter.com.ua
17539 17
Друкувати
Обране

Скільки років зберігати звіт з ЄСВ

Відповідно до ст. 13 розділу І Закону України від 22.05.2003 р. № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» cтрок зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не меншим від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері.


Разом з тим статтею 8 Закону України від 16.07.1999 р. № 996-XІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що на власника або уповноважений орган (посадову особу), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів, покладено відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років.

Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів затверджений наказом Мін’юсту від 12.04.2012 р. № 578/5 (далі – Перелік № 578/5).

Відповідно до ст. 678 п. 7.1 глави 7 розділу І Переліку № 578/5 строк зберігання відомостей про застраховану особу, що підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (з 2011 року – Звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованих страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (персоніфікований облік)) становить 75 років.

ГУ ДПС у Дніпропетровській області

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це


Коментарі (17)
Просто Бух
17.01.2020
Все оцифровуємо, інформатизуємо... тільки на всяк випадок купу паперів зберігайте, а то мало ли шо)
Ірина
17.01.2020
Якщо дуже багато працівників -то треба друкувати табл.6? Ми друкуємо табл.1 а ішше в Медок зберігається
Тетяна Ірина
17.01.2020
Треба друкувати звіт повністю. Заплатити за послугу архівації (тобто є спеціальна установа, яка має не це ліцензію) і передати в Державний архів для зберігання.
Тетяна
17.01.2020
От і все, що потрібно знати про так звану "діджиталізацію". За 75 років будь-який комп"ютер "здохне" і всю інформацію забере з собою. А бумажка - от вона, є. Хлопчики на самокатах, вивчіть, будьласочка, всю законодавчу базу країни, а не вигадуйте п"яте колесо до своїх самокатів! А то ви вимагаєте одне, архівні служби вимагають інше, "а адміністративно-бухгалтерський баласт" між молотом та ковадлом корчиться. Баласт, блін...Обізвали ж, с . . .
123 Тетяна
17.01.2020
Татяно, ви маєте досвід із заповнення довідок із заробітних плат працівників за
минулі періоди, до 2003 року, які вимагають пенсійні органи при оформленні
пенсій? Ви знаєте скільки часу втрачає бухгалтер, щоб заповнити таку довідку
риючись у старих, запилених архівах? Це ще півбіди. А якщо працівник працював на
декількох підприємствах, ви знаєте скільки часу потрібно працівнику, щоб
витребувати такі довідки для ПФ? Ви не знаєте, що архіви мають таку властивість
– деколи горіти або потопати? Що краще: мати один сервер, який, можна сказати,
не займає зовсім місця, а ніж Архіви, під які виділяються дуже великі площі? Коротше,
нічого ви не розумієте в комп’ютеризації. Продовжуйте далі писати на клаптиках паперу і при
цьому застосовуючи гусяче перо. Ви хто, порохоботка? А може вам важко вчитись
працювати на комп’ютері, тому що не хватає інтелекту? То це ваші проблеми. Не
пишіть тут дурниць.
СтефаНа 123
17.01.2020
Кожній установі по серверу, а якщо ліквідовуємось, то сервер здавати в архів
123 СтефаНа
17.01.2020
Примітив.
Соня 123
20.01.2020
Вам сударь/сударыня, видать, незнакомого человека обозвать, что два пальца.... сразу видно "вежливого " человека. Не существует абсолютно надёжного носителя информации - ни электронного, ни бумажного. Любой сервер взламывается, выходит из строя, любая бумага мокнет, горит... Все сводится к перспективной целесообразности - нынче мы пытаемся войти в цифровое будущее голі, босі і постоволосі. Да ещё и с дебильными законами и программным обеспечением сделанным через опу.
Тетяна 123
20.01.2020
Звіти в електронному вигляді здаю з самого початку створення такої функції. Це так, до речі, щодо бажання вчитись працювати на комп"ютері. Питання в тому, чого при ліквідації установи довелося везти паперові варіанти до обласного ПФУ, до обласної податкової? Чому архів не мав права надати нам довідку в разі несдачі звітів по ЄСВ, паперових, сформованих у справи та прошитих, починаючі з 2011 року? Ще раз раджу перечитати діюче законодавство. Якщо не любите паперовий варіант, то знайдіть все у електронному вигляді. Чи ще не все оцифровано?
Лана 123
21.01.2020
Судячи з вашого коментаря-ви просто примітивна хамка.
Олена Лана
21.01.2020
Або хам
123 123
22.01.2020
Приношу вибачення у тих, кого образив мій коментар і особисто у Тетяни. Тетяно, вибачте мені, я була не права у своїх висловлюваннях до Вас.
Бухгалтер ЗП
17.01.2020
Ми зберігаємо 75 років особові рахунки по нарахуванню ЗП, у відділі працює 1200 працівників, друкую тільки таблицю 1.
1234 Бухгалтер ЗП
17.01.2020
А суть цього збереження полягає саме в тому, щоб конкретна людина, прізвище котрої та її кодз находиться у 6 формі звіту, через певний час за необхідності (в пенсійномі фонді наприклад) змогла доказати свій робочий стаж та заробіток!
1234 Бухгалтер ЗП
17.01.2020
При ліквідації установи або при звичайній здачі документів в архів небхідно обовязково здавати звіт по ЄСВ в повному комплекті - така вимога архіву, тому щоб потім не наздоганяти, краще роздрукувати відразу після 2 квитанції. Інакше архів справи не приймає!
Бухгалтер
17.01.2020
А как же быть с электронной трудовой книжкой, неужели в странах западной Европы тоже надежда только на бумажный носитель информации, а сервера ПФУ зачем были сделаны, мы же в них каждый месяц скидываем инфу по каждому работнику.
феліна
17.02.2020
нам де європи , ще не один рік треба іти. А сьогодні підтвердження за минулі роки, якщо нема паперового документу то нічого не підтвердиш.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд