Скільки зберігати електронну звітність з єдиного внеску: роз’яснення ДПС
Загальні вимоги до зберігання електронних документів
Відповідно до статті 13 розділу I Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», строк зберігання електронних документів на електронних носіях інформації не може бути меншим за строк, встановлений законодавством для відповідних документів на паперових носіях.
Відповідальність за збереження звітності
Статтею 8 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що відповідальність за:
- організацію бухгалтерського обліку;
- фіксування фактів здійснення господарських операцій;
- збереження первинних документів, регістрів і звітності
покладається на власника підприємства або уповноважену посадову особу. При цьому документи повинні зберігатися протягом установленого законодавством строку, але не менше трьох років.
Спеціальні строки зберігання звітності з ЄСВ
Строки зберігання документів також визначені Переліком типових документів, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 №578/5.
Згідно зі статтею 678 пункту 7.1 глави 7 розділу I Переліку №578/5, відомості про застрахованих осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, зокрема:
- звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб;
- звіт про суми нарахованого єдиного внеску;
- дані персоніфікованого обліку
підлягають зберіганню протягом 75 років.
Висновок для платників ЄСВ
Таким чином, файли електронної звітності з єдиного внеску повинні зберігатися платниками не менше строків, визначених для паперових аналогів. Для звітів з ЄСВ та персоніфікованих даних цей строк становить 75 років.
Джерело: ГУ ДПС у Дніпропетровській області