Інформація по темі "" | Публікації по тегу
03.07.23
811 0
Друкувати
Обране

У роботодавця є вакансія для особи з інвалідністю. Чи повинен він про це поінформувати службу зайнятості і в якій формі?

Так, повинен. Відповідно до п. 2 та п. 6 «Порядку надання державній службі зайнятості інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю», який затверджений Постановою № 553 від 02 червня 2023 року та набув чинності 9 червня 2023 року, роботодавець з дня виникнення в нього потреби в підборі працівників з інвалідністю та/або з дати відкриття вакансій, на які можливе працевлаштування осіб з інвалідністю, інформує центр зайнятості за його місцезнаходженням, подаючи звіт форми 3-ПН.

Джерело:
Тернопільський обласний центр зайнятості
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×