Інформація по темі "" | Публікації по тегу
19.10.21
3364 6
Друкувати
Обране

Який термін зберігання у платника архіву файлів звітності по єдиному внеску, поданої до контролюючих органів в електронному вигляді?

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що згідно з ст. 13 розділу І Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» cтрок зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не меншим від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері.

Разом з тим статтею 8 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що на власника або уповноважений орган (посадову особу), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів, покладено відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років.

Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів затверджений наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 із змінами і доповненнями (далі - Перелік № 578/5).

Відповідно до ст. 678 п. 7.1 глави 7 розділу І Переліку № 578/5 строк зберігання відомостей про застраховану особу, що підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (з 2011 року – Звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованих страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (персоніфікований облік)) становить 75 років.

Джерело:
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі
6
!!
19.10.2021
І як зберігати архів 75 років на підприємстві на 2000 працівників: в електронній формі чи на папері?
Юлія !!
19.10.2021
на папері
Пп
19.10.2021
На флешці 75 років?????????
Тетяна
19.10.2021
Компьютер украли... Если бы не было бумажных отчётов, был бы ПОЛНЫЙ СИБИРСКИЙ ЛИС. Вот как то так
Анна
20.10.2021
А у всех есть эти отчёты, которым уже лет 20?? А зачем их хранить, если хранятся ведомости и личные карточки работников?
Тетяна Анна
20.10.2021
Вот эту бумажную фигень сдаём в архив! И плевать всем, что этот период в электронном виде где-то на сайтах пенсионного. В перечне для архива отчёты ЕСВ в бумажном виде, прошитые и пронумерованые! И личные счета тоже сдавали. Ведомости - нет.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі